Lue keskustelun säännöt.
Mä oon KYPSÄ!!!!!! AAAARRRRGHHHHHHH!!!!! HEMMETTI!!!!!
21.06.2006 |
Joka toinen yö supistelee kipeästi (!!!), noin viikon ajan tehnyt tätä. Yö unet ovat silloin huonot. Päivisin jomottelee ja supistelee rauhallisemmin. Rv 39+4.
Tulis jo lähtö!! Olen kuin vanha auto, joka ei meinaa käynnistyä. Lupailee ja antaa merkkejä varsinkin öisin, mutta muuten lähes normaali olo!!! TUSKAAAAA!!!!!
Juu tiedän... kyllä se sieltä tulee.... Mutta ei saisi kiusia näin paljoa lupailemalla lähtöä ja sitten ei lähdetäkkään!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tähän voi sanoa mitään, jos ei saa sanoa että kyllä se sieltä tulee. Nimittäin niin se vain on, että KYLLÄ SE SIELTÄ TULEE!