Haluaisin isotissisemmän ja solakan naisen. Nykyinen syö vaan sinckerssejä
Seksi ei oikeen maistu enää kummallekaan kun minulla libido on kärsinyt kun vaimo on pikkutissinen (lauta) ja pyylevöitynyt, kun mussuttaa snickerssejä ja Fazerin levyjä päivästä toiseen. Mietin että homma ratkeaisi vaihtamalla tämä tantta sellaiseen solakkaan ja isotissiseen naiseen. (luomut tietenkin) Täällä palstailee paljon sinkkunaisia joten jos yhtään osui sinuun, niin laita jotain vastausta. Tästä se voi alkaa...
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Öö, naimisiin menit. Kutistuko ne tissit jotenkin, vai miten laudan sormustitkaan? Hmm.. Hmm.. Elämä on valintoja täynnä.
No maku kehittyy ja muuttuu. Jäin nalkkiin tunnesiteeseen
Molemmille parempi, että eroat hänestä heti tässä kuussa. Hänelle varsinkin parempi.
Miten tissit on kutistunut jos muuten on pyylevöitynyt?
Aika omituinen tilanne
Noh, peräkammarin incel voi vaan jatkaa haaveluia ylipäätään naisesta 😅
Et tullut sitten vilkaisseeksi vaimosi paidan alle ennen avioliittoa, että tuli yllätyksenä vai?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on sinckerssit
Snickers
Eroaminen on sinulle tässä tilanteessa ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, naimisiin menit. Kutistuko ne tissit jotenkin, vai miten laudan sormustitkaan? Hmm.. Hmm.. Elämä on valintoja täynnä.
No maku kehittyy ja muuttuu. Jäin nalkkiin tunnesiteeseen
Seli seli.. 🤣
Ei niitä solakoita isotissisiä puissa kasva. Ei onnistu kuin auton vaihtaminen. Aika urakka löytää solakka isotissinen.
Voisiko jostain ulkomailta tärpätä paremmin?
Silloin kun oma puoliso ällöttää näin, on parempi erota. Kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Et tullut sitten vilkaisseeksi vaimosi paidan alle ennen avioliittoa, että tuli yllätyksenä vai?
No seksi jäi aviliittoon. Kyllä nainen pitäisi tosiaan aina koeajaa ennen suuria päätöksiä.
Ota sellainen, joka syö vain Kimsettejä tai Tulpia tai Ryoalia tai Dulmeja.
Laita kuva tulemaan, niin katsotaan millainen Prinssi Uljas sä olet 😊
Vierailija kirjoitti:
Ota sellainen, joka syö vain Kimsettejä tai Tulpia tai Ryoalia tai Dulmeja.
Mä itse tykkään diamista.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva tulemaan, niin katsotaan millainen Prinssi Uljas sä olet 😊
Email?
Minä puolestani haluan miehen jolla on jotain muuta kuin katkarapu haarojen välissä.
Olen tuskaantunut ja kyllästynyt pinsettien ja suurennuslasin kanssa kaivelemaan josko sieltä jotain löytyisi.
Pitää varmaan lähteä muualta etsimään MiIESTÄ jolla kunnollinen varustus, näitä suomalaisia löysiä katkarapu-siskonmakkaroita ei huvita katsella.