Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen
Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?
Kommentit (328)
Stondasiko kellään muulla kuin minulla tuossa jonossa,?
Ei ole tällaista tarkastusta ainakaan nykyään ja mahtaako olla urbaani legenda muutenkin. Suihkussa ja saunassa itse olin munasillaan mutta siinäpä ne. Ehkä avannossa saattaa jotkin sotilaat käydä talvella?
Vierailija kirjoitti:
Stondasiko kellään muulla kuin minulla tuossa jonossa,?
Oli hankalaa olla suihkussa samaan aikaan monen kanssa kun oli ne kaikki ihana kalut heilumassa silmien edessä ja valumassa vettä... ;P
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tällaista tarkastusta ainakaan nykyään ja mahtaako olla urbaani legenda muutenkin. Suihkussa ja saunassa itse olin munasillaan mutta siinäpä ne. Ehkä avannossa saattaa jotkin sotilaat käydä talvella?
Kyllä ainaki 90 luvulla joutu olemaan alasti lääkärin edessä ja rokotus paikalla. Käytävällä jonossa kalsarisillaan.
Kyllä minulla ainakin oli stondis päällä kun kokelaslääkäri minua tutki tarkasti kumihanskat kädessä. Naishoitajan vieressä olo tosin häiritsi.
Tarkastus on nyt ohi. Onneksi oltiin huoneessa lääkärin kans ihan kahden kesken.
Harmi että olin ite Keuruulla paljon myöhemmin. Naislääkäri tutki eikä tarvinut housuja laskea.