Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Voice of Finland 2020

Vierailija
19.01.2020 |

Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?

Kommentit (2190)

Vierailija
1981/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää TInni on ärsyttävä !

Vierailija
1982/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandiasta (ja Veteraanin iltahuuto) tulee yleensä tippa linssiin. Nyt ei tiennyt että katsooko parodiaa vai laulukilpailua. Onhan näitä joskus nähty jopa jääkiekko-ottelun alussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä vähän huolissani Heikistä. On näyttänyt vähän sairaalta jo muutama kausi sitten. Näenköhän itse päihdeongelmaisia joka paikassa, mutta jotenkin pahalta näyttää pistävä katse ja leukaperien kiristely. Voihan olla myös jännitystä ja stressiä, mutta ikävä tunne välittyy joka tapauksessa.

Heikillä on tic-liikkeitä.

Ja sulla on pahasti vääristynyt arvostelukyky!

Höpö höpö. Täysin selkeästi. Hyvä ja ammattitaitoinen juontaja hän on siitä huolimatta.

Vierailija
1984/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään esityksiin liittymättä Heikki kyllä räpyttelee paljon silmiään ja taitaa olla hänelle ominaisuus vain.

Heikki on minusta yksi kaikkein miellyttävimmistä ja fiksuimmista juontajista. Tykkään kovasti.

Vierailija
1985/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä vähän huolissani Heikistä. On näyttänyt vähän sairaalta jo muutama kausi sitten. Näenköhän itse päihdeongelmaisia joka paikassa, mutta jotenkin pahalta näyttää pistävä katse ja leukaperien kiristely. Voihan olla myös jännitystä ja stressiä, mutta ikävä tunne välittyy joka tapauksessa.

Heikki sählännyt menemään viime aikoina naimisissa olleen naisen kanssa. Nyt naisella avioero meneillään ja Heikki jätti avopuolisonsa. Mikä näitä suomalaisia viihdeohjelmien juontajia oikein vaivaa? Tosin Heikki jountajana paljon parempi kuin nää Salmiset ja Leppilammet.

Ok, en seuraa mitään viihdeuutisia. Siinähän sitä onkin sitten omassa elämässä stressin aiheita ihan itsessään.

Vierailija
1986/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finlandiasta (ja Veteraanin iltahuuto) tulee yleensä tippa linssiin. Nyt ei tiennyt että katsooko parodiaa vai laulukilpailua. Onhan näitä joskus nähty jopa jääkiekko-ottelun alussa..

Paatosta riitti eikä se sinänsä huono ollut. Siitä vaan ainakin tänne kotikatsomoon ei välittynyt herkkyyttä eli se jyskytti laulun läpi kuin juna. 

Vierailija
1987/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki sählännyt menemään viime aikoina naimisissa olleen naisen kanssa. Nyt naisella avioero meneillään ja Heikki jätti avopuolisonsa. Mikä näitä suomalaisia viihdeohjelmien juontajia oikein vaivaa? Tosin Heikki jountajana paljon parempi kuin nää Salmiset ja Leppilammet.

Kuuluuko nuo sinulle ollenkaan? Ei.

Vierailija
1988/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä laulaa Finlandia laulukilpailussa. Varmasti komeaa ja hienoa kun on orkesteri ja yleisö ja ehkä kerran elämässä -tilaisuus. Mutta väärä tilaisuus.

Vierailija
1989/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten Maritzasta. On kehityskelpoinen.

Vierailija
1990/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt vedetään jo talvisota ja sotaveteraanit mukaan. Jo on epätoivoista.

Etkö sinä ole ylpeä isoisästäsi, joka on ollut sodissa? Ihan ymmärrettävää. Minäkin olen ylpeä isoisästäni, joka on ollut sodissa. Pisteet Henrylle tästäkin, joka muistutti, mikä on tärkeää.

Vierailija
1991/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli parempi veto Maritzalta kuin ensimmäinen, muttei parasta Maritzaa kuitenkaan. 

Vierailija
1992/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juffi Seponpoika ja Etni Khan ovat keksittyjä nimiä. Mitkähän näiden oikeat nimet ovat.

Ja sitten tuo Anna Puu noissa kamalassa vaatteissaan ja kampauksessaan on ihan yliampuva. Eikö voi olla oma itsensä.

Vierailija
1993/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi kaudelle saadaan Annan tilalle joku naistuomari. Ja Toni ja Sipe -kaksikosta vain toinen tuomariksi, niin että tuomareita on neljä.

Vierailija
1994/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juffi Seponpoika ja Etni Khan ovat keksittyjä nimiä. Mitkähän näiden oikeat nimet ovat.

Ja sitten tuo Anna Puu noissa kamalassa vaatteissaan ja kampauksessaan on ihan yliampuva. Eikö voi olla oma itsensä.

Meidän ei tarvitse tietää heidän oikeita nimiään. Mitä lisää se antaisi meidän elämäämme, jos ne tietäisimme?

Vierailija
1995/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Etniä. Paras näistä!

Vierailija
1996/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään esityksiin liittymättä Heikki kyllä räpyttelee paljon silmiään ja taitaa olla hänelle ominaisuus vain.

Heikki on minusta yksi kaikkein miellyttävimmistä ja fiksuimmista juontajista. Tykkään kovasti.

Itselläni on sama ominaisuus ja kyseessä ovat lievät tic oireet. Vaatii rohkeutta olla koko kansan edessä ja tikkailla, koska nämä henkilöt ovat hyvin tietoisia asiasta ja tietävät muiden huomaavan. Se taas lisää oireilua. Eli kaikki sympatia Heikille

Vierailija
1997/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi kaudelle saadaan Annan tilalle joku naistuomari. Ja Toni ja Sipe -kaksikosta vain toinen tuomariksi, niin että tuomareita on neljä.

Ehdottomasti Sipe saisi jäädä! Toni tekee liikaa teatteria, ei aitoa.

Vierailija
1998/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt vedetään jo talvisota ja sotaveteraanit mukaan. Jo on epätoivoista.

Etkö sinä ole ylpeä isoisästäsi, joka on ollut sodissa? Ihan ymmärrettävää. Minäkin olen ylpeä isoisästäni, joka on ollut sodissa. Pisteet Henrylle tästäkin, joka muistutti, mikä on tärkeää.

Miten tämä liittyy viihteelliseen laulukilpailuun?

Vierailija
1999/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sama ominaisuus ja kyseessä ovat lievät tic oireet. Vaatii rohkeutta olla koko kansan edessä ja tikkailla, koska nämä henkilöt ovat hyvin tietoisia asiasta ja tietävät muiden huomaavan. Se taas lisää oireilua. Eli kaikki sympatia Heikille <3

Minkälaisia tic-oireita Heikillä on?

Vierailija
2000/2190 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää TInni on ärsyttävä !

No more Tinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme