Synnytyksen aiheuttama väljyys
Vaimo odottaa esikoistamme ja näin pienimunaisena (15/13 cm) minua mietityttää kuinka paljon väljyyttä synnytys aiheuttaa ja tuntuuko sexi enää miltään sen jälkeen? Lääkärin kanssa juttelin asiasta ja hänen mukaansa välttämättä kovin radikaalia muutosta ei tapahdu, mutta riski tietysti on olemassa että tunto häviää jopa kokonaan tai lähes kokonaan.
Täällä varmasti on henkilöitä joilla on ihan käytännön kokemusta asiasta joten kertokaa kokemuksia. Sekä miesten että naisten kokemukset kiinnostavat. Olisi kiva saada asiallisia vastauksia koska tämä asia pelottaa ja häiritsee minua todella paljon ja on jo alkanut vaikuttaa suhteeseemme.
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta olen synnyttänyt eikä ole aiheuttanut tunnon heikentymistä tai löysyyttä. Lihaksista kiinni.
Ne lihakset ei vaikuta yhtään ekaan 5cm jonka vauva repii isommaksi.
Juuri sen ekan viiden sentin kohdalla puristus on kovin. Sillä puristuksella metallikuulatkin saa pidettyä sisällä hölkkälenkillä. On tullut sitäkin välillä harrastettua. Myös seksin aikana puristelulla saa omaa nautintoa lisättyä, toki siitä mieskin nauttii.
Silloin, kun vauva ponnistetaan ulos kudokset joustaa ja venyy. Palautuu pian synnytyksen jälkeen. Ei se pimppi jää mitenkään lurpalleen. Omani palautui muutamassa viikossa.
Ensimmäisen kerran harrastin seksiä kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen. Minulla tosin ei ole tullut synnyksistä isompia vaurioita eikä ole tehty episiotomiaa. Ponnistusvaiheet nopeat voimakkaiden supistusten ja ponnistusvoiman johdosta.
Siinä taas joku täysin tietämätön uuno. Itselläsi löystyy perse joka kerta kun käyt paskalla. Ihan yhtä todennäköistä.
Paksullakaan kullilla et pillua venytä vaikka miten naisit, eikä synnytykset vaikuta. Ainut mikä vaikuttaa on naisen alapään lihaskunto ja sen pysyminen ja pillun rakenteellinen koko.. Se ei muutu tai suurene vanhetessa yhtään enempää kuin kullikaan kasvattaa kokoa. Muttta se minä vaikuttaa on miehen kullin kovuus ja seisomisen heikkemeninen. Turha sitä on pillua syyttää kun vika on omassa seisokissa.