Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen

Vierailija
18.01.2020 |

Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?

Kommentit (266)

Vierailija
61/266 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meidän tuvasta ei seurustellut siviilissä kuin yksi tyyppi. Muut oli poikamiehiä. Meitä oli siinä tuvassa 10 kaveria. Sain sellaisen käsityksen, että näin oli muillakin. Iltalomilla yritys oli kova, mutta ei sitä tulosta siellä tullut kuin parille. 

Meidän tuvassa Kajaanissa oli 80-90 - lukujen taitteessa jokseenkin samalla tavalla asiat - paitsi minulla oli paremmin pullat uunissa kun löysin heti alussa siviilikaverin jonka luona vietin sitten jokseenkin aina iltalomat. Tupakaverit naljailikin kateellisina iltalomilta palatessa että Jussilaisella (nimi muutettu) se on taas se onnellisen saaneen miehen ilme. Ja saanuthan minä aina olinkin, tosin en pildeä vaan jotain parempaa lovea...ja "kankeakin". 

Vierailija
62/266 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me alasti -80 luvun alussa oltu kun saunassa ja suihkussa käydessä. Terveystarkastuksessa oltiin shortseissa tai mitä ne lyhytlahkeiset alkkarit oli.

Ja noiden lisäksi silloin kun mentiin yön hiljaisuudessa kaverin punkkaan peiton alle  antamaan ja saamaan vähän vierihoitoa. Riisuttiin vasta siellä peiton alla tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/266 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiva siellä miesten kesken hillua alasti. Saati sitten esitellä penistään ja peräaukkoa. Yäk

Vierailija
64/266 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen ne miehet suostuuki. Vaikka itehän sen ovat keksineetkin.

Vierailija
65/266 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat kimppakivat siellä

Vierailija
66/266 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatkohan naiset nykyään valita yhteis tai erillisen tarkastuksen? Kun kerta saavat valita menevätkö yhteistupiin.

Vierailija
67/266 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onse ikävää että naiset ovat pilanneet nämä miesten kimppakivat tulemalla armeijaan häiritteen miehiä

Vierailija
68/266 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania homofantasioita

Vierailija
69/266 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitääkö riisua pelkkä muna?

Vierailija
70/266 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihanaa. Toivottavasti kertauksissaki on sama homma

Vierailija
71/266 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme näitä intin lääkärintarkastus ketjuja on alkanut nostelee?

Vierailija
72/266 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että näistä jumppasalin jonoista luovuttiin jo 2000-luvun alussa.

Kivaa että palstan miehet kertovat ikänsä!

Ainakin vuonna 2001 joutu varuskunta sairaalan eteisessä riisuun kalsarisilleen. Sitte jonossa sairaalan käytävälle. Mittaus ja punnitus ja jotain muita tutkimuksia tehtiin kaikkien nähden käytävällä. Rokotukset annettiin myös käytävällä tosin sermin takana ettei muut nähny. Piikit tuli olkapäähän ja pakaraan. Lääkärin luona piti myös pudottaa kalsarit nilkkoihin. Näkemässä oli vain lääkäri ja hoitaja miespuolinen. Ja voin myös kertoa ikäni kerta se on kiva. Olen 42 vuotias

Vierailija
73/266 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva ylipäällikkö Pekka tulee varmasti paikanpäällä seuraamaan näitä tarkastuksia.

Vierailija
74/266 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan riisuunnu jos siellä on Pekka tai muuta ylimääräistä porukkaa katsomassa

Vierailija
75/266 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että näistä jumppasalin jonoista luovuttiin jo 2000-luvun alussa.

Kivaa että palstan miehet kertovat ikänsä!

Ainakin vuonna 2001 joutu varuskunta sairaalan eteisessä riisuun kalsarisilleen. Sitte jonossa sairaalan käytävälle. Mittaus ja punnitus ja jotain muita tutkimuksia tehtiin kaikkien nähden käytävällä. Rokotukset annettiin myös käytävällä tosin sermin takana ettei muut nähny. Piikit tuli olkapäähän ja pakaraan. Lääkärin luona piti myös pudottaa kalsarit nilkkoihin. Näkemässä oli vain lääkäri ja hoitaja miespuolinen. Ja voin myös kertoa ikäni kerta se on kiva. Olen 42 vuotias

Tuohon mailman aikaan oli palstamammatkin nuoria ja kuumia neitoja

Vierailija
76/266 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teitä tutkimassa nuoret kokelas lääkärit? Eli siis niitä lääkiksen käyneitä mitkä armeijaan tultaessa joutuvat sinne ilmaseksi tekemään lääkärin töitä

Vierailija
77/266 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Nuoria miehiä kopeloimassa intiimitkin paikat.

Vierailija
78/266 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset vaadi sinne naislääkärit

Vierailija
79/266 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät siellä kopeloi. En anna lupaa se on varma!

Vierailija
80/266 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tämä on taas edessä monilla. Kun kaikille reserviläisille aletaan tekeen kuntotestit ja terveystarkastukset. Muistakaa peseytyä huolella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi