Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihmunen ei ota lentokoneessa ilmaista alkoholia?

Vierailija
19.01.2020 |

Oletko tyhmä vai mikä siinä on ettet ota lennolla ilmaista alkoholia kun saisi??

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pidä alkoholin mausta?

Vierailija
2/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua juoda alkoholia?

Ap kuulostaa vähän alkoholiongelmaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tarjottu lennolla ilmaiseksi kahvia ja mustikkamehua, olen ottanut.

Vierailija
4/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi, koska ei aina pidä rohmuta, vaikka ilmaiseksi saisikin. Toisekseen, mitä helvettiä mä sillä tekisin, kun en kerran käytä päihteitä.

Kolmanneksi, ei ilmaita lounaita oleaan, kyllä sä sen sun "ilmaisen" viinasikin olet jo maksanut, esim. lippusi hinnassa tai sitten sen "maksaa" ne, jotka eivät ole alkoholisteja niin kuin sinä, jonka on pakko se viina-annoksensa saada.

Vierailija
5/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan alkoholia jos maistuu. Ilmaisuus tai maksullisuus ei vaikuta asiaan. Yleensä lennän joko töihin tai perheen kanssa lomalle, eikä alkoholi sovi kumpaankaan, että enpä sitä ottaisi vaikka tarjottaisiin. Ja käsittääkseni ilmaista alkoholia annetaan vain bisnesluokassa muutenkin.

Vierailija
6/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisella viinalla on vetovoimaa lähinnä köyhille juopoille.

Vierailija
7/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jonota ämpäreitäkään

Vierailija
8/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei ole nolo. Vähän noloa siinä lamaannuttaa aivosolujaan tuolla hermomyrkyllä. Itselle tulee mieleen joku alkoholisti aina kun näen ihmisten ottavan koneessa alkoholia, eikö edes lentokoneessa voi olla ryyppäämättä?

Vierailija
9/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentohan on muutenkin solutasolla niin vahingoittava säteilynsä takia, että sitä ei entisestään kannata pahentaa alkoholilla.

Ja vaikka et uskoisi tuohon säteilyyn, niin ainakin uskot siihen että lennoilla tulee yleensä vesihukka ja sitähän ei kannata pahentaa entisestään alkoholilla. Karu kombinaatio olla vesihukassa ja ottaa siihen alkoholia. Eipä ala loma kovin hyvin, jos lentokoneessa juo. Paluumatkalla toki saa juoda, jos arkeen paluu vituttaa.

Vierailija
10/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä alkoholista, eikä sen maku muutu houkuttelevaksi edes ilmaisena.

Vierailija
11/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole lentänyt oikeassa ykkösluokassa. Sieltä saa paljon muutakin kuin ilmasta viinaa.

Vierailija
12/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta ei ole kyllä koskaan tarjottu ilmaista alkoholia ainakaan minun lentäessäni?

Vierailija
13/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joko AA-kerholainen, jota on peloteltu siellä lahkon istunnoissa sanomalla, että paluuta ei ole...?

Vierailija
14/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan alkoholia kun haluan, sillä mitä se maksaa ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
15/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, jos joku ei ota. Itse otan! Sujuu matkakin paljon nopeammin ja viihtyisämmin.

Vierailija
16/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni meistä menee lentokentältä suoraan neuvotteluihin.

Vierailija
17/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku persaukinen saasta juo siksi ja silloin kun saa ilmaiseksi, ihminen silloin kun haluaa.

Vierailija
18/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämässä on useinkin tilaisuuksia ilmaisen alkoholin juontiin, mutta jätän väliin, koska en välitä juoda alkoholia. Miksi sitä pitikään juoda?

Vierailija
19/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus otan joskus en.

Teekkarin ja diplomi-insinöörin erottaa siitä, että DI ei yritä juoda kaikkea tarjolla olevaa alkoholia pois.

Vierailija
20/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maistuu niin otan, mutta aina ei maistu. Esim aamulennolla ei punaviini houkuttele. Jos ollaan lomamatkalla niin silloin saatan ottaa lasin ruoan kanssa. En myöskään vie hotelleista saippuoita ellei ole tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme