Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juoksee usein ravintelista kotiin

Vierailija
19.01.2020 |

Näin saa kätevästi iltatreenin samalla tehtyä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ymmärtää juosta taksin perässä, niin säästää rahaa samalla.

Vierailija
2/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi olla haastamatta riitaa niin ei tarvisi aina juosta karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

beta juoksee oman ison mamman luo tarjoileen suklaata ja limsaa

Vierailija
4/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minä usein juoksin ravintelista kotiin. Matkalla pysähdyin nakkikioskille ja ostin yhden nakin, nälkäisempänä kaksi nakkia sinapilla ja ketsupilla. Tämä sen takia, että kotona ei olisi niin nälkäinen ja pää olisi selvempi. Kilotkin pysyivät kurissa, kun otti juoksuspurtin ja söi vain nakin nälkäänsä ja krapulaansa.

Vierailija
5/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana minä usein juoksin ravintelista kotiin. Matkalla pysähdyin nakkikioskille ja ostin yhden nakin, nälkäisempänä kaksi nakkia sinapilla ja ketsupilla. Tämä sen takia, että kotona ei olisi niin nälkäinen ja pää olisi selvempi. Kilotkin pysyivät kurissa, kun otti juoksuspurtin ja söi vain nakin nälkäänsä ja krapulaansa.

Se oli aina sama snägäri kotimatkalla. Jonossa hymähdeltiin, kun ostin yhden nakin. Myyjäkin tunnisti, että tuolta tulee nakkinainen.

Vierailija
6/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista? Humalassa ei tee mieli juosta. Harrastan kyllä juoksua mutta selvin päin. :)

Vierailija
7/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksen usein ravintolasta rakastajattaren kainaloon. Kotiin menen vasta seuraavana päivänä, kun palaan ”työmatkalta”.

M36

Vierailija
8/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista? Humalassa ei tee mieli juosta. Harrastan kyllä juoksua mutta selvin päin. :)

Jos sataa vettä, on aika ihanaa juosta pienessä humalassa. Aikuisiällä ei oikein enää kehtaa, pitää käyttäytyä arvokkaasti.

Vierailija
9/9 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö samalla koukkuja ilmaan ja saksipotkuja?