The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
En mä nyt oikein. Jotenkin huonoja biisivalintoja.
Omituinen tulkinta Whitneyn biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Hei miten nää Juffin vedot ei oo sen ääni ratkaisee ja summetimen jälkeen ollut enää ollenkaan kummosia?! :(
Yliyrittämistä olla jotain erikoista.
Juffi on alkanut laulaa jotenkin pidättäen ja ääntä jännittäen. Oli ensimmäisessä koelaulussaan parempi.
Juffin tekovibraatto on kaamea. Ilman sitä olisi uskottavampi. Tuo nyt vaan oli ihan yhtä huono esitys kuin muutkin tänään. Jännittääkö kaikkia noin paljon?
Ai että mitä vetoamista äänestäjiin "juffi olet hyvä ihminen ja autat"
Tuomarit suorastaan kilpailee siitä, kuka laukoo "syvällisimmin".
Oliko tää nyt voittobiisi? Mun mielestä ei. En nyt tiedä oliko kukaan ylitse muiden. Oikeastaan ihan sama kuka voittaa.
Mä en halua kenenkään näistä voittavan! Kukaan ei ole laulajana tai esiintyjänä sillä tasolla.
Juffi toimii paremmin ylärekisterissä. Ei 100% täydellinen versio muttei huono missään mielessä.
Nyt toi Juffin vero oli ihan joikua ja vire vaelteli ihan minne sattuu eli oli aika kar see TA kuunneltavaa. Hänellä on upea ääni mutta täysin väärät biisit!
Henryllä oli hieno ensimmäinen ja vaikea toinen valinta, joka ei voinut olla laskelmointia. Varmasti tiesi Juhan kanssa, että tulee jakamaan äänestäjät kahteen leiriin. Sitä paitsi Henry lauloi upeasti molemmat vaikka jännitys vei toisesta pari sanaa.
Mariza on ihana lavalla mut ei vielä tarpeeksi varma.
Etni ei taas taiteilijana säväytä vaikka laulaakin ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Juffi on alkanut laulaa jotenkin pidättäen ja ääntä jännittäen. Oli ensimmäisessä koelaulussaan parempi.
Kuulithan itsekin miten nää valmentajat lauloi lähetyksen alussa, eli ehkei näillä ollut paljoa tarjottavanaan teknisesti? Monessa muussa asiassa varmaan.
Kaikilla valitettavasti epäonnistuneet biisivalinnat.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen tulkinta Whitneyn biisistä.
Samoin Dire Straits oli sovitettu niin oudoksi ettei biisiä meinannut enää tunnistaa..
Nyt on oikeastaan ihan sama kuka voiton vie. Outoja biisivalintoja sovituksia ja esityksiä. Noloin taisi olla tuo Finlandia. Kenen valkun vuoro olisi tällä kertaa?
Etni selkeästi parhain laulaja
Oho käänsin finaalin takia kelkan ja äänestin maritzaa. Aiemmin kannatin etniä ja juffia.
En kuullut, mitä Juffi sitten lauloi?