Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen
Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Ei me alasti -80 luvun alussa oltu kun saunassa ja suihkussa käydessä. Terveystarkastuksessa oltiin shortseissa tai mitä ne lyhytlahkeiset alkkarit oli.
Ja noiden lisäksi silloin kun mentiin yön hiljaisuudessa kaverin punkkaan peiton alle antamaan ja saamaan vähän vierihoitoa. Riisuttiin vasta siellä peiton alla tietty.
Varmaan kiva siellä miesten kesken hillua alasti. Saati sitten esitellä penistään ja peräaukkoa. Yäk
Kaikkeen ne miehet suostuuki. Vaikka itehän sen ovat keksineetkin.
Saavatkohan naiset nykyään valita yhteis tai erillisen tarkastuksen? Kun kerta saavat valita menevätkö yhteistupiin.
Onse ikävää että naiset ovat pilanneet nämä miesten kimppakivat tulemalla armeijaan häiritteen miehiä
Se oli ihanaa. Toivottavasti kertauksissaki on sama homma
Mikä ihme näitä intin lääkärintarkastus ketjuja on alkanut nostelee?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että näistä jumppasalin jonoista luovuttiin jo 2000-luvun alussa.
Kivaa että palstan miehet kertovat ikänsä!
Ainakin vuonna 2001 joutu varuskunta sairaalan eteisessä riisuun kalsarisilleen. Sitte jonossa sairaalan käytävälle. Mittaus ja punnitus ja jotain muita tutkimuksia tehtiin kaikkien nähden käytävällä. Rokotukset annettiin myös käytävällä tosin sermin takana ettei muut nähny. Piikit tuli olkapäähän ja pakaraan. Lääkärin luona piti myös pudottaa kalsarit nilkkoihin. Näkemässä oli vain lääkäri ja hoitaja miespuolinen. Ja voin myös kertoa ikäni kerta se on kiva. Olen 42 vuotias
Tuleva ylipäällikkö Pekka tulee varmasti paikanpäällä seuraamaan näitä tarkastuksia.
Minä en ainakaan riisuunnu jos siellä on Pekka tai muuta ylimääräistä porukkaa katsomassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että näistä jumppasalin jonoista luovuttiin jo 2000-luvun alussa.
Kivaa että palstan miehet kertovat ikänsä!
Ainakin vuonna 2001 joutu varuskunta sairaalan eteisessä riisuun kalsarisilleen. Sitte jonossa sairaalan käytävälle. Mittaus ja punnitus ja jotain muita tutkimuksia tehtiin kaikkien nähden käytävällä. Rokotukset annettiin myös käytävällä tosin sermin takana ettei muut nähny. Piikit tuli olkapäähän ja pakaraan. Lääkärin luona piti myös pudottaa kalsarit nilkkoihin. Näkemässä oli vain lääkäri ja hoitaja miespuolinen. Ja voin myös kertoa ikäni kerta se on kiva. Olen 42 vuotias
Tuohon mailman aikaan oli palstamammatkin nuoria ja kuumia neitoja
Oliko teitä tutkimassa nuoret kokelas lääkärit? Eli siis niitä lääkiksen käyneitä mitkä armeijaan tultaessa joutuvat sinne ilmaseksi tekemään lääkärin töitä
Kuulostaa ihanalta. Nuoria miehiä kopeloimassa intiimitkin paikat.
Eiköhän naiset vaadi sinne naislääkärit
Minua eivät siellä kopeloi. En anna lupaa se on varma!
Kohta tämä on taas edessä monilla. Kun kaikille reserviläisille aletaan tekeen kuntotestit ja terveystarkastukset. Muistakaa peseytyä huolella!
Meidän tuvassa Kajaanissa oli 80-90 - lukujen taitteessa jokseenkin samalla tavalla asiat - paitsi minulla oli paremmin pullat uunissa kun löysin heti alussa siviilikaverin jonka luona vietin sitten jokseenkin aina iltalomat. Tupakaverit naljailikin kateellisina iltalomilta palatessa että Jussilaisella (nimi muutettu) se on taas se onnellisen saaneen miehen ilme. Ja saanuthan minä aina olinkin, tosin en pildeä vaan jotain parempaa lovea...ja "kankeakin".