No onpas nyt kiire! Työhaastatteluun
Sain viestin, että voisitko tulla huomenna xx aikaan. Ei siinä mitään, mutta perässä luki "PIKAINEN VASTAUS!".
Voisiko nyt vähän miettiä, millaisen vaikutelman antaa rekrytoitaville ihmisille.
Kommentit (21)
Ou nou. Ei kai haastattelija ole tuleva esimiehesi?
Todennäköisesti kiire saada uusi työntekijä tai muuten muuttuneet aikataulut. Jos on hämeen hitain ja kaiken tekemisessä kestää ja kestää, niin silloin paikka tuskin on paras.
Voi luoja, itse olisin tyytyväinen jo haastatteluun pääsemisestä. Jääkö huomenna lattekahvit väliin? Vai zumba?
Älä mene sinne, jos noin ärsyttää.
Johan taisit munata. Tuossahan pyydettiin vahvistusta sille, että haastattelu ja sen ajankohta sopii sinulle. Juna meni.
No höpsis! Niillä on vain kiireellinen aikataulu.
Minulla on myös huomenna työhaastattelu ☺️
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, itse olisin tyytyväinen jo haastatteluun pääsemisestä. Jääkö huomenna lattekahvit väliin? Vai zumba?
Etkö oikeasti tajua että kyse on tympeästä sävystä? Taidat olla aika tottelevaista sorttia..? Istu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti tajua että kyse on tympeästä sävystä? Taidat olla aika tottelevaista sorttia..? Istu!
Tolla asenteella et sovellu mihinkään työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu mutta minulla on työpaikka ja haastattelu toiseen paikkaan ylihuomenna. Huomaa, että täällä pyörii duunareita eikä johtajia. Pää kumarassa otetaan kaikki vastaan. Minulle se kyllä sopii että saan tottelevaisia alaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu mutta minulla on työpaikka ja haastattelu toiseen paikkaan ylihuomenna. Huomaa, että täällä pyörii duunareita eikä johtajia. Pää kumarassa otetaan kaikki vastaan. Minulle se kyllä sopii että saan tottelevaisia alaisia.
Jännä juttu että täällä pyörii paljon duunareita eikä juuri johtajia vaikka maailmassa on duunareita tuhat kertaa enemmän kuin johtajia. Et ole kyllä älynlahjoilla siunattu johtaja mikäli edes sellainen olet.
Vastaa siihen ettet tykkää kun sulle huudetaan. Tietävätpä kenen kanssa ovat tekemisissä.
Siinäpä testattiin onko sinulla työhaluja, vai ootko lusmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että täällä pyörii paljon duunareita eikä juuri johtajia vaikka maailmassa on duunareita tuhat kertaa enemmän kuin johtajia. Et ole kyllä älynlahjoilla siunattu johtaja mikäli edes sellainen olet.
Hienosti missattu pointti. Et viitsisi puhua sellaisesta mitä sinulla itselläsi ei ole. Reppana nöyristelet vaan rekrytoijia jotka ovat ihan yhtä huonosti palkattuja kuin sinäkin.
Toivovat vastausta pikaisesti, jotta voivat ottaa seuraavan tilallesi, jos sinulle ei sovi. Rekrytoijaa harmittaa, jos haastatteluun on valittu 5 eikä kukaan heistä vaivaudu kertomaan ennen kuin iltapäivällä, että sorry, en pääse siihen aikaan, onko muita vaihtoehtoja.
Mikä paikka? Taitaa olla se jonka eilen itse irtisanoin,vaikka oli jo valittu. Niillä on kiire
Joku perui tulonsa ja haluavat kiireesti jonkun tilalle.
Kun rekrytoin, en laita mitään konditionaalista viestiä vaan tiedon, että tervetuloa haastatteluun xx.xx.xxxx klo yy osoitteeseen A. Ei mitään vastauspyyntöä tai kysymystä, että sopiiko. Jos sen työpaikan haluaa, niin haastatteluaika sopii. Toki viestissä on normaali allekirjoitus yhteystietoineen, mutta ei ole tarvetta pahoittaa ap:n kaltaisten uniikkien lumihiutaleiden mieltä pyytämällä mitään vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikka? Taitaa olla se jonka eilen itse irtisanoin,vaikka oli jo valittu. Niillä on kiire
Siis mitä teit? Irtisanoit itsesi ja joku oli jo valittu tilalle? Vai sittenkin kieltäydyit vastaanottamasta paikkaa, johon sinut oli valittu? Jos tuo viimeksimainittu, niin ne otti jonkun jo haastattelemansa.
Sait sentään vastauksen, moni ei saa edes sitä.