IL: Huomioi nämä, kun mietit lapselle nimeä: ”Kyrön perheessä Sirpa voi herättää hilpeyttä”
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/2014120918906080
Minä en nyt millään saa päähän, miksi Kyrön perheessä Sirpa aiheuttaisi hilpeyttä. 🙈 Kertokaa! Onko minulla liian puhdas mieli? 😁
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elias Tapani Karhu
Elias Tapani Antti
Mä en tajua näitä! Voiko joku auttaa?
Fingerpori auttanee, tai sitten ei. (klikkaa se kuva isommaksi, en löydä suoraa linkkiä sarjakuvaan)
https://www.sarjakuvakauppa.fi/fingerpori-sarjakuvataulu-elias-tapani-k…
Eihän tuon nimen antamisen tarvitse aina olla niin vakavaa. Kyllä tuollainen hassu nimi erottuisi harmaasta massasta.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta! Kuvitelkaa, että joku antaisi lapselle nimen
M U L K K U, K Y R P Ä, V I T T U tai P I L L U. Hih!
Hauskalla ja rennolla, ehkä vähän rohkeallakin nimellä lapsen vanhemmat voivat viestiä omaa hauskuuttaan ja rentouttaan.
Juurikin näin! Ei nimen antamisen tarvitse aina olla sellaista ryppyotsaista pönöttämistä. Vai onko huumorikin jo kielletty?
Minusta on ollut aina hauskaa kun noita sukupuolielinten nimiä tuodaan esille. Tulee sellainen rento tunnelma!
Itse kerron mielelläni kaskuja ja hauskoja juttuja joissa voin käyttää noita sanoja. Kuulijat huomaavat, että olen huumorintajuinen ja ajattelevat minusta positiivisesti.
Ilta-lehti se keksii ne hauskimmat jutut! Tirsk!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan matikanopeni: Pentti Hirvonen.
Mulla oli samanniminen.
Missä päin Suomea?
Pasi Toskalan vanhempien ajatuksenjuoksua olen myös miettinyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elias Tapani Karhu
Elias Tapani Antti
Mä en tajua näitä! Voiko joku auttaa?
Eliasta pani karhu
Eliasta pani Antti
Kiitos! Yritin vain kääntää näitä niinkuin tuota Sirpa Kyröä!
Vierailija kirjoitti:
Vieno Huttunen 🙄
Oli joskus työkaveri.
Pentti Hirvonen
Hintti Pervonen.
Kannattaa aina kokeilla sanamuunnoksia nimistä.
Myös on hyvä Googlettaa nimiä, kukapa haluaisi antaa lapselleen nimeksi esim.kuuluisan murhhhaajan nimen