Kuinka monta "kemiaa" ja oikeaa kolahdusta ootte kokeneet elämänne aikana?
Mä sanoisin, että niitä on ollu ehkä viis, maksimissaan kymmenen ja olen jo 50. Kaikista mun tapaamista ihmisistä vaan noin vähän. Osasta on tullut rakkaustarinoita ja osasta ei. Yksi oli vaan tuntematon kassahenkilö, mutta kolahdus oli kovin vahva, molemminpuolinen ja niin ilmiselvä, että jopa mukana ollut aviomieheni huomasi sen.
Tässä muutama fakta näihin liittyen: ovat kaikki olleet miehiä, ei mitään hajua ammatista tai rahoista, iällä ei ole ollut väliä ja ovat olleet ihan erinäköisiä.
Erikoista hommaa.
Kommentit (798)
Nolla. Muutamia suhteita minulla on ollut, mutta olin niissä lähinnä "paremman puutteessa". Nyt sinkkuna, ja sellaiseksi varmaan jäänkin.
Ihastunut olen monesti, mutta ihastukseni kohteet eivät ole minusta kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Te onnekkaat.. ite joutuu tyytymään kumppaniin ellei tahdo olla yksin ja ilman perhettä. Ei vaan löytynyt molemminpuolista koskaan. Millaista on seksi tällaisessa järkisuhteissa? Katsotaan samalla tvtä ja tarkoitus on ainoastaan saada lapsi?😂😱
Sama täällä. Halusin lapsia, joten jouduin ottamaan sen miehen jonka pystyin saamaan.
Vielä muutama vuosi odotusta niin että nuorinkin muuttaa omilleen, sen jälkeen otetaan avioero.
Voisiko ap selittää, mitä tapahtuu kun hänellä "kolahtaa"? Tarkoitan, hän on miehensä kanssa kaupan kassalla ja sitten "kolahtaa", niin, että mieskin huomaa sen? Mitä ap tekee? Alkaa täristä holtittomasti? Hikoilee kasvoista? Nikottelee, ja kikattelee?
En ymmärrä.
Tarkoittaako kolahtaminen sitä, että joku viehättää seksuaalisesti? Koska sitähän tapahtuu usein, mutta yhtä usein se myös katoaa sekunnissa kun toinen avaa suunsa / huomaa hänen kenkänsä / alkaa sataa / ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap selittää, mitä tapahtuu kun hänellä "kolahtaa"? Tarkoitan, hän on miehensä kanssa kaupan kassalla ja sitten "kolahtaa", niin, että mieskin huomaa sen? Mitä ap tekee? Alkaa täristä holtittomasti? Hikoilee kasvoista? Nikottelee, ja kikattelee?
En ymmärrä.
Tarkoittaako kolahtaminen sitä, että joku viehättää seksuaalisesti? Koska sitähän tapahtuu usein, mutta yhtä usein se myös katoaa sekunnissa kun toinen avaa suunsa / huomaa hänen kenkänsä / alkaa sataa / ties mitä.
Itsellä viimeisin oli sellaista että näin tämän ihmisen ensimmäistä kertaa, ja jotenkin jäädyin ihan täysin. En saanut silmiäni irti ja jotenkin vaan ihastuin heti. Olemus ja ulkonäkö, äänikin, kaikki jotenkin niin täydellistä. En edes saanut sanaa suustani.
Nyt tunnen paremmin ja jotain uskaltautunut juttelemaankin ja olen vielä ihastuneempi. Taitaa vain olla täysin yksipuolista ja sen takia kirjoittelen palstalle ja itkeskseni itkeskelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Itsellä viimeisin oli sellaista että näin tämän ihmisen ensimmäistä kertaa, ja jotenkin jäädyin ihan täysin. En saanut silmiäni irti ja jotenkin vaan ihastuin heti. Olemus ja ulkonäkö, äänikin, kaikki jotenkin niin täydellistä. En edes saanut sanaa suustani.
Nyt tunnen paremmin ja jotain uskaltautunut juttelemaankin ja olen vielä ihastuneempi. Taitaa vain olla täysin yksipuolista ja sen takia kirjoittelen palstalle ja itkeskseni itkeskelen.
Ja siis tietty kiinnostaa seksuaalisesti myös, mutta päällimmäisin halu on että pääsisipä tutustumaan ja koskettamaan, ei ole seksi lähelläkään kärkeä.
The Ronald McDonald House in Canada will evict all tenants, adults and children over the age of five, who are not vaccinated by the end of January.
The father of a young boy with leukemia responds.
"This is some kind of crazy evil like I've never seen in my life."
Viime vuonna, kesäkuun lopussa, kohtasin naapurin vaaleahiuksisen naisen alaovella. Olin tullut alaovelle ruokakuskia vastaan. Katsoin häntä ja hän minua. Näin valokehän hänen päänsä ympärillä ja tuntui kuin olisin katsonut taivaaseen. Hänen energiassaan ei ollut mitään tummia sävyjä, vain valoa ja hyvyyttä. Jalkani olivat aivan vetelät ja vatsani täynnä perhosia. Hän tuntui tutulta, kuin olisin katsonut itseäni. Se oli omituista. Tiesin hänet varatuksi joten en tehnyt mitään liikettä hänen suhteensa. Muutin toiseen asuntoon vain kaksi päivää tämän jälkeen.
Hän saattoi tulla minua vastaan eräässä kaupassa pari viikkoa tuon kohtaamisen jälkeen. En ole varma, hänellä oli aurinkolasit ja maski. Tähän kohtaamiseen liittyy myös hyvin erikoisia tuntemuksia. Tiivistetysti voisin sanoa, etten tiennyt palelevani ennen kuin kohtasin hänet. En ole nähnyt häntä tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te onnekkaat.. ite joutuu tyytymään kumppaniin ellei tahdo olla yksin ja ilman perhettä. Ei vaan löytynyt molemminpuolista koskaan. Millaista on seksi tällaisessa järkisuhteissa? Katsotaan samalla tvtä ja tarkoitus on ainoastaan saada lapsi?😂😱
Sama täällä. Halusin lapsia, joten jouduin ottamaan sen miehen jonka pystyin saamaan.
Vielä muutama vuosi odotusta niin että nuorinkin muuttaa omilleen, sen jälkeen otetaan avioero.
Kaameetaaaaa…. Eikä sulla ole ollut mitään sutinaa siinä sivussa? Miten usein teillä on seksiä miehesi kanssa? Vaikka eka vuosi, sitten 5 v välein miten muuttunut?
1. jos mutten kelvannut,
sen jälkeen tunteetonta elämää
kuolemaan asti ja hyvä niin
Täysin kolahtanut 2. Mutta 1 edelleen sydämmessä ja elämässä.. koska yritetään aina vuosien välein palataan tapaileen toisiamme.. ei siittä tule mitään vaikkaKiN suuri kemia ja tunteet kohtaa ja toimeentulemme.. komminikointi tökkii ja tulee väärinkäsityksiä, toisella sitoutumiskammo ja toisella tunnelukkoja.. ja mitä kumpikin haluaa kohtaako. Jos toinen haluaa vakavaa ja toinen ei uskaltaudu tai vetäytyy.
N91
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas kieroa hyväksikäyttöä, yksi hyvä syy lisää olla hankkimatta lapsia.
2, molemmat eksiä. Oli kokemisen arvoista, vaikka ei kestänytkään. N60
Ihastuksia on toki ollut monia, mutta vain kaksi varsinaista ”kolahdusta”. Olisin suonut niitä tulleen tähän ikään mennessä useampiakin, mutta näillä mennään.
Määrittelen ”kolahduksen” siten, että vastakkaista sukupuolta olevan kiinnostavan henkilön kanssa on hyvin helppo tulla juttuun; puhumme samaa kieltä. Kommunikaatiossa ei ole mitään nihkeilyä tai vaikeilua, jatkuvia väärinkäsityksiä, eri tasolla oloa tai kepillä jään kokeilua, vaan juttu soljuu heti alun alkaenkin eteenpäin luontevasti kuin puro, ilman keinotekoisia kynnyksiä. Toinen on selkeästi ”älyllisesti vertainen” (siten kuin sen itse koen) ja huumorintajultaan samalla tavalla virittynyt.
Näin ei tapahdu usein. Tyypillisempää on, että vaikka molemminpuolista kiinnostusta olisi, välissä on jokin kommunikaatiomuuri: yhteisen kielen ja ajatusten puute. Vaikka muuten voisi synkata, ajatusten tasolla ei.
Valitettavasti kolahduksista ensimmäinen oli varattu ja toinen jo heti alun alkaenkin varoitti kärsivänsä mielenterveyden ongelmista (bipo + muita juttuja), jotka eivät oikein hänen käyttäytymismalleillaan tue perinteisiä pidempikestoisia parisuhteita tai -romantiikkaa ja työntävät lyhyempiinkin kapuloita rattaisiin.
Hienoja ihmisiä silti, molemmat.
(M45)
Rehellisesti sanottuna kolme, mutta ei voi verrata keskenään, ei mitenkään. Yksi ylitse muiden
Kunnolla kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla olen varma, että tunne oli molemminpuolinen.
Ensimmäisellä kerralla olin teini-ikäinen, enkä ollut valmis vielä mihinkään. Olimme yhteyksissä vuoden verran ja tunne vain vahvistui. Kadun ehkä eniten sitä, etten uskaltanut heittäytyä tilanteeseen. En usko, että suhteesta olisi tullut mitään loppuelämän juttua, mutta kokemus olisi varmaan ollut sen arvoinen. Tämä samanikäinen poika siis tunnusti tunteensa useammankin kerran, mutta olin liian ujo. Naiivisti luulin, että aikuisilla tällaisia kohtaamisia sattuu jatkuvalla syötöllä.
Toinen kerta sattui parikymppisenä, jolloin silloinen laimea parisuhteeni veti viimeisiään. Mies oli myös parisuhteessa, eikä ollut sen tyyppinen, että olisi lähtenyt rikkomaan suhdettaan. Ja jos olisi ollut valmis siihen, omat tunteeni olisivat laimenneet heti. Rivien välistä ja eleistä oli kyllä selvää, missä mennään. Uskon, että tämän ihmisen kanssa olisin voinut olla pidempäänkin, jos olisimme kohdanneet eri elämäntilanteessa. Tämän miehen ansiosta tajusin ansaitsevani parempaa, erosin ja muutin pois. En ole sen jälkeen nähnyt häntä, mutta kuulin, että hänkin oli eronnut silloisesta kumppanistaan muutama vuosi tapahtuneen jälkeen.
Molempia yhdistää sähköinen jännite ja se, että nämä pyörivät vielä vuosien jälkeen mielessä. Mietin usein, merkitsivätkö nämä kohtaamiset yhtä paljon näille miehille ja ajattelevatko he enää koskaan minua.
Olen nykyään parisuhteessa, jossa ei kolahtanut ensitapaamisella, mutta pidemmän kaverina tutustumisen jälkeen jalat menivät alta kunnolla. En koe, että tämä on mitenkään huonompi vaihtoehto ja sitä kemiaa riittää vielä monen yhteisen vuoden jälkeen. Enpä usko, että kaikki, joiden ensikohtaaminen ei ollut tunteiden ilotulitusta tyytyvät suhteisiinsa.
Vain kerran. Ei ole koskaan ollut ketään, kuten ei häntäkään.
-M 41v