Tuleeko teille jatkuvasti puheluita Sanomalta (Aku Ankka, Hesari)?
Valehtelematta melkein joka viikko soittavat vaikka aina uudestaan ja uudestaan sanon että en tilaa, en nyt, enkä myöhemminkään.
Kommentit (10)
Ei ole tullut enää sen jälkeen kun vuosia sitten sanoin itse olevani Sanoman henkilökuntaa. No teknisesti olenkin, niin paljon luon sisältöä tänne palstalle :D
Laitoin sanomalle sähköpostin, jossa asetin heille mainostuskiellon. Ei ole soiteltu.
Tulee, pahimmillaan tosiaan joka viikko.
Tuli, soitin Hesarin aspaan ja pyysin estämään kaikki myyntipuhelut ymv. niin loppui.
Sanot sille soittajalle, että asettaa sun numeroon markkinointikiellon, niin se pulju ei enää ainakaan soittele.
Tulee joo. Kukapa niitä lehtiä tilaisi, ellei niitä puhelinmyyjä myisi?
Itselläni on suoramarkinointi kielto.Kuin puhelin numeron ja osoiteen anto kielto.
Mulle ei ole puhelinmyyjät soittaneet enää moneen vuoteen. Puhelin-Robinson sekä muut mahdolliset yhteystietojen luovutuskiellot tehtynä. Kaikille itselleni turhille myyntisoittelijoille olen myös aikoinaan ilmoittanut että voivat poistaa tietoni heidän listoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole puhelinmyyjät soittaneet enää moneen vuoteen. Puhelin-Robinson sekä muut mahdolliset yhteystietojen luovutuskiellot tehtynä. Kaikille itselleni turhille myyntisoittelijoille olen myös aikoinaan ilmoittanut että voivat poistaa tietoni heidän listoiltaan.
Tuo Robinson toimii loistavasti luoja kiitos löysin sen
En ole saanut ainakaan 10 vuoteen, todennäköisesti paljon pitempään.
En yleensä saa lehtien myyntipuheluita, täänä vuonna ei ole tullut yhtäkään.