Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään tietoa, toimiiko Suomessa lääkäriä, joka olisi erikoistunut kroonisen unettomuuden hoitoon?

Vierailija
21.01.2020 |

Ei ole kyse minusta, vaan äidistäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloissa ja yksityisillä on.

Vierailija
2/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaaloissa ja yksityisillä on.

Olisiko jotain suosituksia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniklinikka Helsingissä

Vierailija
4/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniklinikka Helsingissä

Ok, kiitos! Millaisia omakohtaisia kokemuksia tästä? Millainen unettomuushistoria?

Ap

Vierailija
5/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniklinikka Helsingissä

Tämän paikan vetäjä Partinen taitaa olla ensimmäisiä, jotka ovat alkaneet unettomuuden haitoista puhua.

Vierailija
6/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Silvennoinen H:gin Uniklinikalta. Mulla vaikea krooninen unettomuus jonka takia jo eläkettä harkittiin kunnes löysin lääkityksestä avun suosittelemani asiantuntijan kautta.

Vierailija
7/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uniklinikka Helsingissä

Tämän paikan vetäjä Partinen taitaa olla ensimmäisiä, jotka ovat alkaneet unettomuuden haitoista puhua.

On, mutta ei ole kaikkien "makuun". Hän on hyvin lääkekielteinen ja myös yrittää vääntää kaikkia väkisin aamuihmisiksi. Ko. klinikalla on kyllä ihan eri linjoillakin olevia sitten, esim. itse olen saanut sieltä sellaista lääkehoitoa unettomuuteeni jota nykyään moni ei uskalla määrätä.

Vierailija
8/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uniklinikka Helsingissä

On, mutta ei ole kaikkien "makuun". Hän on hyvin lääkekielteinen ja myös yrittää vääntää kaikkia väkisin aamuihmisiksi. Ko. klinikalla on kyllä ihan eri linjoillakin olevia sitten, esim. itse olen saanut sieltä sellaista lääkehoitoa unettomuuteeni jota nykyään moni ei uskalla määrätä.

Olen kuunnellut hänen haastattelujaan, ja olen jotenkin jäänyt siihen käsitykseen, että hän on nimenomaan puhunut erilaisten vuorokausirytmien puolesta.

Vierailija
9/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä viesteistä!

Ap

Vierailija
10/10 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä onko kaikki normaalit lääkkeet jo kokeiltu? Bentsot, Ketipinor, Mirtazapin jne. ? Mistään ei ole ollut apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän