Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen
Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?
Kommentit (188)
Taas näitä homotrollin fantasioita
Varmaan jotain sateenkaariväkeä. Meidän aikana housut jalassa ja sitten vähän pakaraa esille kun pistivät molempiin poskiin ja molempiin olkapäihin.
Kyllä siellä nykyään on pojat munasillaan ja tytöt munasarjasillaan.
Pois turha vinkuminen! Vaatteet pois ja jonoon järjesty Mars! Sillon liikkuu!
Vierailija kirjoitti:
Oliko teitä tutkimassa nuoret kokelas lääkärit? Eli siis niitä lääkiksen käyneitä mitkä armeijaan tultaessa joutuvat sinne ilmaseksi tekemään lääkärin töitä
Vuonna 1998 oli. Minut tutki nuori mies lääkäri. Paikalla oli myös lääkintämies. Alapää kopeloitiin kovakourasesti peräaukko myös. Eniten tuossa ällötti että se ei näyttänyt yhtään lääkäriltä. Oli pukeutunut maasto housuihin maihareihin ja armeijan vihreään t-paitaan. Ei siis vastannu mielikuvaa lääkäristä. Muistan vielä kuinka ällötti kun se veti kumihanskat käteen ja käski laskea kalsarit.
Minusta tuo tarkastus oli paras homma intissä. Pääsispä uudelleen!
Oliskohan kertauksissa vastaavaa tarkastusta? Tuskin sentään.
Venäjän vai ruotsin armeijassako olette palvelleet?
Minulla jäi mieleen tuosta tarkastuksesta kun lääkäri oli lopuksi saanut peräaukkoni tutkittua ja käski minun nousta ylös ja laittaa kalsarit takas päälle. Huomasin kun hän otti kumihanskansa pois ja tiputti ne roskakoriin. Koko roskakori oli täynnä likaisia kumihanskoja koko saapumiserän alokkaiden tutkimisen jäljiltä. Ällöttävä näky ja kävi jopa lääkäriä sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää katsoa toisen miehen punaista piukean pullottavaa avokadon kokoista terskaa, suonikasta vartta ja isoja kivespusseja. Tiedät että osa myös haluaa pestä toisten selkiä. Ihan vaan ystävällisyyttään :)
Aika harva on ympärileikattu. Terska ei näy ainakaan punaisena ja piukeana.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat kimppakivat siellä
Johan Kaija K.kin laulaa "Kuka keksi homostelun?"...
Mitä homoa tuossa on? Normaali perusteellisempi lääkärin tarkastus. Armeijassa on vaan sen verran kiire aikataulu ettei siellä jokainen ehdi yksityisesti lääkärin luona riisuun ja selittelee ummet ja lammet
Vierailija kirjoitti:
Ei me alasti -80 luvun alussa oltu kun saunassa ja suihkussa käydessä. Terveystarkastuksessa oltiin shortseissa tai mitä ne lyhytlahkeiset alkkarit oli.
Lääkäri kyllä kurkisti nopeasti housuihin ja tunnusteli nopeasti kivekset. Eli hieman sama mitä urologi usein tekee vastaanotolla muiden tutkimusten yhteydessä, ei sen kummempaa tutkimusta.
Itse en kyllä muista kuin, että rokotukset annettiin ja kuulotesti siellä oli, luultavasti myös näkötesti. Kalsareissa ei ainakaan lääkärin koura käynyt. Tämä siis ~15v sitten.
Ei tuo kyllä normaalilta lääkärintarkastukselta kuulosta. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 70-80-luvulla varusmiehet olivat melkein koe-eläimiä; pistettiin kaikenlaisia salaperäisiä rokotteita eikä kysytty haluaako tai mihin rokotus vaikuttaa.
Joka vuosi paisuu nuo inttijutut.
Vierailija kirjoitti:
entä tutkittiinko peräaukko?
Kyllä, lääkintävääpelillä oli suurennuslasi millä hän teki tarkastuksen, etsi pukamia.
Kyllä tuo vain aika homolta tuntui seistä siinä alasti kun toinen mies aivan turhan takia kopeloi pallit ja peräreijän eikä naisia ollu lähelläkään
Vierailija kirjoitti:
Venäjän vai ruotsin armeijassako olette palvelleet?
tämä oli Suomen armeijassa, juuri siinä mitä alettiin 1990 -luvulla ajamaan alas
Ei sinne tarkastukseen akkoja tarvitakkaan
Miehet taas keksineet miehille kimppa kivaa.