The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Outo kappalevalinta. En osaa sanoa kumpi pitäisi valkata kun tää on yhtä huttua jo kappaleesta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Meni ohi. Kaappasiko joku Saanan? Kuka?
Redrama.
Tämä Taiteilijaelämää on kuin pätkä teatteriesityksestä.
Ei näitä jaksa, nyt kun ihmisviha on huipussaan.
-Siis vieläkin löytyy näitä karismattomia pellejä, jotka alkaa hätäpäissään vonkumaan kuolleesta/sairastuneesta/vammautuneesta/you name it ystävästä ja sukulaisesta vai mikä se nyt oli joku yläasteella ollut tyyppi/entinen naapuri/serkunkumminkaima/you name it. Että jos pääsis vaikka sillä keinolla eteenpäin. Että jos mä sillä tavalla vaikuttaisin sympaattisemmalta. No tässä tulee uutinen: et vaikuta. Olet tympeä kuspiä, joka käyttää kaikkia ja kaikkea hyväkseen oman edun vuoksi.
-Toni W ja hänen prseennuolija, tämä kakkostemonen, kokkarien mannekiini, ovat muka niin rock, ei hlvata, nää on paljon, paljon, paljon pahempia kuin JukkaPoika tossa pinnallisuudessa ja aatteiden myynnissä.
- tahatonta komiikkaa, kun ikivanha Kutri Helena aikoo alkaa kuunnella keski-ikäisten kaupallista hupiheavya, Kissiä. Kuuntele Hellu vaan iskelmää, sitä ne nuoretkin kuuntelee, ei rockia.
Juuh, negatiivisuus pitää vielä minut hengissä. Tulis korona ja tappais. Joko minut tai yli puolet maapallon väestä. Kumpaankin vaihtoehtoon olen hvtin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
-Siis vieläkin löytyy näitä karismattomia pellejä, jotka alkaa hätäpäissään vonkumaan kuolleesta/sairastuneesta/vammautuneesta/you name it ystävästä ja sukulaisesta vai mikä se nyt oli joku yläasteella ollut tyyppi/entinen naapuri/serkunkumminkaima/you name it. Että jos pääsis vaikka sillä keinolla eteenpäin. Että jos mä sillä tavalla vaikuttaisin sympaattisemmalta. No tässä tulee uutinen: et vaikuta. Olet tympeä kuspiä, joka käyttää kaikkia ja kaikkea hyväkseen oman edun vuoksi.
-Toni W ja hänen prseennuolija, tämä kakkostemonen, kokkarien mannekiini, ovat muka niin rock, ei hlvata, nää on paljon, paljon, paljon pahempia kuin JukkaPoika tossa pinnallisuudessa ja aatteiden myynnissä.
- tahatonta komiikkaa, kun ikivanha Kutri Helena aikoo alkaa kuunnella keski-ikäisten kaupallista hupiheavya, Kissiä. Kuuntele Hellu vaan iskelmää, sitä ne nuoretkin kuuntelee, ei rockia.
Juuh, negatiivisuus pitää vielä minut hengissä. Tulis korona ja tappais. Joko minut tai yli puolet maapallon väestä. Kumpaankin vaihtoehtoon olen hvtin tyytyväinen.
Pessimistit, kyyninyys ja negatiivisuus, niillä mennään. 🥳
Nyt, aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuomaristo ei tykännyt tästä diamonds-esityksestä? Kuulosti tänne kotisohvalle paremmalta kuin edellinen esitys.
Annalla on ihan jäätävän hirveä kampaus.
Kyllä oli molemmilta hyvä veto. Oikein keskitty kuuntelemaan. Ehkä jäi puuttumaan kiekaisut ja kirkunat koska ne nyt vain vaikuttavat olevan se standardi johon pitää päästä kaikissa kappaleissa että niinkuin näytetään että suomessakin osataan anglosaksisen popkulttuurin vakiorepertuaari. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Ikivanha Katri Helena. :D
En usko, että Riikkaa (?) olisi valittu jatkoon ilman näkövammaa, sillä ei ole laulajana kovin kummoinen. Persoonana toki ihanan valoisa ja rempseä.
Tämän illan jakson esityksistä pidin eniten Knockin On Heaven's Doorsista (kaikki kolmikosta lauloi hyvin), Diamondsista ja myös se Tähkän säveltämä biisi oli ihan hyvä esitys. Muuten oli aika tylsiä biisivalintoja ja mitäänsanomattomia esityksiä. Rosannaa ja Kissiä...zzz.
Miksi Ida Lopanda jäi pois Annan tiimistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ida Lopanda jäi pois Annan tiimistä?
Eikö ohjelmassa mainittu, että perhesyistä johtuen.
liekö tämänkin livet nyt sitten peruttu kun ne olisi tuossa huhtikuussa?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tai sitten nauhoitetaan ilman liveyleisöä, kuten Posse, Euroviisut (jos ei peruta), jne.
Voi harmi kun Katri Somerjoki (ray of light) ei päässyt jatkoon. Laittoi koko persoonansa peliin, osaava laulaja eikä mikään varman päälle pelaava. Raivostuttaa ne kymmenen tusinaan menevät balladipiipittäjät tyyliin wanna be Anna puu. Katrilta tuskin olisi tullut mitään tylsää versiota.
Harva noista muista olisi saanut mitään irti taiteilijaelämää -biisistä. En käsitä miksei kukaan kaapannut sitä 😡
Ellinoora Julia ja Saana on lemppareita😍❤️
Vierailija kirjoitti:
Outo kappalevalinta. En osaa sanoa kumpi pitäisi valkata kun tää on yhtä huttua jo kappaleesta lähtien.
Tämä oli oikeasti aika tuskaista kuultavaa. Ehkä tosiaan menisi jossain teatteriesityksessä, mutta nyt oli ihan väärä areena. Sääli hyviä laulajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tai sitten nauhoitetaan ilman liveyleisöä, kuten Posse, Euroviisut (jos ei peruta), jne.
Ymmärtääkseni livet on tulossa, mutta ilman yleisöä. Eli silloin paikkakin voi olla joku muu kuin iso Logomo.
No eihän se Taiteilijaelämää ollutkaan niin kauhea kun pelkäsin! Kun joku siitä varoitteli. Itse olisin valkannut sen toisen, mielestäni hänellä on niin omintakeinen tyyli vetää.
Ja sitten oli Meri. Tällä kertaa hän lauloi ihan nuotilleen, mikä on kiva juttu. Mutta miksi on opetellut tuollaisen Mikkihiiri-tavan laulaa? Kiva että hänellä on voimakas oma tyylinsä ulkoisesti, melkein oli ihan alipukeutunut verrattuna ekaan esitykseensä. Oli kyllä epäreilu veto pistää tuo mies noiden kanssa samaan lauluun, oli niin eri tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikivanha Katri Helena. :D
Joko Katri Helena alkaa horista, kun on vaatii esittämään oman kappaleensa?
Mautonta sanon minä ja moni muu. Minä itse, minä itse....
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/706ffc33-00d5-4021-ad0c-1d6c7be…
Eikös Redi kaapannut Saanan