Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nightwish Human :II: Nature

Vierailija
19.01.2020 |

Odottavatko tätä albumia? Eilinen keskustelu on poistettu jostain syystä, en ymmärrä miksi. Nightwishin oma forumikaan ei näytä toimivan.

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menettänyt makuni heihin kun ovat niin leuhkoja ja luulevat olevansa niin maailman kuuluja.En kuuntele enään.

Missä ovat leuhkineet mitään?

Vierailija
142/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi mennä liian taiteelliseksi sanoja myöten; mihin jäi rehellinen rock! hyvin tehty levy mut luulen että floppaa, tosi fanit kyllä diggaa. live show voi pelastaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menettänyt makuni heihin kun ovat niin leuhkoja ja luulevat olevansa niin maailman kuuluja.En kuuntele enään.

"luulevat olevansa maailman kuuluja"

Ei tarvitse paljon luulla, ovat kyllä todellakin maailman yksi kuuluisimmista bändeistä.

Hyvin ovat pitäneet jalat maassa.

Vierailija
144/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taisi mennä liian taiteelliseksi sanoja myöten; mihin jäi rehellinen rock! hyvin tehty levy mut luulen että floppaa, tosi fanit kyllä diggaa. live show voi pelastaa paljon.

Rehellistä rockia on ihan liikaa ja se on tylsää.

Vierailija
145/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse paljon luulla, ovat kyllä todellakin maailman yksi kuuluisimmista bändeistä.

Tuota noin, ei nyt liioitella sentään. Kansainvälinen fanikunta on kyllä laaja, mutta edelleen kyseessä on aika marginaalinen bändi. Jos kierrät maailman kaupunkien katuja kyselemässä ihmisiltä tietävätkö he Nightwishin, niin varmaan 97% toteavat että eivät.

Vierailija
146/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, ei nyt liioitella sentään. Kansainvälinen fanikunta on kyllä laaja, mutta edelleen kyseessä on aika marginaalinen bändi. Jos kierrät maailman kaupunkien katuja kyselemässä ihmisiltä tietävätkö he Nightwishin, niin varmaan 97% toteavat että eivät.

Rock ja metalli on ylipäänsä marginaalista musiikkia tällä hetkellä. Mutta siinä genressä NW on yksi isommista, iron maideneiden ja metallicojen jälkeen.

Vierailija
147/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rock ja metalli on ylipäänsä marginaalista musiikkia tällä hetkellä. Mutta siinä genressä NW on yksi isommista, iron maideneiden ja metallicojen jälkeen.

Steve Harris itse pitää Nightwishia yhtenä mahdollisista Maidenin manttelinperijöistä jos sellaisia on enää mahdollista tulla.

Vierailija
148/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellistä rockia on ihan liikaa ja se on tylsää.

sitä nightwish fanit kumminkin eniten odottivat, heille tämä on tylsää. ehkä se siitä..

Vierailija
149/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä pettynyt yhtään, päinvastoin. Ekalla kuuntelukerralla en tosin osannut sanoa juuri mitään, mutta näin käy minulle aina. Ehdottomasti yksi parhaita yhtyeen albumeja, saattaa jopa nousta omaksi suosikiksi.

Vierailija
150/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, milloin Nightwish on tehny rehellistä rokkia? :D Eiköhän tää ole aika lailla juuri sitä, mitä bändiltä odotettiinkin.

Liitynpä minäkin Shoemakerin lopun hehkuttajiin. Aivan ihana ääni. Kaunis, kuulas ja teknisesti taitava mutta silti niin hienosti kuuluu tunne.

Vierailija
151/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä sontaa!

Vierailija
152/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikein tilannut fyysisen levyn, mutta ylläri posti ei saanut sitä toimitettua ennen pääsiäistä. Laitoin sitten maksullisen Spotifyn, kun en jaksanut odottaa. Sen jälkeen vasta kävin youtubessa ja siellä olisikin ollut koko levy lyriikkavideoina... Nooh, rahanmenoa ei voi estää :D 

Levy vaati pari kuuntelua, mutta voipi olla, että nousee omaksi suosikki Nw-levyksi. Floor kuulostaa ihan mahtavalta. Kakkoslevyä pitäis kuunnella vielä, mua vähän harmittaa kun se on "vain" instrumentaali, epäilen, ettei nouse Ghost Love Scoren, Poet and the Pendulumin tai Greatest Show on Earthin tasolle, kun mulla siihen vähän tarvittais niitä lauluosuuksia...

Vierailija
153/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kuuntelun jälkeen oli sellainen ??? olo. Nyt muutaman kuuntelun jälkeen tykkään levystä tosissaan ja monet kappaleista jääneet päähän pyörimään. Shoemaker (taustatarinan avauduttua), Tribal, Endlessness ja How's the heart (siinäkin taustatarina ja kakkossäe kertoo Floorista) omat suosikit. Planet Rockin akustinen Floorin ja Troyn How's the heart oli jopa parempi kuin alkuperäinen. Aika vaikeita kappaleita ja Floorin äänialaa ja laulutaitoja oikeasti haastettu. Perusrockiahan tämä ei ole mutta eihän NW ole pitkään, pitkään aikaan ollutkaan...

Vierailija
154/178 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin kuunnella 2 ja puoli biisiä ja kyllästyin. Ei oo mun juttu, enkä ymmärrä kuka tuollaista mautonta ja myötähäpeisää skeidaa viitsii kuunnella.

Vierailija
155/178 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta viimeisestä teoksesta jäi mieleen erityisesti The Moors. Tuli voimakkaat tunteet ja olo kuin olisi metsässä. :)

Vierailija
156/178 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

paskempaa tekopyhää renkutustacjoista joka biisi on kopio Ed levyiltä ei ole tehnyt varmaan kukaan historiassa paitsi popeda ja cheek

Kerro taas mitä sait ruokajonosta.

Vierailija
157/178 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoin kuunnella 2 ja puoli biisiä ja kyllästyin. Ei oo mun juttu, enkä ymmärrä kuka tuollaista mautonta ja myötähäpeisää skeidaa viitsii kuunnella.

Perusta toki ketju sun jutuille niin haukutaan kaikki paskaksi, eikös joo?

Vierailija
158/178 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta viimeisestä teoksesta jäi mieleen erityisesti The Moors. Tuli voimakkaat tunteet ja olo kuin olisi metsässä. :)

Kakkoslevy ei ehkä nouse omaksi suosikikseni koskan kaipaisin mukaan myös lauluosioita à la Ghost Love Score mutta siltä kyllä omaan korvaan kauneimmilta kuulostivat The Green, Quiet as Snow ja Ad Astra (jossa onneksi kuullaan myös Floorin ääntä). Luultavasti kakkoslevy vaatii vielä useamman kuuntelukerran, ehkä samalla luonnossa nautiskellen, avautuakseen täysin.

Ap

Vierailija
159/178 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tarjaa ei Nightwishiä. Näin on j sillä sipuli!

Vierailija
160/178 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursulanvanamo kirjoitti:

Ei Tarjaa ei Nightwishiä. Näin on j sillä sipuli!

Tykkään Tarjan aikaisista kappaleista, mutta en Tarjan äänestä. Nyt olisi hyvä ääni Floorilla, mutta ei hyviä kappaleita :(