Voitko kirkkain silmin rehellisesti väittää, ettet ole kertaakaan aikuisena yli 25 vuotiaana laskenut allesi nukkuessa?
Joillain myöhöisimmillä yökastelu voi jatkua jopa nuorelle aikuisiällä asti mutta voitko väittää että tippaakaan ei aikuisena (eli yli25v) lirahtanut
Kommentit (50)
No olipa kummallinen kysymys. En tietenkään ole pissannut sänkyyni sen jälkeen, kun vaipoista pääsin (kuulemma 9 kk ikäisenä). Eikä ole pidätyskyvyn kanssa ongelmia vielä kuusikymppisenäkään.
Hanki kuule Tenat yöksi, ellet osaa kuivana olla, johan se menee patjasikin pilalle.
Yhden kerran olen. Mulle kokeiltiin nukahtamisvaikeuksiin Ketipinoria, ja siinä sekavien valveunien tuoksinassa mm. virtsasin sänkyyni. Loppui kokeilu siihen.
Kyllä voin väittää. En ole kussut kuin vaippoihin. Jos kuset housuun sen jälkeen, niin et ole normaali ihminen.
olen kyllä ripuloinut ja oksentanut sänkyyn, en koskaan kussut
Joskus on kuolaa valunut suupielestä, mutta en muista, että olisin koskaan pissannut sänkyyn. Kai se on ollut mahdollista joskus varhaislapsuudessa, mutta olen ihan varma, ettei niin ole käynyt ainakaan kouluikäisestä.
Mutta unia pissaamisesta (ja kuinka se ei vaihtelevista syistä onnistu*) näen aina silloin tällöin, ja kun herään, on kova pissahätä :D Just viime yönä kävi itse asiassa niin!
(*suosikkini lienee se, kun uneksin olevani vessassa, jossa seinien tilalla harsomaiset verhot, mitkä hulmusivat kevyessä tuulessa. En yksityisyyden puutteesta johtuen yksinkertaisesti kehdannut laskeutua pytylle housut nilkoissa.)
Vierailija kirjoitti:
En oo pissannut. Mutta hiton monta kertaa olen nähnyt unta missä mulla on hirveä pissahätä ja yritän ja yritän saada sen tulemaan. Ei se vaan tule. Sitten herään pissahätään. Ja olen kiitollinen että ainakin vielä on lihakset kunnossa siellä.
Sama mulla. Näen joskus unta hirveästä pissahädästä ja etsin epätoivoisena vessaa, mutta ne ovat niin kauheita (sellaisia kuin joskus ulkomailla näkee), että ei voi niihin ruveta pissalle, sitten onneksi herään ja ehdin vessaan.
Tämä on joku fetisisti joka haluaa ihmisen kokemuksia virtsaamisesta
37 ikää ja tuli herättyä taas erottiseen uneen jossa saan sen kuuluisan iso OOOOooon .. ja lirahti. Mitä sitten. Ihmisiä mekin vain olemme.
Täh!!