The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Onko jatkossa vielä yhtään miestä?
En tykännyt Adan esityksestä. Tuli keinotekoinen vaikutelma. Jotenkin ahdistavaa yrittämistä.
Toivottavasti Henry onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ela on hyvä esimerkki siitä, että äänessä ei tarvii pysyä, kaikki hoilaa silti mukana.
Kappale oli hyvä ja mikä se leijuva pää olikaan, jenni vartiainen? Kuulosti hyvältä. Räpistä en tiedä kun ei ole minun lajini mutta kappaleita tuo osaa tehdä. Ja laulaakin pikkasen paremmin kuin silloin joskus ekoja kertoja julkisesti vain elämäässä :)
Uskomattoman huonoja biisivalintoja KAIKILLA eilen ja tänään. Miksi?
Hneryssä on sellaista vanhanaikaista tyylikkyyttä ja rauhallisuutta.
Love story. Voi miten unettavaa laulua ja "esiintymistä".
Ihan kiva ääni, mutta tämä sopisi paremmin johonkin iskelmäkavalkaadiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Henry onnistuu.
meh, ei huono ja aika virheetöntä esitystä, mutta toisaalta näitä tasan samalta kuulostavia on jotain satakunta tuolla lavoja kiertämässä
Tämä ei ole oikea areena iskelmälaulajalle.. Varmaan menee jatkoon. Karsea lavashow: tanssijat:(
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman huonoja biisivalintoja KAIKILLA eilen ja tänään. Miksi?
Tiedän Aadan, ja voin aivan satatuhatprosenttisen varmasti sanoa, että ei IKINÄ olisi valinnut tuollaista biisiä, sekä tyylillisesti että sanomaltaan on niin ristiriidassa sen kanssa, mitä arvoja ja tyyliä itse edustaa. Eivät siis ilmeisesti oo saaneet vaikuttaa näihin biiseihin ollenkaan. Yrittävät sitten epätoivosesti noilla huudoilla ja kiekaisuilla saada edes jotain omaa persoonaa kuulumaan näissä.
Masentava esitys tällä Henryllä.
Saamari toi Tinni on ärsyttävä!
Voi pylly kun Meri tippui. Tulossa kohtalaisen tylsä semifinaali. Toivottavasti ainakin Etni uskaltaa valita jonkun oikeasti hyvän biisin, jossa hänen aivan poikkeuksellinen lahjakkuutensa tulee esille. Hän on muihin verrattuna aivan ylivoimainen laulaja.
Merin olis pitänyt laulaa Dance Monkey, ääni sopis täydellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Onko jatkossa vielä yhtään miestä?
Jukka Seponpoika
Jee, seuraavaksi Laura uudessa permiksessä!
Oho mikä kuitti juontajalta: palkinnoksi voittaja saa pitsaa ja taksimatkoja ja... ja sen lisäksi voi haaveilla musiikkiurasta!
Ahaa. Itse en ole kuullut noita. Usko mennyt about parikymmentä vuotta sitten. Ehkäpä yllätyn tänään?