The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tää vika likka on hyvä. Nyt alkaa. Ainahan näissä paras on jakson lopussa
Ja oikeassa olin. Paras tän päiväsistä. Lookkikin on jo valmis
Miten Toni ja Sipe osasi painaa, vaikka oli laulanut vasta pari sanaa?
Tää Emilia ei mahdu Suomeen jos vielä kehutaan, niin täynnä itseään valmiiksi, varakkaasta perheestä, kaunis ja tottunut saamaan KAIKEN. Taiteilijuus tulee ristiriidoista, ei pullamössöstä.
Tonin molemmille puolille Sipe ja Jannika istumaan, kolmoistuoli. Keskimmäinen tuoli korkein. Olis kyllä aika veikeen näköstä selkäpuolelta katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Tää vois kyl jo loppua. Loppuunkaluttu formaatti.
Ja silti katsot😁
Vierailija kirjoitti:
Tonin molemmille puolille Sipe ja Jannika istumaan, kolmoistuoli. Keskimmäinen tuoli korkein. Olis kyllä aika veikeen näköstä selkäpuolelta katsottuna.
Hohhohhhoooo, en kestä!
Miks pitää käsikirjottaa tota hirveetä paskaa tohon. Säälittävää lähinnä nuo vonkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio vaikuttaa ihanalta ihmiseltä, itse menisin heti hänen tiimiinsä.
Hot hot hot❤
Vierailija kirjoitti:
Tää Emilia ei mahdu Suomeen jos vielä kehutaan, niin täynnä itseään valmiiksi, varakkaasta perheestä, kaunis ja tottunut saamaan KAIKEN. Taiteilijuus tulee ristiriidoista, ei pullamössöstä.
Aika kateellisen mustamaalaavaa puhetta. Toivon, että Emilia saa edelleen KAIKEN.
Vierailija kirjoitti:
T.katkera lahjaton av-mamma.
Oliko tämä taas sitä naisvihaa, btw?
Ärsyttää kun joka jakso pitää lopettaa niin, että kaikki tuomarit kääntyvät... Miksi pitää olla noin ennalta arvattavaa?