Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen

Vierailija
18.01.2020 |

Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?

Kommentit (314)

Vierailija
281/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu mekään kutsunnoissa alasti vaan alushousut oli jalassa. Sitten intissä alkuvaiheessa oli terveystarkastukset. Sinnekin alushoususillaan. Lopuksi piti nojata eteenpäin ja kaksi terkkaria rokotti kankkuihin.

Alasti uitiin varuskunnan omassa uimahallissa, jossa sai myös käydä illalla uimassa! Ei oltu saatu uikkareita eikä kukaan tuonut omiakaan.

Ensimmäisellä kerralla oltiin altaan reunalla jonossa alasti, kun ilmoittauduttiin johonkin harjoitukseen (uitiin riittävät matkat eri uimatyyleillä). Silloin naiset eivät vielä päässeet inttiin. Ehkä se ilmoittautuminen (ja perustietojen antaminen, oma uimataso tms.) olisi voitu kyllä tehdä ennen altaallekin menoa uimahallin aulassa tai pukuhuoneessa.

Vierailija
282/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarisillaan mekin jonotettiin. Rokotus paikalla ja lääkärin huoneessa piti sitte pudottaa kalsarit nilkkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten klitoriksen koko mitataan tulotarkastuksessa?

Vierailija
284/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun olen mies ja meillä ei ollu naisia. Peniksen pituutta siellä ei kyllä mitattu vaikka alapää tutkittiin kyllä.

Vierailija
285/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tuo peniksen ja kivesten tutkiminen voi olla tottakin mutta ei kai siellä nyt ihan oikeasti peräreikää tutkita miehiltä?

Vierailija
286/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täysin tietämätön sivari tai armeijasta vapautettu nyt vain provosoi. Sitten jotkut uunot vielä lähtee vastailemaan. Itse olin intissä -80 alkupuolella eikä siellä oltu nudisti bileissä, ei ronkittu kullia saatikka sitten perärööriä. Saunassa oltiin alasti, uimassa käytiin ns: armeijan pikku mustissa uikkareissa. Et se siitä pölkkypäät. Terveisin reservin luutnantti.

Vierailija
287/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täysin tietämätön sivari tai armeijasta vapautettu nyt vain provosoi. Sitten jotkut uunot vielä lähtee vastailemaan. Itse olin intissä -80 alkupuolella eikä siellä oltu nudisti bileissä, ei ronkittu kullia saatikka sitten perärööriä. Saunassa oltiin alasti, uimassa käytiin ns: armeijan pikku mustissa uikkareissa. Et se siitä pölkkypäät. Terveisin reservin luutnantti.

Taisit saada erektion kun lääkärisetä ronkki persettäsi ja vieläkin hävettää kun muut katsoivat vieressä ja nauroivat.

Vierailija
288/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minut tutkittiin huoneessa. Vain lääkärin ja hoitsun nähden.

Vierailija
289/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies vai nais hoitsu?

Vierailija
290/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla oltiin pelkissä kalsareissa jonossa varuskuntasairaalan käytävällä. Sitten housut kinttuun ja sairaanhoitaja tuikkasi muutaman piikin persuksiin. Siis rokotteita. Ei edes kerrottu mitä rokotteita. Sitten jatkettiin siitä eteenpäin. Ei tullut traumoja. 

Mulle tuli traumoja...

Sota-aikaa kuvaavan elokuvan katsomisesta tai lähinnä miesrivin aiheuttamasta eh, reaktiosta itsessäsi? :P

Vierailija
291/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla oltiin pelkissä kalsareissa jonossa varuskuntasairaalan käytävällä. Sitten housut kinttuun ja sairaanhoitaja tuikkasi muutaman piikin persuksiin. Siis rokotteita. Ei edes kerrottu mitä rokotteita. Sitten jatkettiin siitä eteenpäin. Ei tullut traumoja. 

Mulle tuli traumoja...

Sota-aikaa kuvaavan elokuvan katsomisesta tai lähinnä miesrivin aiheuttamasta eh, reaktiosta itsessäsi? :P

Tuosta armeijan tarkastukseen alastomana jonotuksesta löytyykin paljon elokuva materiaalia. Kieltämättä se on vähän kiihottavaa katseltavaa.

Vierailija
292/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies vai nais hoitsu?

Nais-houtsu oli.

Vierailija
293/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijassa jokaiselle tehdään lusikka testi ja armeijassa kuumat sairaanhoitajaopiskelijat tunkee sormen jokaisen varusmiehen ryppyyn.

huom. miespuoliset hoitsut

Vierailija
294/314 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alokasaikana heti alussa sairastuin kovaan flunssaan. Varuskuntasairaalassa kokelaslääkärin vastaanotolla hän sanoi että mittaa kuumeen anaalista. Hän kysyi että onko minulla karvainen pylly. Kysymys ihmetytti mutta ajattelin sen liittyvän kuumeenmittaustoimitukseen. Vastasin että kai aika tavallinen karvoitus siellä. Hän mittasi kuumeen kuitenkin kielen alta. Hän oli koko ajan niin totinen ettei minulle selvinnyt höynäyttikö hän alokasta vai oliko todella kiinnostunut anaalialueistani vaikkei niitä lopulta vaatinutkaan esittelemään.

T krh-1995

Vierailija
295/314 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ysärillä kaikilla ollu karvanen pylly.

Vierailija
296/314 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 70-80-luvulla varusmiehet olivat melkein koe-eläimiä; pistettiin kaikenlaisia salaperäisiä rokotteita eikä kysytty haluaako tai mihin rokotus vaikuttaa. 

No ihan huuhaata. Foliohattussa reikä, etkä ole käynyt inttiä?

Vierailija
297/314 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että joku edes joskus chekkaa munat. Onko kummatkin pallit laskeutunut, eikä koko kalu ole esim. tulehtunut, jne.

Ton ikäise  ei välttis osaa mennä lääkäriin. Eikä tähän liity mitään seksuaalista, paitsi joillakin pervoilla.

Vierailija
298/314 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ysärillä kaikilla ollu karvanen pylly.

Silloin vielä elettiin hyvää aikaa - miehet sai olla miehiä silläkin alueella. 

Vierailija
299/314 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkari mitä shaibaa jengi kirjoittaa.

Vierailija
300/314 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helkkari mitä shaibaa jengi kirjoittaa.

Totta! Ei kuulema klitoriksen kokoa tarkisteta, kyllä tarkistetaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän