Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihmunen ei ota lentokoneessa ilmaista alkoholia?

Vierailija
19.01.2020 |

Oletko tyhmä vai mikä siinä on ettet ota lennolla ilmaista alkoholia kun saisi??

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä edes enää edes tarjotaan ilmaista viinaa? Helsinki-Lontoo väli meni kyllä kahvilla ja vedellä.

Vierailija
22/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen alkoholisti ei ota lentokoneessa ilmaista alkoholia?"

Korjasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä edes enää edes tarjotaan ilmaista viinaa? Helsinki-Lontoo väli meni kyllä kahvilla ja vedellä.

Esim. Helsinki-Singapore (Finnair), Helsinki-Doha (Qatar Airways)

Vierailija
24/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kone lähtee vaikkapa klo 06:00, ei minulle alkoholi maistu vielä moneen tuntiin ja silloin olen jo yleensä perillä.

Pitkät lennot lennän busineksessa, mutta ei minun ole mikään pakko silloinkaan alkoholia juoda, vaikka taatusti hintaan kuuluu. Smoothie maistuu hyvältä. En ota aina edes ilmaista ruokaa, esim. yölennolla, jolloin haluan nukkua.

Vierailija
25/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta ei ole kyllä koskaan tarjottu ilmaista alkoholia ainakaan minun lentäessäni?

Anteeksi, mutta et liene lentänyt kovinkaan monta kertaa, etkä näköjään tiedä lentämisestä yhtään mitään.

Vierailija
26/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmällä lennolla otan rentouttavan konjakin, kyllä.

Vierailija
27/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi lennän johonkin suuntaan, ja yleensä illalla Suomeen päin. Vaikka koneet on , helevetti aina, tupaten täynnä, niin kärrystä jaetaan vettä ja mustikkamehua ja jokunen voileipä joka kerta. En edes muista että joku olisi alkoholia tilannut!

Se on vaan niin out ja passe’ dokata lennolla. Kukaan ei enää siellä juo. Mahdollisesti jotku amatöörit ja lomareissulla, joiden edellisestä lentomatkasta Tjsäären lennolla Känärialke on siitäkin 20 vuotta aikaa.

Ja todellakin toivon että ne jotka ei osaa/pysty lentämään rauhallisesti omalla paikallaan istuen sitä reissua pysyvät maissa kokonaan.

Kerran erehdyin ottamaan halvan Flydubain lennon, kun oli kiire ja luulin että yölento vois mennä nukkuessa. Väärin. Kansa oli lukenut seiskaa ja todennut että nytpä mekin lähdetään Dubaihin kun kaikki seiskajulkkiksetkin käy siellä.

Sitä ylös pomppimista, niitä helevetin luukkujen aikomusta ja eri nyssyköistä tavaran kaivamista!? Yhdellä oli laukku jossain kauempana kuin hänen penkki, ja sitä piti taskulampun kanssa etsiä puoli yötä. Luuiko se että se häviää sieltä luukusta matkan aikana.

Sitä säätämistä, ja se oli vain 6 tunnin lento.

Tokihan Flydubai on kaikin puolin paskin yhtiö millä lentänyt että sikäli. Lähtöaika on myöhään mutta sepä lähteekin aina myöhässä, reilusti. Henkilökunta on niitä, jotka ei koskaan tule nousemaan parempiin yhtiöihin ja ne tietää sen itsekin. Akka ajeli surutta ja vauhdilla sillä painavalla kärryllä ihmisten jaloille, oho sori, ja ilme kertoi että ” mitäs pidät jalkojas siinä”.

Vesikin maksaa, i’m sorry. Sanoin että minun pitää saada ottaa lääkkeet ja siihen te tarjoatte kuule veden. Naama pitkänä sain sitten.

Vierailija
28/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alkoholia säännöllisesti, mutta nautin sitä silloin kun itselleni sopii, ei silloin kun saisi ilmaiseksi. Olen myös hyvin ronkeli sen suhteen millaisia (ja miten tarjoiltuna) alkoholijuomia nautin.

Vierailija
29/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta ei ole kyllä koskaan tarjottu ilmaista alkoholia ainakaan minun lentäessäni?

Tässä ei nyt puhuta ryhmämatkoista, tai mitä ovat pakettimatkoja jotka toteutetaan vammaispalvelun hengessä matkan ostaneelle lahjattomalle joukolle, jotka ovat ilman alkoholiakin kykenemättömiä huolehtimaan itsestään, ilman oppaan apua.

Vierailija
30/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kaikki tee ja ole juuri niinkuin minä, ölölöllööööö?!???!

Vierailija
31/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vaan ole yhtä alkoholisoituneita kuin sinä ap. Juoppohan juo vaikka koko järven tyhjäksi, jos siinä on edes vähän viinaa tai juoppo olettaa niin.

Vierailija
32/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota. Inhoan alkoholin makua ja reaktiota ihollani. Voisin ottaa jos siitä maksettaisiin.

Vierailija
33/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennolla kuivuu kuitenkin ja alkoholi vain lisää kuivumista. Lisäksi haluan olla 100% skarppina ja toimintakunnossa hätätilanteen varalta.

Vierailija
34/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen alkoholi on suomalainen unelma. Juoda pitää ja nopeasti kun ilmaiseksi tarjotaan. Se saattaa loppua kun kaikki muutkin niin kovasti juovat. Alkoholin loppuminen taas on suomalainen painajainen.

Olen ollut tarpeeksi usein tilaisuuksissa joissa viina on ilmaista. En sano että kaikki osallistujat sekoavat. Mutta todella moni juo niin että putoaa nopeasti pelistä. No, ehkä lopuilla on sitten hauskempaa :)

Vierailija
35/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lennoilla ne ilmaista viinaa tarjoavat? Maksaahan siitä pitää.

Vierailija
36/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt puhuta ryhmämatkoista, tai mitä ovat pakettimatkoja jotka toteutetaan vammaispalvelun hengessä matkan ostaneelle lahjattomalle joukolle, jotka ovat ilman alkoholiakin kykenemättömiä huolehtimaan itsestään, ilman oppaan apua.

Eikä tässä puhuta myöskään Euroopan sisäisistä lennoista.

Vierailija
37/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lennoilla ne ilmaista viinaa tarjoavat? Maksaahan siitä pitää.

Mannerten välisisllä eli pitkillä lennoilla.

Vierailija
38/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, kun sitten alkaa tekemään mieli tupakkaa. Kahvi vielä menee nikotiinipurkan kanssa.

Vierailija
39/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua juoda alkoholia?

Ap kuulostaa vähän alkoholiongelmaiselta.

Ai "vähän"?

Vierailija
40/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottanut KLM:n lennolla ilmaista ateriaakaan, kun en halunnut enää ilta-aikaan syödä niin raskaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi