The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Vierailija kirjoitti:
En tajuu miten Juha tiputti silloin Johanneksen ja otti ton Karlan jatkoon.
Ja nyt kehui Karlaa ihan valmiiksi vaikka suurille stadioneille. Hmm!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa on sentään hieman parempi stailaus kuin Tähdet Tähdet -friikkisirkuksessa.
Juhan kilpailijat on aika värittömiä.
Juha ei muuten vois koskaan osallistua Tähdet Tähdet-ohjelmaan noin surkean kielitaidon vuoksi.
Kaijakin alkaa olee siinä kondiksessa että seisoo keskellä lavaa ja tarvii paljon tanssijoita ympärille ettei näytä idiootilta korokkeella paikallaan!
Katson nyt uusintana, onko tuo Etni ihan kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetikö Vilkkumaa playbackina??!
Huulisynkka ei oikein toiminu, vai onko mun tv:ssä vikaa?
En tiiä Maijasta, mutta Elastinen kyllä veti lipsynkaten eilen!
Oli siinä määrin poissa vireestä, että enpä kuule usko.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan iloinen ja helposti innostuva ihminen. Etni on muuten adoptoitu Suomeen Pakistanista.
Hirveä oli tuo Maija Vilkkumaan esitys. Kaikki näkivät, että laulaa nauhalta.
Jotain teknisiä ongelmia siellä oli, kun lauloi ihan eri rytmissä sen taustanauhan kanssa. Yhdessä kohtaa tajusi itsekin ja näytti hämmentyneeltä.
Mitkähän kesäsijaiset siellä miksauskopissa huseeraa, kun mistään ei nyt oikein tule mitään?
🇺🇦🇮🇱
Toivottavasti Juffi laulaa taas jotain Celine Dionia tai Lara Fabiania... tottakai voi ja osaa laulaa minkä tahansa hevobiisin, mutta pystyy paljon enempään ja se ristiriita sykähdyttää.
Mitä ihmettä Anna Puun tiimissä tapahtui? Todelliset tähdet pudotettiin pois Meri ja Veikko! Ainoat, jotka jääneet mieleen ja joidem seuraamista odotin syksyllä. No siinä meni syy katsoa ohjelmaa tänä syksynä :/
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Anna Puun tiimissä tapahtui? Todelliset tähdet pudotettiin pois Meri ja Veikko! Ainoat, jotka jääneet mieleen ja joidem seuraamista odotin syksyllä. No siinä meni syy katsoa ohjelmaa tänä syksynä :/
Olikohan se suomenruotsalainen, jonka nimi ei edes jäänyt mieleen, rekrytoinut koko suvun ja oletettavasti laajan kaveripiirin pommittamaan ääniä? Ei tätä lopputulosta muu selitä. Ja Anna Puulla taisi mennä pupu pöksyyn, kun ei valinnut persoonallisia laulajia eli Meriä tai Veikkoa jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se suomenruotsalainen, jonka nimi ei edes jäänyt mieleen, rekrytoinut koko suvun ja oletettavasti laajan kaveripiirin pommittamaan ääniä? Ei tätä lopputulosta muu selitä. Ja Anna Puulla taisi mennä pupu pöksyyn, kun ei valinnut persoonallisia laulajia eli Meriä tai Veikkoa jatkoon.
Kyllä oli outo ratkaisu, Veikko oli minun suosikki noista, annoin jopa yhden äänen hänelle. Luulen kyllä, että kovin paljon ei yleisöääniä ole tullut, tämä on pelkkää vanhan lämmittelyä, ohjelma kärsi paljon pitkästä tauosta.
Vierailija kirjoitti:
Hän on aina tuollainen iloinen häslääjä. Olen tavannut livenä.
Minun suosikkini ovat Henry, Etni ja Maritza, siinä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jatkoonmenijä oli viimeinen, jonka odotin pääsevän jatkoon.
Näissä yleisöäänestyksissä käy usein niin, ettei paras voita, vaan se joka saa laajemman suku- ja ystäväjoukon äänet. Yleisöäänestyksillä kerätään rahaa ja saadaan yleisö aktivoitua, mutta mistään paremmuudesta ei enää näissä äänestyksissä ole kyse. Uskon että ainakin Meristä kuullaan vielä, vaikkei jatkoon päässytkään. Eiköhän joku levy-yhtiö nappaa.
Luojan kiitos Meri tippui, oli kyllä ihme että pääsi näinkin pitkälle. Juha Tapion tiimissäkö se yksi jatkoon päässyt oli, jolla esitys oli tosi huono - tuli kyllä käsittämätön strategia päästää se tyttö jatkoon, itse kotijoukkojen kanssa pähkäilin niiden kahden tippuneen välillä, että kumman valitsee.
Juhan kannalta oli hyvä, että yleisö äänesti Henryn jatkoon niin hänelle itselleen jäi sitten valittavaksi vielä joku muu. Koska Juha olisi itse valinnut luultavasti Henryn kuitenkin jatkoon.
Minua ilahduttaa kuinka kauniisti Juha puhuu Henrille, hän selkeästi kunnioittaa myös miehen luonnetta.
Tekee hyvää näiden kaikkien räppääjien ja muiden ohessa, että muunkintyylinen musiikki ja esittäjä saa kiitosta ja huomiota.
Koska suurin osa kansasta tämäntyyppistä musiikkia kuitenkin kuuntelee. Ja menee kuuntelemaan.
Nykyään tuntuu, että oli sitten ohjelma kuin ohjelma, niin esiintyjäänä on räppääjä ja joku Sanni tai vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Fanitin keväällä Matiasta, mutta tää tämän päivän look. Mulkaei ole mitään ketään vähemmistöjä vastaan, olen itsekin bi. Mutta sekevään naapurinpoika muuttui melkoisesti... eikä omasta mielestäni hyvään suuntaan. Alkukarsintojen veto ja aito look oli mahtava!
Aivan samaa kauhistelin hänen lookistaan, miksi stailattiin noin "mummomaiseksi", tosin biisivalintakin oli täysin epäonnistunut, kun vertaa esim johonkin kaikkien tuntemaan Memory-biisiin, tässä on yleisöäänillä kuitenkin suuri merkitys ja siksi kannattaa valita tunnettu biisi, kuten tekivät sekä Emilia että Henry.
Sandran putoaminen jatkosta oli kyllä oikeusmurha.
Niiden ei ole tarvinut toistaa tota "oon ylpeä susta", jota hoetaan silloin, kun ei ole mitään sanottavaa.