The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Vierailija kirjoitti:
Emilia on oikeasti hyvä laulaja!
Huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on oikeasti hyvä laulaja!
Huono
Haluaisinpa nähdä yhdenkin av-mamman vetämässä Adelen biisiä. Tai toisaalta, en ehkä kuitenkaan
Emilia menee kisassa pitkälle. Sen vaan joidenkin kohdalla näkee ja kuulee. Ja hyvä tiimivalinta, lähti pois mukavuusalueelta. Särmää.
Tästä kisasta sais kiinnostavan, kun joukkoon ei otettais laulunopettaja ja niitä "ammattilaisia", jota on jo vuosia esiintynyt ym. mutta kun ei ole lyönyt läpi. Sellaisia hiomattomia timantteja ja piileviä kykyjä tähän kilpailuun kaipaisin. Yleensä niistä voi tulla tähtiäkin, esim. Idolsista Anna Puu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vois kyl jo loppua. Loppuunkaluttu formaatti.
Ja silti katsot😁
En katso. Ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää käsikirjottaa tota hirveetä paskaa tohon. Säälittävää lähinnä nuo vonkaukset.
Juhan kannattaisi päivittää vonkausbiisinsä ainakin tälle vuosisadalle. Tuo on niin ikivanha kappale että ehkä se meni siinä se kisa.
Siis kuka tää emilia on? Joku entuudestaan tuttuko?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se puu sit tälläkin kaudella esittelee ikeniään? Tuskin yhtään jaksoa tulee katottua. EVVK.
Juuri näin. Onhan se ohjelma suht dead people talking ;-)
Vierailija kirjoitti:
Tästä kisasta sais kiinnostavan, kun joukkoon ei otettais laulunopettaja ja niitä "ammattilaisia", jota on jo vuosia esiintynyt ym. mutta kun ei ole lyönyt läpi. Sellaisia hiomattomia timantteja ja piileviä kykyjä tähän kilpailuun kaipaisin. Yleensä niistä voi tulla tähtiäkin, esim. Idolsista Anna Puu.
Tämän ohjelman idea on erilainen. Tässä haetaan hyvää ääntä.
Mulla on ikävä Ollia 😢 vaikka silloin kul O ohjelmassa olikin ja aiheutti usein myötähäpeää puhumalla Suomea ulkkiksille ja kääntymällä vikana muiden jälkeen tai ainoana että sai jonkun tiimiinsä, niin Olli kuului ohjelmaan. Vielä en oo lämmennyt Juha Tapiosta ( eiköhän sekin tuu tapahtumaan tosin ) ja Apulannan kaksoistuolia en ymmärrä yhtään, ihan hölmö temppu!
Olipas Juha jotenkin odottamattoman tylsä ja ikävä tässä, odotin että hänestä tulisi heti suosikkivalmentajani kun noin muuten olen hänestä tykännyt mutta jokin siinä tökki alusta asti. Se oli jotenkin saarnamiehenä siellä, puhui todistuksesta jne.
Sipen ja Tonin kaksoistuoli on outo mutta luulen että ottamalla mukaan viides valmentaja ja kokeilemalla tuollaista uutta kaksoisvalmentajaroolia haluttiin vetää huomiota pois siitä että Juha Tapio käytännössä korvasi Ollin ohjelmassa. Jos olisi tuotu vain yksi (iskelmä)valmentaja lisää olisi asetelma ollut selkeä ja kaikki olis keskittyneet vain siihen että tämä on nyt Ollin tilalla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun joka jakso pitää lopettaa niin, että kaikki tuomarit kääntyvät... Miksi pitää olla noin ennalta arvattavaa?
Oletan, että on leikattu tuollaiseksi. Esiintyjiä saattaa olla enemmänkin ja kaikki eivät pääse televisioon?
Mutta leikataan ja liimataan ja esitetään mitä halutaan ulos näyttää.
Minä myös petyin Juha Tapioon. Hän oli ihan kummallinen sirkuspelle, olis vaan ollut rauhallinen ja asiallinen. Tuli niin Ollia ikävä. Nyt ohjelmasta tulee käsitys, että vaan rääkymismusiikki on hyvää. Itse tykkään iskelmästä kauniilla äänellä uskottavasti laulettuna, enkä varmasti ole ainoa.
Juha Tapio vaikuttaa megaluokan qsipäältä.
Ei se raskaus Elinan naamaa tolleen muuta!! Laittanut jotain täyteaineita varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Tää Emilia ei mahdu Suomeen jos vielä kehutaan, niin täynnä itseään valmiiksi, varakkaasta perheestä, kaunis ja tottunut saamaan KAIKEN. Taiteilijuus tulee ristiriidoista, ei pullamössöstä.
Oon täysin samaa mieltä. Oli stailannu ittensä rumilla hänelle sopimattomilla korvarenkailla. Sitte se nahkarotsi päällä yritti näyttää seksikkäältä olemattomilla ti$$eillään. Herranterttu koko mukula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B?
Björn Borg, varmaa tietoa.
Mulle kyllä ilmoitettiin että Brigitte Bardot olis tulossa mut ehkä on sit estynyt😆 voi se kyllä olla Ben Zyzkovitskin.
Vierailija kirjoitti:
Eemeli? Ihana.
Muistuttaa Ari Koivusta ja se on hyvä asia
Ainut josta tykkäsin ja jonka oisin päästänyt jatkoon oli se ihana kaljupäinen mieslaulaja. 😍