Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo yrittää laihduttaa ja silti laittaa kaurapuuron päälle

Vierailija
21.01.2020 |

voisilmän joka aamu. Olen yrittänyt sanoa että ei kannattaisi, mutta väittää että muuten puuro ei maistu miltään. No ei kannata ihmetellä jos tuloksia ei tule.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama vaimo, joka osti 200 euron lenkkarit vaikka makaa vain sohvalla eikä kuitenkaan lenkkeile? 

Vierailija
22/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihduttaa, kannattais jättää puuro pois kokonaan. Tilalle vaikka munakas aamulla tms. Sillä pärjää pitkälle ilman nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Painonvartijoiden ohjeilla laihduttamalla (joilla itse pudotin 30kg puolessa vuodessa) pitaa syoda paivassa 3 tl NAKYVAA rasvaa (siis ei piilorasvaa). 

Eli sun vaimo voi laittaa siihen puuroonsa vaikka ruokalusikallisen sita voita, mikali muuten ei kayta margariinia/voita leivan paalla tai lisaa salaattiin oliivioljya. 

Mulla kavi joskus niin, etta piti viela paivan paatteeksi ottaa ruokalusikallinen sita oliivioljya ihan "paljaaltaan", kun muuten en ollut kayttanyt (nakyvia) rasvoja paivan aikana ollenkaan. 

Rasvat ovat tarkea osa laihdutusta, toki oliivioljy on parempi vaihtoehto kuin voi, mutta ei se voikaan mikaan s**tanan keksinto ole. 

Ja AP - mita jos KANNUSTAISIT sita vaimoa etka moittisi turhasta. 

Vierailija
24/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama vaimo, joka osti 200 euron lenkkarit vaikka makaa vain sohvalla eikä kuitenkaan lenkkeile? 

Onhan se kuitenkin hyvä jos välineet on kunnossa. Kunhan ei ole vain tavattoman isojalkainen nainen. Jos on saman kokoinen jalka kuin miehelläkin niin toisaalta pysyvät lenkkarit ja kengät hyvänä kun on lestissä

Vierailija
25/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ällötti vuosia ajatus raejuustosta puurossa.

Sitten kerran koitin ja sen jälkeen olen sitä laittanut lähes aina puuroon. Minusta korvaa tuon voisilmän ja saa samalla proteiinia koska pelkkä puuro ei pidä itsellä nälkää yhtään.

Samat kalorit varmaan kylläkin on siinä määrässä raejuustoa verrattuna pieneen voisilmään...

Älä nyt hulluja puhu, ei raejuusto voita korvaa.

Vierailija
26/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Mulla tulis heti nälkä tommosesta. Syön aamulla 0,5dl puuroa, siihen kourallinen pähkinöitä ja toinen kourallinen hedelmiä tai marjoja, ruokalusikallinen öljyä ja kuivia soijarouheita, kun en ole vielä muuta sopivaa proteiininlähdettä löytänyt. Puuron teen veteen. Joskus saatan kaveriksi syödä keitetyn kananmunan, silloin jää soija pois.

Yök, kourallinen sitä ja tätä. Mittaat varmaan hiutaleetkin kouralla...

Vierailija
27/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Mulla tulis heti nälkä tommosesta. Syön aamulla 0,5dl puuroa, siihen kourallinen pähkinöitä ja toinen kourallinen hedelmiä tai marjoja, ruokalusikallinen öljyä ja kuivia soijarouheita, kun en ole vielä muuta sopivaa proteiininlähdettä löytänyt. Puuron teen veteen. Joskus saatan kaveriksi syödä keitetyn kananmunan, silloin jää soija pois.

Yök, kourallinen sitä ja tätä. Mittaat varmaan hiutaleetkin kouralla...

Voin kuvitella kuinka tuo kourija lappaa myslinsä naamaan paljain käsin, kokkareisen kauraliman valuessa pitkin leukaa ja roiskuessa pöydille ja lattioille...

Vierailija
28/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön lautasellisen kaurapuuroa, johon sekoitan vajaan desin puolukkasurvosta ja päälle muutama saksanpähkinä. Lisäksi keitetty kananmuna.

Pärjään myöhäiseen lounaaseen mainiosti ja voin hyvin, kolesteroliarvot pysyvät hyvinä ja sydän kiittää.

Vierailija
29/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillä on vaikutusta  kun joka ateriaan lisätään se pikkujuttu "maun "vuoksi

kohta onki 500 kaloria pe rpäivä niitä pikkujuttuja

Vierailija
30/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisilmä on hyödyllinen. Voissa on paljon terveydelle hyödyllistä ja vaikkapa vaimosi kauniit silmät kiittävät kun saavat voita. Naapurin isäntäkin tulee mielellään vieraisille kun vaimo vähän vilkuttelee voisilmillään.

Tämä mies on täysin myyty somien kiiltelevien voisilmien edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä