The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
A(a)dan stailaus on niin huono kuin voi olla. Puku on vanhojen tansseista. Kammottava harmaa rätti. väri joka ei sovi kenellekään.
Rainer Frimanin sukulaispoika tämä Henry?
Loistavaa, Henry jatkoon! Ainoa syy katsella tätä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen Redillä oli keltainen naama, tänään se on Heikillä. Wtf?
Mä kiinnitin samaan huomiota eilen. Maksatulehdus vai valaistusongelma?
Vierailija kirjoitti:
A(a)dan stailaus on niin huono kuin voi olla. Puku on vanhojen tansseista. Kammottava harmaa rätti. väri joka ei sovi kenellekään.
Henry on Rainerin pikkuserkku.
https://www.rakennuslehti.fi/2020/04/laulava-putkimies-kisaa-voice-of-f…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai maskeeraajalla dagen efter?
Vierailija kirjoitti:
Voi isä tempaisi maskinkin naamalta.
Se teki viruslingon 🤦🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry on Rainerin pikkuserkku.
https://www.rakennuslehti.fi/2020/04/laulava-putkimies-kisaa-voice-of-f…
Oikeesti? Mä heitin tuon läppänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai maskeeraajalla dagen efter?
Sanoma-konsernin viihdeohjelmien maskeerajilla on krooninen dagen efter. Miten voikin taso olla näin huono.
MIKSI Sandra ei mennyt jatkoon?!! Tykkään aadastakin, tosi ihana, mutta nyt oli vaan niin kova taso. Itse oisin laittanut sandran ja Aadan jatkoon. Harmi kun huippulaulaja ei päässyt.
Olin varma että Henry pääsee jatkoon, vaikka se ei ollut vielä säveltäkään laulanut. Suomalaiset valitsee aina noita iskelmähiihtäjiä, vaikka ne ei osaa laulaa kuin yhdenlaisia lauluja yhdellä tyylillä. Harmi. Aada oli hyvä valinta, mutta myös Sandra olisi ansainnut jatkopaikan. Henryn tyypisiä iskelmäpellejä on Suomi pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Voutilainen on ihan jopa harjoitellut biisiään. Ahaa.
Hämmästyksekseni jopa tykkään Lauran uusista biiseistä: Miks ei ja Janottaa. Laurahan on livenä tosi hyvä laulaja. Hyvät biisit vaan on uupuneet kymmeniä vuosia. Nyt niitä on alkanut tulla. Jännä juttu.
Tuossa Janottaa-biisissä on kyllä vähän myötähäpeää aiheuttavat sanat.
Laura tekee sen, mistä Erika vaan haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Olin varma että Henry pääsee jatkoon, vaikka se ei ollut vielä säveltäkään laulanut. Suomalaiset valitsee aina noita iskelmähiihtäjiä, vaikka ne ei osaa laulaa kuin yhdenlaisia lauluja yhdellä tyylillä. Harmi. Aada oli hyvä valinta, mutta myös Sandra olisi ansainnut jatkopaikan. Henryn tyypisiä iskelmäpellejä on Suomi pullollaan.
Henry olisi ollut hyvä 70-luvulla.
Henrylle on kyllä tilaa Suomen iskelmätaivaalla. Uusia tähtiä sinne ei ole tullut pitkään aikaan, ja monet vanhemmat ovat jo vähentäneet/vähentävät lähivuosina keikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Oho mikä kuitti juontajalta: palkinnoksi voittaja saa pitsaa ja taksimatkoja ja... ja sen lisäksi voi haaveilla musiikkiurasta!
Freudilainen lipsahdus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Voutilainen on ihan jopa harjoitellut biisiään. Ahaa.
Hämmästyksekseni jopa tykkään Lauran uusista biiseistä: Miks ei ja Janottaa. Laurahan on livenä tosi hyvä laulaja. Hyvät biisit vaan on uupuneet kymmeniä vuosia. Nyt niitä on alkanut tulla. Jännä juttu.
Tuossa Janottaa-biisissä on kyllä vähän myötähäpeää aiheuttavat sanat.
Just hyvä bilebiisi.
Olisi mielenkiintoista tietää katsojaäänten määrä.
Vierailija kirjoitti:
Illan voittaja on Laura.
Oli kyllä julmaa vetää Laura lavalle. Taitoa ja ääntä on enemmän kuin kaikilla kilpailijoilla yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan voittaja on Laura.
Oli kyllä julmaa vetää Laura lavalle. Taitoa ja ääntä on enemmän kuin kaikilla kilpailijoilla yhteensä.
Ja nimenomaan siis teknistä osaamista, vaikkei habituksesta ja musatyylistä tykkäisikään.