Minkä käsityön teit viimeksi?
Minä miehelle koko 46 mustat villasukat, pyynnöstä.
Kommentit (24)
Virkkasin isoäidinneliön. Teen niitä aina jämälangoista, ja kun on tarpeeksi monta, teen niistä jotain.
Sitä ennen vävykokelaalle villasukat.
Neuloin pikkuruisen pannumyssyn kahden kupin pressopannulleni. Niin pieniä ei kaupasta löydy.
Jos korjausompelua/parsimista ei lasketa, niin ompelin pyyhekankaasta pinon pieniä pesulappuja.
Neuloin tiskirätin eilen illalla. Hurja lauantai-ilta. 😁
Mä ompelen vaatteita, lähinnä itselleni. Keväinen pusero just valmistui. Ranne tykkäsi kyttyrää syksyn neulomisista, mutta pukinkonttiin piti saada toivottua täytettä, sukkaa ja lapasta. Nyt sitten piinataan niskaa ompelukoneen ääressä 😉.
Pitkät pitsivillasukat. Nyt aion aloittaa iltapuvun ompelemisen.
Neuloin villasukat kaverille, nyt aloitin sukat hänen miehelleen.
En nyt muista, valmistuiko viimeksi sukat vai lapaset. Nyt on kesken lapaset. Ja sukat. Ja villatakki. Ja vauvanpeitto. Monta työtä aina menossa, saa tehdä fiiliksen mukaan mitä milloinkin, ja pieni työ helppo ottaa aina mukaan.
Tällä hetkellä on kesken villasukat ja virkattu pöytäliina. Seuraavaksi aloitan kaulurin. Pöytäliina on päättelyä vaille valmis ellen sitten tee siihen vielä yhtä mallikertaa, että saan pidemmän liinan.
Elsa-mekon kaverin lapselle synttärilahjaksi.
Tein sen tavallisen käsityön kun nainen ei halunnut tehdä mitään.
Virkatun vaaleanpunaisen vitun voimaantumistarkoituksessa.
Voinko näin miehenä pidättäytyä vastaamasta tähän...
Vierailija kirjoitti:
Virkatun vaaleanpunaisen vitun voimaantumistarkoituksessa.
Kyllähän se ainakin ranteita voimistaa ja niitä sinä tulet tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liberaalit miehet voivat myös virkata ja neuloa. Konservatiiviset miehet varmaan tekevät puukäsitöitä.
Tein pojalleni lapaset.
Hän on nyt 21 ja ne olivat ensimmäiset kutomani lapaset hänelle.
Hän olikin hämmästynyt, kun sanoin, että ne ovat tekemäni😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liberaalit miehet voivat myös virkata ja neuloa. Konservatiiviset miehet varmaan tekevät puukäsitöitä.
Mukavaa kun sinulla on noin positiivinen käsitys meistä miehistä...
Mä oon täysin päämäärättömästi virkannut ja kutonut vaan jotain (epämuodostuneita pötköjä), koska oon tarvinnut jotain tekemistä käsille jatkuvan puhelimen näpräämisen sijaan. En ole niin hyvä kummassakaan, että jaksaisin alkaa seurata mitään ohjetta ja tehdä oikeasti jotain, kunhan vaan räpellän :D
Minulla oli veisto koulussa, mutta neuloin villasukat.
t. nainen
Verkkokassin äidille.