The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Vierailija kirjoitti:
Pystyikö Henri tosiaan unohtamaan sanat kahdesta erittäin tutusta laulusta.
Sitä se jännitys tekee esiintyjille, usein kokeneillekin esiintyjille, kuten esimerkiksi Jari Sillanpäälle konserteissaan. Muutaman sanan unohtaminen ei merkitse yhtään mitään. Ääni ja tulkinta ratkaisevat. Ja niissä Henry on onnistunut läpi kisan.
Oon kyllä vähän huolissani Heikistä. On näyttänyt vähän sairaalta jo muutama kausi sitten. Näenköhän itse päihdeongelmaisia joka paikassa, mutta jotenkin pahalta näyttää pistävä katse ja leukaperien kiristely. Voihan olla myös jännitystä ja stressiä, mutta ikävä tunne välittyy joka tapauksessa.
Jes, vihjeistä päätellen Juffi vetää I will always love youn - se räjäyttää pankin!
Vierailija kirjoitti:
Hieno esitys Henryltä, aivan huikea tulkinta. Yksinkertaisuudessaan todella järisyttävän koskettavaa. Ja näkee, miten paljon tuo tulkinta vaati Henryltä, miten hän rentoutui laulun loputtua.
Esiintyjän tuskin kannattaa pinnistellä jännityksessä lavalla. Ei ole mukavaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä vähän huolissani Heikistä. On näyttänyt vähän sairaalta jo muutama kausi sitten. Näenköhän itse päihdeongelmaisia joka paikassa, mutta jotenkin pahalta näyttää pistävä katse ja leukaperien kiristely. Voihan olla myös jännitystä ja stressiä, mutta ikävä tunne välittyy joka tapauksessa.
Heikillä on tic-liikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vaan toivoa että aito suomalainen voittaa.
Toivopa ihan itseksesi!
Vierailija kirjoitti:
Pystyikö Henri tosiaan unohtamaan sanat kahdesta erittäin tutusta laulusta.
Siitä vaan kokeilemaan liveyleisön ja kameroiden eteen, kuinka helppoa se voikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etni on jotenkin ärsyttävä 🐵
Joo samaa mietin, koheltaja ja sählääjä. Kysyi Henryltäkin "ootko nuori?" yhtäkkiä. Luulee olevansa hauska. Osaa jotenkuten laulaa, mutta muu "esiintyminen" ei vakuuta. Luulee olevansa enemmän kuin on.
Miksi Etni valitsi tämän vanhan renkutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on pahasti vääristynyt arvostelukyky!
Oon kannustanut Etniä mut nyt ei jotenkin ole mikään finaaliesitys tämä whitney
Tämä Whitneyn biisi ei ollut ominta Etniä ollenkaan. Olisi laulanut jotain samantyyppistä kuin silloin Ääni ratkaisee -jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Etni valitsi tämän vanhan renkutuksen?
Laulusta viis, Etni vaan on paras. Laulu on ihan toisella tasolla verrattuna muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki sählännyt menemään viime aikoina naimisissa olleen naisen kanssa. Nyt naisella avioero meneillään ja Heikki jätti avopuolisonsa. Mikä näitä suomalaisia viihdeohjelmien juontajia oikein vaivaa? Tosin Heikki jountajana paljon parempi kuin nää Salmiset ja Leppilammet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitä on ollut aina. Tämä on uudempi juttu mistä puhun.
Kuinkahan ne Englannissa pystyy junailemaan tämän saman formaatin vain yhden juontajan voimin???
Mitenkään esityksiin liittymättä Heikki kyllä räpyttelee paljon silmiään ja taitaa olla hänelle ominaisuus vain.
No nyt vedetään jo talvisota ja sotaveteraanit mukaan. Jo on epätoivoista.
Ihana oli tuo Henryn esitys Finlandia. Laulu on iso, mutta kuuluu meille kaikille. Henry lauloi niin tunteella, että minulle tuli onnenkyyneleet myötäelämisestä. Kiitos Henry.