Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Voice of Finland 2020

Vierailija
19.01.2020 |

Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?

Kommentit (2190)

Vierailija
2141/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tätä jälkeenpäin tallennukselta kun haastateltiin viime vuoden voittajaa, hän sanoi ettei muista tilanteesta mitään. No en muista minäkään. Käy sääliksi nämä voittajat joita hehkutetaan maasta taivaisiin ja oikeasti saa palata normitöihinsä. No koronallakin varmasti vaikutuksensa mutta eivätpä nämä aiemminkaan ole onnistuneet loistamaan.

Vierailija
2142/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita äänestyksen tuloksia ei koskaan näytetä, että miten monta tuhatta ääntä (kpl) kukin sai? Aina vaan prosentteja.....

Jos ei äänestä kun n. 100, henkilöä niin ei niitä oo kiva näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarit sen tietää,  ketkä kannattaa pudottaa kisasta pois jo alkuunsa. Ja äänestäjissä on  vikaa  jos voittaja ei menesty...

Vierailija
2144/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala onneksi luopunut valkoisista kulmakarvoista.

Vierailija
2145/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten kaikki ylistävät Marizaa. Hänen finaalin eka veto meni kokonaan nuotin vierestä. Toka veto oli parempi, mutta silti välillä meni ohi nuotin. Juffi oli ehdottomasti paras.

No minä en ole täällä ylistänyt sen kummemmin ketään enkä myöskään äänestänyt, mutta koetan lisätä ymmärrystäsi ja kommentoin tähän sen, että itse en ainakaan ole niin musikaalinen, että mitään pieniä nuotin vierestä menemisiä tai epävireitä edes huomaisin, kyllä sitten pitää mennä jo tosi kaukaa luultavasti.

Sen, että tykkäänkö jostain laulajasta/esityksestä on siis pakostakin perustuttava joihinkin muihin asioihin, koska tuollaisista epävireasioista minulla vaan ei valitettavasti ole hajuakaan. Joten jos äänestäisin, niin todennäköisesti sitten sitä "väärää" henkilöä ja voisin sitten käydä täältä lukemassa, ettei minun nyt ainakaan siitä esittäjästä pitäisi tykätä.

Onko minulla siis "oikeus" äänestää jotakuta tai tykätä jostain laulajasta, koska hän jostain minulle tuntemattomista (korviin kuulumattomista) syistä onkin oikeasti aivan paska? Ja kenelle musiikkia lopulta tehdään, voidaanko tehdä ja tehdäänkö sitä vain niiden kuunneltavaksi, jotka itsekin ovat musikaalisia? Kyllä itse ainakin silti musiikkia kuuntelen ja levyjäkin ostan. Ja menestyneissäkin laulajissa lienee paljon niitäkin, jotka "eivät osaa laulaa".

Vierailija
2146/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkumaata ei enää televisioon kiitos.

Vierailija
2147/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset olivat parempia finaalissa. Romanimiehellä hieno ääni, mutta voiko enää laulut olla pateettisempia! Juffia hehkutettu turhaan, keväällä oli minustakin hyvä, mutta nyt ei soinut alaäänet yhtään. Etnillä etenkin aivan huikea ammattilaisen äänenkäyttö.

Vierailija
2148/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha Tapio oli valmentajana pettymys. Tuli jotenkin falski olo hänestä, vaikka olen aiemmin tykännyt hänestä. Ja se kun nostatti tyhjää Henrya taitavan naisen sijaan oli minusta luotaantyöntävää. Hän yritti niin kovasti olla mukava, että kaikki alkoi haiskahtaa.

Henryltä näkyi kisassa tasan yksi puoli kun kaikki esityskappaleet oli valittu varman päälle vahvuusalueille. Jopa niin varman päälle että viimeinen meni siinäkin yli. Silti jännitys tai kokemattomuus tai joku sai homman välillä vähän hoipertelemaan. Ennustan kuitenkin Henrylle menestystä oman lajinsa parissa koska pohjimmiltaan tuo ääni on hyvä.

Tippuneista olisi tosiaan ollut hauska kuulla enemmän sitä juhan toista nuorta semifinalistinaista ja toisaalta juffin kanssa kisannutta nuorta naista.

Juffi oli kyllä ehdoton tuossa kisassa vaikka välillä oudoista sovituksista tai muista (kokemattomuus? tekniikkaongelmat?) johtuen vähän hoipertelikin.

Etni jotenkin yllätyksettömän varma eli vaikka hyvin menikin niin hieman herkkyyttä lisää esityksiin niin se on täydellinen.

Maritsa lie tulevaisuuden kykyjä jos jatkaa alalla. Nytkin tuo viimeinen esitys meni hyvin muttei aivan kuitenkaan riittänyt tässä seurassa. 

Vierailija
2149/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juffi on paras. 

Vierailija
2150/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Wirtanenkin voisi jo lopettaa apuvalmentajan hommat. Joko molemmat pois, Toni ja Sipe tai Sipe voisi jäädä. Juha Tapio on aika hyvä, mutta välillä nolo.

Vierailija
2151/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin tähtivalmentajan.

Vierailija kirjoitti:

Toni Wirtanenkin voisi jo lopettaa apuvalmentajan hommat. Joko molemmat pois, Toni ja Sipe tai Sipe voisi jäädä. Juha Tapio on aika hyvä, mutta välillä nolo.

Vierailija
2152/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juffi Seponpoika ja Etni Khan ovat keksittyjä nimiä. Mitkähän näiden oikeat nimet ovat.

Ja sitten tuo Anna Puu noissa kamalassa vaatteissaan ja kampauksessaan on ihan yliampuva. Eikö voi olla oma itsensä.

Juffi on ollut omalla nimellään Idolsissa takavuosina.

Vierailija
2153/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Juffille kesän aikana tarjottu levytyssopimusta toisesta levy-yhtiöstä ja yritti hävitä tahallaan.

Vai mikä voi olla syynä siihen että vire ennen taukoa oli täydellinen ja kesän jälkeen ihan hukassa. Tekosyynä korvanappi joka ei toiminut.

Kommentti Paasosen kysymykseen voiton tunnelmista oli tyyliin "no voi paska".

Vierailija
2154/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Juffille kesän aikana tarjottu levytyssopimusta toisesta levy-yhtiöstä ja yritti hävitä tahallaan.

Vai mikä voi olla syynä siihen että vire ennen taukoa oli täydellinen ja kesän jälkeen ihan hukassa. Tekosyynä korvanappi joka ei toiminut.

Kommentti Paasosen kysymykseen voiton tunnelmista oli tyyliin "no voi paska".

No enpä usko, että näille kukaan tarjoaa levytyssopimusta.

Vierailija
2155/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku muka yhtäkään tvof-voittajaa?? Ainoa kuka tästä kisasta on jäänyt mun mieleen on Antti Railio ja voittiko sekään?

Vierailija
2156/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku muka yhtäkään tvof-voittajaa?? Ainoa kuka tästä kisasta on jäänyt mun mieleen on Antti Railio ja voittiko sekään?

No, onhan julkisuuteen jääneet ei-voittajista Krista Siegrieds, Saara Aalto, Aksel Kankaanranta. Ja Jennie Storbackalla riittää myös töitä eri produktioissa.

Vierailija
2157/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Mikko Sipola jäi mieleen. Samoin kuin Lauri Mikkola, Kim Koskinen, Mikko Herranen, Saara Aalto, Kimmo Härmä, Sanna Säntti ja mitä kaikkia niitä oli. Minusta ensimmäinen kausi oli oikeasti mielenkiintoine, ja toinenkin vielä menetteli.

Vierailija
2158/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jesse Kaikurannallahan oli ihan hyvä uranpätkä.

Vierailija
2159/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös Evelinakin ollut voicessa?

Vierailija
2160/2190 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Mikko Sipola jäi mieleen. Samoin kuin Lauri Mikkola, Kim Koskinen, Mikko Herranen, Saara Aalto, Kimmo Härmä, Sanna Säntti ja mitä kaikkia niitä oli. Minusta ensimmäinen kausi oli oikeasti mielenkiintoine, ja toinenkin vielä menetteli.

Näistä ainut tuttu oli Saara Aalto, ja hänkin eri yhteyksistä kuin Voice of Finlandista.