Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta "kemiaa" ja oikeaa kolahdusta ootte kokeneet elämänne aikana?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä sanoisin, että niitä on ollu ehkä viis, maksimissaan kymmenen ja olen jo 50. Kaikista mun tapaamista ihmisistä vaan noin vähän. Osasta on tullut rakkaustarinoita ja osasta ei. Yksi oli vaan tuntematon kassahenkilö, mutta kolahdus oli kovin vahva, molemminpuolinen ja niin ilmiselvä, että jopa mukana ollut aviomieheni huomasi sen.

Tässä muutama fakta näihin liittyen: ovat kaikki olleet miehiä, ei mitään hajua ammatista tai rahoista, iällä ei ole ollut väliä ja ovat olleet ihan erinäköisiä.

Erikoista hommaa.

Kommentit (798)

Vierailija
221/798 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kova suru näiden puolesta, jotka eivät oo kokeneet tollasta ihastumista siihen oikeaan koskaan.

Vierailija
222/798 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muutamia viikkoja sitten kaupassa miehen, enkä usko että tulen koskaan häntä unohtamaan, niin vahvasti tunsin kemioidemme kohtaavan, enkä edes nähnyt hänen kasvojaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/798 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaikkia...yhden tosi hyvin kun olin junassa ja tuli kova jano.

Menin ravintolavaunuun. Siellä oli tosi magneettinen mies.

Olin taivaassa kohtaamisen jälkeen.

Vierailija
224/798 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tosi vahva kolaus, ensirakkauteni ja samalla viimeinen. N29

Vierailija
225/798 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Ja se oli pelaava j'ännämies.

Vierailija
226/798 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin kerran opiskeluaikana yhden lesta-uskontoon kuuluvan miehen ja meillä kolahti ihan tosi kovaa. Kyllä siinä uskoa koeteltiin kovin. Itsehän olen pahimman luokan ateisti, Ei siis myöskään katso uskontoa.

Vierailija
227/798 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Tuskin tulen tapaamaan enää vastaavanlaista, sen verran kovaa kolahti.

Vierailija
228/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä, ikää 42v.

Vierailija
229/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa, olen 40-vuotias. Monia ihastumisia on ollut myös, mutta kolmesti on tullut sellainen kolaus, missä tuntuu kemia, sähkö, tunne siitä että olen aivan avoin toiselle ja toinen itselle. Se on huikea tunne, uskon todellakin ihmisten väliseen kemiaan, joka näkyy myös ulkopuolelle, vaikkei välttämättä edes koske toiseen. 

Olen naimisissa ja mieheni on yksi kolahtaneista, yksi on ihan hiljaittain viimeisen kerran aktivoitunut, tunnettu on pari vuotta, edelleen olemassa jos näkdään. Aivan huikea, käsittämätön tunne kun kohdataan. Vaikea sitä on edes selittää. On varmasti seksuaalista vetovoimaa suuri osa (sekin on aivan upea tunne) mutta myös sellaista aivojen välistä kemiaa, joka näkyy ja tuntuu toisen katseessa. Mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan, mutta on mahtavaa, kun tuollaisia asioita kokee!

Olen ihmetellyt monesti, miksi osa ihmisistä on aivan immuuneja tuollaisille kokemuksille. Onko kyseessä oman itsen vahva suojelu, toinen ei pääse sen palomuurin läpi, vai eikö salli itselleen moisia tunteita, vai mistä se johtuu. Itselle kyllä kolahdus ja kemia on tuttu tunne, ja nautin suuresti kun voin sellaista tuntea.

Vierailija
230/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme- neljä.

Yhdestä tuli avioliitto

Toisesta salarakkaus/ ihastuminen

Kolmannen kolauksen tajusin sen vasta menettyttäni sen

Vierailija
231/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun liemet heittää sisään niin siinä sulle kemiaa

Vierailija
232/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Olen ekstrovertti ihminen ja olen helposti ihastunut vähän kaikenlaisiin ihmisiin. Monet ovat myös ihastuneet minuun, koska ovat ilmeisesti tulkinneet avoimuuteni kiinnostukseksi.

Sanoisin kuitenkin että 3 kertaa olen kokenut sellaisen kolahduksen että olin lentää selälleni. Yksi näistä nuoruuden ihastus, jota vain katselin kaukaa, toinen eksäni jota en mielellään muistele ja kolmas nykyinen mieheni, jonka kanssa olen todella onnellinen. Ikää 25.

Vierailija
233/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.

3 kanssa olen seurustellut ja tämän 3.n kanssa olen naimisissa.

Yhtäkkiä ihastuin töissä työkaveriini.

Kummatkin naimisissa.

Oltiin samalla työmatkalla ja meidän vetovoima oli niin selkeä, työkaverit huomasi asian.

Hän oli fiksumpi. Sanoi hän on onnellisesti naimisissa, 3 lasta. Nyt on parempi hän vaihtaa työpaikkaa.

Meidän välillä ei tapahtunut ikinä välillö, oli kiva huomata tunteet ovat olemassa.

Koko ajan kotona oli asiat hyvin.

Vierailija
234/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien kanssa kolahtaa synkat useinkin. Rakkaudellisella rintamalla kaksi.

Vierailija
235/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita. Kysehän on aivojen yhteensopivuudesta.

Kyllä siinä myös hormoneilla, immuunijärjestelmällä jne. on tekemistä, jos ihastumisesta/rakastumisesta puhutaan.

Mutta kun ei puhuta siitä vaan kemiasta.

Vierailija
236/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Ikää 43.

Vierailija
237/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen olleet yksipuolisia kolahtamisia

Vierailija
238/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti keskustella kemiasta, niin ihmiset kertoo ihastumisistaan. Kemiaahan voi kokea ihan vaikka työkaverin kanssa vaikkei ihastuisikan siihen. Asiat ja keksustelut vaan toimii todella hyvin ja tuntuvat helpoilta tämän ihmisen kanssa

Vierailija
239/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis piti keskustella kemiasta, niin ihmiset kertoo ihastumisistaan. Kemiaahan voi kokea ihan vaikka työkaverin kanssa vaikkei ihastuisikan siihen. Asiat ja keksustelut vaan toimii todella hyvin ja tuntuvat helpoilta tämän ihmisen kanssa

Kemia on epämääräinen ja tulkinnanvarainen termi. Älä nipota. Joillekin kemia voi olla sama kuin ihastuminen.

Vierailija
240/798 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, ikävä kyllä paljastui valehteljiksi.

ikää 38 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi