Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sympatiaa, kamala yhden yön juttu

Vierailija
19.01.2020 |

Viime yönä tein jotain, mitä kadun varmaan loppuelämäni. Kirjaimellisesti desinfioinut koko kropan, mutta menee varmaan pitkä tovi että unohdan koko jutun. Sanokaa etten oo ainut joka on kännissä tehny jotain näin typerää.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa sitä yleensä kaikki näyttää pahemmalta. Toivut kyllä.

Vierailija
22/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei ole edes mahdollisuutta harrastaa kännissä seksiä naisen kanssa, edes yhdenyön juttua.

Ei kukaan raahaa puolisammunutta äijää kämpille ja yritä saada munaa pystyyn että pääsisi toteuttamaan omia haluaja.

Nainen taas saa lähes satavarmasti seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei hätää! Tuollasia juttuja tapahtuu ja vaikka kenellä on samanlaisia kokemuksia, et todellakaan ole yksin. Syö jotain hyvää ja yritä nukkua, varmasti olo paranee, kun alkoholin vaikutukset helpottaa. Sitten kun olet selvinnyt olosta, niin kannattaa kuitenkin yrittää miettiä, että mikä syy siinä tilanteessa sai toimimaan sillä tavalla mikä myöhemmin harmittaa. Tällä (ehkä) vältät sen, että et joudu uudestaan samankaltaiseen tilanteeseen :)

Mutta jos et ketään toista ihmistä satuttanut tai se toinen ei satuttanut sinua, niin ei mitään hätää.

Vierailija
24/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin aloituksesta että kävi niin kuin kaverille.

Halukas ja ihan hyvän näköinen nainen baarista, molemmat aika kännissä, naisen kämpille missä kaivoi suojapeitteen sängylle ja sanoi että tykkää jos sen päälle kustaan ja paskotaan.

Kaveri lähtikin samantien.

Vierailija
25/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti viimeöisestä,Marja! Kivaa oli. Ole huoletta, ei tauteja.

Vierailija
26/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies erityisen ällöttävä, vai miksi noin kamalaa?

No, oli paljon ällöttäviä piirteitä siinä. Ehkä sitä suurempi syy silti näin suureen katumukseen on tosiaan oma moraaliraja, se, etten olisi kuvitellut näin tapahtuvan.

Jokainen mokaa joskus. Mulla on sama moraaliraja ja oon silti pari kertaa sortunut "kevyisiin" suhteisiin ja katunut. Yhdestäkään kerrasta en ole nauttinut, on vaan ollut niin yksinäinen ja läheisyydenkipeä. Täytyy vaan hyväksyä ettei ole täydellinen ja antaa anteeksi itselleen.  Sitten vaan aloittaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
27/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Miehenä ei ole edes mahdollisuutta harrastaa kännissä seksiä naisen kanssa, edes yhdenyön juttua.

Ei kukaan raahaa puolisammunutta äijää kämpille ja yritä saada munaa pystyyn että pääsisi toteuttamaan omia haluaja.

Mallinukenko kanssa sitten ap harrasti seksiä?

Vierailija
28/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku korjaussarja kehiin ja spt-testeihin.

Vierailija
29/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko raskaaksi?

Vierailija
30/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mitä sitä kadut, sehän oli hienoa! Sitten jos menet naimisiin, kadehdit sinkkuja, jotka voivat harrastaa yhden yön suhteita.

T.n49

Vierailija
31/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mies etelämmästä kotosin  ?

Vierailija
32/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap varattu ja olit vieraan kanssa? Vai mikä siinä seksissä nyt niin likasta on? Eiköhän melkeen kaikki terveet ihmiset ihan mielellään välillä harrastele.

Vierailija
33/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinnako se olit ?

t:Mahmud,Abbas,Mobbas ja Ali    sekä Muhammad ja sen serkkupoika

Vierailija
34/51 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viimeinen juttu n.vuosi sitten ja se oli n.20 vuotiaan tytön kanssa. 

Lähestyin tyttöä noin kahdessa sekunnissa nähtyäni hänet ja ennen pitkää hän alkoi kertoa minulle existä ja kuumista miehistä, mitä oli vasta nähnyt (huono merkki). 

Lopulta hän kuitenkin ehdotti minulle, että lähdettäisiin baarista yhdessä pois ja mentiin syömään, jolloin tyttö tilasi laskuuni melko kalliin annoksen, koska ei ilmeisesti ymmärtänyt seurata esimerkkiäni. Tosin hän oli aiemmin antanut minulle juomia, joita en varsinaisesti tarvinnut.

Lähtiessämme ruokaravintolasta hän sanoi, että ei sitten ole kiinnostunut 'siinä mielessä', jonka jälkeen menimme minun luokseni. 

Siellä ollessa katsoimme elokuvaa ja hän saarnasi minulle siitä miten paljon helpompaa naisten on saada seksiä ja mies saa ehkä kerran kuukaudessa ja lisää jännämiesjuttuja. Kerroin hänelle melko intiimejä asioita omista vaikeuksista sekä myös vahvuuksista. Kuuntelin juttuja eikä kysymyksiin tarvinnut paljon vastailla enää siinä vaiheessa iltaa ja lopulta hän lähti. 

Vierailija
35/51 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pettänyt, saanut tai tartuttanut tautia eikä mitään muutakaan pahaa tapahtunut paitsi oli seksiä niin mitä väliä? Ei sun tartte kenellekään koskaan kertoa mitä tuli tehtyä.

Vierailija
36/51 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kai vaan olla armollinen itelleen, kaikki tekee virheitä varsinkin päihtyneenä.

Sanotko samaa kännisille autokuskille, joka ajoi ihmisen kuoliaaksi? Humalatila on aina oma vastuu.

APn oma vika. Itse teki päätöksen, itse lähti, joten kantakoon ristinsä.

Vierailija
37/51 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet tuskin sympatisoi, koska niiitä vituttaa kun ei itse päässy panemaan sun kanssa

Vierailija
38/51 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[x] taas yksi sikamainen jännä mies sai villiä seksiä ja katosi seuraavana aamuna

[x] taas yksi rakastava ja kunnollinen kiltti mies istui illan kotona sumein silmin suudellen vain välillä oluttölkin kylmää metallia

(X) taas yksi urpo vihaa ja lokeroi omaa sukupuoltaan itsetunnottomuuksissaan

(X) taaskaan kaljajuopolle ei tuotu pillua kotiovelle

Vierailija
39/51 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli mies etelämmästä kotosin  ?

Joensuun eteläpuolelta. En muidra mikä kunta.

Vierailija
40/51 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Raiskaus ei ole seksiä vaan väkivaltaa.