Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen

Vierailija
18.01.2020 |

Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tytötkin munasillaan?

Munasarjasillaan ??

Vierailija
122/205 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän armeijan kutsunnat ovat juuri tuollaiset. Ei Suomessa tuollaista ole.

Mistäs tiiät? Vai oletko käynyt kutsunnoissa Venäjällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset varusmiehet juoksevat cooperin testissä 2300 m. Hmmm...itse juoksin 2600 m vielä 53 vuotiaana. Mitä on tapahtunut?

Vierailija
124/205 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän armeijan kutsunnat ovat juuri tuollaiset. Ei Suomessa tuollaista ole.

Mistäs tiiät? Vai oletko käynyt kutsunnoissa Venäjällä?

Olen käynyt kutsunnoissa Venäjällä sekä Suomessa. Armeijan kävin luojan kiitos suomessa.

Vierailija
125/205 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätalon yhdes kirjas oli munasyyni. Tarkistettiin ettei sotilailla ole sukupuolitauteja. Päätalolla oli, ja joutui sairaalaan...Luuli itse paleltumavammoiksi.

Kyllä meidänkin piti vetää terska taakse siinä tulotarkastuksessa. Ja olin 90-luvulla.

Rokotteita sain kerralla kolme tai neljä, en laskenut kun ne tuli melkein samaan aikaan kankkuun. Joitakin pyörrytti. Itselleni tuli perse kipeäksi, mutta ei muuta.

Vierailija
126/205 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kikulia ja persaukkoa ronkita tarkastuksessa. paitsi niiltä jotka on hååkkaneita, eli miehistä kiinnostuneita.

Sen takia kaikilta tutkitaan kikuli ja peräaukko sen kautta etsitään merkkejä homoudesta. Sen takia myös naislääkäriä ei oteta tutkimaan näitä saadaan seurattua jos joku kiihottuu miehen kopeloinnista. Tämän takia naishoitajiakaan ei ole paikalla.

Vierailija
127/205 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätalon yhdes kirjas oli munasyyni. Tarkistettiin ettei sotilailla ole sukupuolitauteja. Päätalolla oli, ja joutui sairaalaan...Luuli itse paleltumavammoiksi.

Kyllä meidänkin piti vetää terska taakse siinä tulotarkastuksessa. Ja olin 90-luvulla.

Rokotteita sain kerralla kolme tai neljä, en laskenut kun ne tuli melkein samaan aikaan kankkuun. Joitakin pyörrytti. Itselleni tuli perse kipeäksi, mutta ei muuta.

Meillä taas lääkäri omin käsin otti kiinni ja veti terskan taakse. Rokotteita tuli 3kpl molempiin pakaroihin ja toiseen olkapäähän. Perse tuli myös kipeäksi 

Vierailija
128/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä se tosiaan ennen oli. Mutta ei kai voi olla enää? Tuskin naisia tuollaiseen laitetaan.

Vierailija
129/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ne venäläiset lääkärit tuikkaamassa piikkejä suomalaisiin varusmiehiin. Khiäj khiäh, T. Putin.  

Vierailija
130/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös pituusmittaus.

Vierailija
131/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä inhottava kokemus. Ällötti kun peräreikä korkattiin ja se teki kipeää.

Vierailija
132/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla munasilte? Munasille? 

No kuitenkin, ei siellä alasti olla missään vaiheessa.

Armeijassakin alasti ollaan vain saunassa ja suihkussa, vai liekö enää mitään yhteissaunoja?  Suihkutkin lienevät eriöinä?

80-luvun puolivälissä oli komppaniaa varten kaksi suihkua ja samassa tilassa V8 avovessa.

Vierailija
133/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöphöpö, itse olin intissä 80-luvulla, eikä siellä terskoja syynätty. Tai enhän tiedä missä maassa olet armeijasi käynyt..

Vierailija
134/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kikulia ja persaukkoa ronkita tarkastuksessa. paitsi niiltä jotka on hååkkaneita, eli miehistä kiinnostuneita.

Sen takia kaikilta tutkitaan kikuli ja peräaukko sen kautta etsitään merkkejä homoudesta. Sen takia myös naislääkäriä ei oteta tutkimaan näitä saadaan seurattua jos joku kiihottuu miehen kopeloinnista. Tämän takia naishoitajiakaan ei ole paikalla.

On kyllä hyvä etten käynyt armeijaa. Jonkun nuoren komean mieshoitsun käsi jos olisi genitaaleilla käynyt niin kyllä olisi kanki kohonnut. Varsinkin siinä iässä.

Rietas gay

Vierailija
135/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Stringit oli. Stringit on ihan Ok vaatetus. Uimarannoillakin käytetään.

Vierailija
136/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Stringit oli. Stringit on ihan Ok vaatetus. Uimarannoillakin käytetään.

Meillä naisilla oli ihan kesäuniformuna maastokuvioiset stringit. No oli tietysti pienet laput rintojen suojana jossa arvomerkit.

Vierailija
137/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkäri katsoo yleisen terveydentilan. Yksinkin nuori mies ei ollut kehittynyt normaalisti ja  oli pienikokoinenkin. Armeijan lääkäri huomasi, että sukuelimet eivät olleet kehittyneet normaalisti.  Hän pääsi hoitoon ja kasvoi ihan terveeksi mieheksi.

Vierailija
138/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas lääkäri omin käsin otti kiinni ja veti terskan taakse. Rokotteita tuli 3kpl molempiin pakaroihin ja toiseen olkapäähän. Perse tuli myös kipeäksi.

Voi kun tietäisitte miehet, minkä verran joitakin naisia ronkitaan ja miten usein aika syvältä.

Vierailija
139/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
140/205 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas lääkäri omin käsin otti kiinni ja veti terskan taakse. Rokotteita tuli 3kpl molempiin pakaroihin ja toiseen olkapäähän. Perse tuli myös kipeäksi.

Voi kun tietäisitte miehet, minkä verran joitakin naisia ronkitaan ja miten usein aika syvältä.

Niin. Ronkitaan lukon takana jonkun gynekologin pöydällä ja sermi välissä. Ei julkisesti nöyryytetä isossa tilassa.