Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ja ketkä teille soittelee päivän aika tai laittaa viestiä..

Vierailija
19.01.2020 |

Lähiomaisista, sukulaisista ja ystävistä. Mulle harvemmin kukaan soittelee tai ottaa yhteyttä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, äiti ja siskot.

Vierailija
2/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa soitellaan tarvittaessa kauppareissusta. Aikuisen lapseni kanssa soittelen satunnaisesti ja vaihdellaan whatsapp-viestejä. Kummitätini kyselee muutaman kerran vuodessa kuulumisia. Veljeni ja hänen vaimonsa kanssa saatetaan tekstailla, jos on jotain kiireellistä asiaa. Siinäpä ne ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni kanssa whatsappailen välillä.

Muut eivät juuri pidä yhteyttä, kavereita ei ole.

Vierailija
4/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ole musta koskaan tykännyt joten se nyt ei ainakaan. Isää ei ole koskaan ollutkaan.

Siskot elelee perheidensä parissa ja ovat tietty siitä paremmasta miehestä joten äidin on helppo ja kiva olla siskojen elämissä mukana.

Mies löysi itselleen uuden vaimon. Ihan hyvä, olikin jo pitkään mennyt huonosti.

Lapset vierailee noin parin viikon välein omasta halustaan ja yhteyksissä ollaan pitkin viikkoa.

Elämäni on oikein hyvin vaikka ihmisiä lähelläni on vähän. En valita. Joskus kirpaisee mutta se menee ohi.

Don't worry about what you can't control.

Vierailija
5/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison ja ystävien kanssa olen eniten yhteyksissä. Yleensä whatsapp-viestein. Lapset vielä sen verran pieniä, että saavat käyttää puhelinta vain valvotusti, pari kertaa viikossa sovitaan lasten kavereiden vanhempien kanssa kyläilyjä. Vanhempani soittelevat kerran pari viikossa, sopivasti.

Vierailija
6/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja välillä voin jutella työn lomassa puhelimessa, välillä taas en. Kun pystyn, niin muutama yksinäisessä työssä oleva ystäväni saattaa soitella tai minä soitan heille. Isäni kanssa juttelen noin kerran viikossa, samoin anopin kanssa. Viestejä saan lapsiltani, joskus mieheltäni, anopilta ja ystäviltäni, laitan myös heidän suuntaansa viestejä tietenkin.

Tänään olen saanut yhdeltä ystävältäni kaksi viestiä ja vastasin toiseen. Kiirettä vastaamisiin ei ole, koska kaikilla on perheet ja omat elämänsä.

Vierailija
7/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat muutaman kerran vuodessa pyytävätä kylään.

Ystäviien kanssa viestitellään vähintään joka toinen päivä

Vierailija
8/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille soitan pari kertaa viikossa. Jos mies tai mä jompikumpi ollaan työreissussa tai muuten vaan reissussa niin soitetaan pari kertaa päivässä sen verran että tiedetään molempien olevan hengissä. Kavereille/työpaikalle silloin kun on asiaa. 

Mulle soittaa lähinnä kaupustelijat, mutta en vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
9/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset ja vanhemat. Ei nyt tietenkään joka päivä, mutta säännöllisen epäsäännöllisesti.

Vierailija
10/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ja esimies. Siskon ja yhden hyvän ystävän kanssa viestitellään lähes päivittäin.

Vierailija
11/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
12/12 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla