The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä jaksa, nyt kun ihmisviha on huipussaan.
-Siis vieläkin löytyy näitä karismattomia pellejä, jotka alkaa hätäpäissään vonkumaan kuolleesta/sairastuneesta/vammautuneesta/you name it ystävästä ja sukulaisesta vai mikä se nyt oli joku yläasteella ollut tyyppi/entinen naapuri/serkunkumminkaima/you name it. Että jos pääsis vaikka sillä keinolla eteenpäin. Että jos mä sillä tavalla vaikuttaisin sympaattisemmalta. No tässä tulee uutinen: et vaikuta. Olet tympeä kuspiä, joka käyttää kaikkia ja kaikkea hyväkseen oman edun vuoksi.
-Toni W ja hänen prseennuolija, tämä kakkostemonen, kokkarien mannekiini, ovat muka niin rock, ei hlvata, nää on paljon, paljon, paljon pahempia kuin JukkaPoika tossa pinnallisuudessa ja aatteiden myynnissä.
- tahatonta komiikkaa, kun ikivanha Kutri Helena aikoo alkaa kuunnella keski-ikäisten kaupallista hupiheavya, Kissiä. Kuuntele Hellu vaan iskelmää, sitä ne nuoretkin kuuntelee, ei rockia.
Juuh, negatiivisuus pitää vielä minut hengissä. Tulis korona ja tappais. Joko minut tai yli puolet maapallon väestä. Kumpaankin vaihtoehtoon olen hvtin tyytyväinen.
Ikivanha Katri Helena. :D
Joko Katri Helena alkaa horista, kun on vaatii esittämään oman kappaleensa?
Mautonta sanon minä ja moni muu. Minä itse, minä itse....
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/706ffc33-00d5-4021-ad0c-1d6c7be…
Eihän se ole Katri Helenan alkuperäisesitys, vaan Euroviisujen voittajakappale vuodelta 1977, L'oiseau et l'enfant, jonka esitti Marie Myriam. Katri Helena teki siitä suomenkielisen version.
Ei niin ja kaikki sen tietävät. Mutta, miksi pitää vaatia esittämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena näyttää nukkumasta heränneeltä. Töröttää tukka sekaisin ja on pihalla. Huono valinta apuvalmentajaksi.
Moni onkin ihmetellyt, miksi Katri on otettu apuvalmentajaksi?
On niin eri genreä kuin Sipe ja Toni. Ei sovi lainkaan.just siksi
Katri Helena on ihan väärässä paikassa. Hänellä ei ole ollut mitään annettavaa tähän ohjelmaan.
Jep, ja entäs Edelmann?
Ei toiminut Hotel California ollenkaan. Kummallakaan.
Katri Helena ei muuten osannut valmentaa, niin otti oman kappaleensa. Saa jotakin sanottua.
Nyt vasta huomasin, että nämä on paritettu ulkonäköperustein, ei niinkään sen mukaan miltä he kuulostavat.
Kas kun eivät laula Puhelinlangat laulaa.
Sanoiko nuo siis tuossa, että Katri Helena sen oman kappaleensa päätti tuohon ottaa eikä Toni ja Sipe?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta huomasin, että nämä on paritettu ulkonäköperustein, ei niinkään sen mukaan miltä he kuulostavat.
Niin on ja laihempi valitaan aina.
Tämä biisi on niin puhkikuluneeksi laulettu musiikintunneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena näyttää nukkumasta heränneeltä. Töröttää tukka sekaisin ja on pihalla. Huono valinta apuvalmentajaksi.
Moni onkin ihmetellyt, miksi Katri on otettu apuvalmentajaksi?
On niin eri genreä kuin Sipe ja Toni. Ei sovi lainkaan.just siksi
Katri Helena on ihan väärässä paikassa. Hänellä ei ole ollut mitään annettavaa tähän ohjelmaan.
Jep, ja entäs Edelmann?
Niin just, Edelmannilta ei ole juuri kuultu paljon mitään...
Aika lattea veto mutta ainakin Matkustaja-mies parempi kuin karsinnoissa.
Mit vit toi paskempi meni jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä biisi on niin puhkikuluneeksi laulettu musiikintunneilla.
Meillä raiskattiiin tätä nokkahuilulla.
Katri Helenalle olis tiukka paikka esittää Apista. Onneks ei ollu samalla kaudella vain elämässä
Vierailija kirjoitti:
Kas kun eivät laula Puhelinlangat laulaa.
Tai sitä järkyttävää ränkytystä " kun kellohame heilahtaa".
Lilapaitainen amisviiksi jatkoon!
Onpas reilua antaa joillekin tällainen 50 vuotta vanha humppabiisi, ja jotkut saavat sitten laulaa ne kivemmat biisit.
Nyt en osaa päättää. Mutta miksi eivät laulaneet stemmoja vaan samaa säveltä.
Eihän se ole Katri Helenan alkuperäisesitys, vaan Euroviisujen voittajakappale vuodelta 1977, L'oiseau et l'enfant, jonka esitti Marie Myriam. Katri Helena teki siitä suomenkielisen version.