Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen äiti, toivoitko myös poikaa?

Vierailija
19.01.2020 |

Toisinpäin on jo kysely.

Minulla on kaksi tytärtä ja olisin toivonut myös poikaa. Olen aina ajatellut, että tyttärien kanssa suhde jää etäisemmäksi, kuin pojan ja äidin suhde.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tärkeää saada poika. Elämä koetaan onnistuneeksi, jos saa poikia. Siksi ehkä poikien vanhemmat eroavat vähemmän. Jos miehellä ei ole poikaa,niin jotain jää puuttumaan.

Naiset rakastavat tasapuolisemmin lapsiaan ja olevat onnellisia heistä.

Vierailija
62/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen isä täällä. Toivoin poikaa kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon myös, että kuninkaalliset ovat saaneet vaikuttaa lapsensa sukupuoliin ja siksi on enemmän poikia.

Vierailija
64/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin

Vierailija
65/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita tiettyä sukupuolta korjaamaan omia traumojamme. Siitähän on yleensä kyse, jos toivoo tyttöä tai poikaa.

Vierailija
66/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kuninkaallisilla ole enemmän poikia. Onhan niitä muitakin kuin britit... esim. Hollannin kuningasperheellä on 3 tytärtä, ei poikia ollenkaan.

Vierailija
67/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olettavat jokaisen haluavan pojan ja surkuttelevat, jos ei poikaa tule. Mä olen oikeasti onnellinen kahden tytön äiti ja en koe mitään puuttuvan. Pojattomuus on ongelma lähinnä muille, paitsi meille itsellemme.

Vierailija
68/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi on jotenkin upea saavutus, jos perheessä on vain poikia, mutta jos on vain tyttöjä, niin ajatellaan, että vanhemmat väkisin haluavat sen pojan vielä.

Vierailija
69/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki olettavat jokaisen haluavan pojan ja surkuttelevat, jos ei poikaa tule. Mä olen oikeasti onnellinen kahden tytön äiti ja en koe mitään puuttuvan. Pojattomuus on ongelma lähinnä muille, paitsi meille itsellemme.

Ihan samalla tavalla ihmiset kuvittelee, että meiltä poikien vanhemmilta puuttuu jotain. Erityisesti naiset on usein kommentoimassa, että vielä ehditte sen tytön tehdä. Tulee silloin suru omien poikieni puolesta, eivätkö he kelpaa ja riitä?

Ilmeisesti ainut oikea kokoonpano on tyttö sekä poika ja kaikkea muuta saa vapaasti kommentoida negatiiviseen sävyyn :(

Vierailija
70/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain maaseudulla, lähinnä viljelijäperheissä olen törmännyt tuohon poikien ihannointiin. Kaupunkilaiset tuntuvat toivovan tyttöjä useammin. Poikien kouluongelmista, syrjäytymisestä ym. uutisoidaan paljon, ehkä liittyy siihenkin.

Vierailija
71/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi on jotenkin upea saavutus, jos perheessä on vain poikia, mutta jos on vain tyttöjä, niin ajatellaan, että vanhemmat väkisin haluavat sen pojan vielä.

Kyllä poikaperheetkin saa jatkuvasti kuulla että pitäisi se tyttö vielä tehdä. Kun eihän kukaan muuten huolehdi kun ollaan vanhoja..

Vierailija
72/72 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka uskotte, että tyttären lapsiin isovanhemmilla on läheisin suhde, niin mistä uskotte sen johtuvan? Onko biologinen juttu vai kulttuurisidonnainen? Johtuuko isovanhemmista, jotka itse suosii tyttären lapsia vai miniästä, joka haluaa eristäytyä? Voiko asiaan itse vaikuttaa esim. kasvatuksella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme