Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen

Vierailija
18.01.2020 |

Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?

Kommentit (266)

Vierailija
261/266 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ainakaan tarvinnut julkisesti olla alasti kalsarit sai pitää jalassa. Lääkärin huoneessa piti riisua kalsarit mutta näkemässä oli vain lääkäri ja hoitaja. Ei sentään koko komppania.

Vierailija
262/266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta uudet mortit pääsee kokemaan tämän ainut kertaisen kokemuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on yksi minun fantasioistani. Meitä on siinä pitkä jono poikia ilkosillaan, odottamassa. Yksi kerrallaan astutaan pöydän eteen, tarkastettavaksi. Jännittää ja pelottaa. Pelottaa että jännityksen seurauksena elin alkaa jöpöttää, ja eikös se jo olekin siinä ilmavassa vapaudessaan uhkaavasti herkistynyt, hieman paisunut. Niin varmaan yhdellä jos toisella meistä, ellei ole kauhusta kutistunut. Yhdelläkin kaverilla silmät seisoo päässä kuin teuraaksi vietävällä. Mutta karkuun ei pääse. Sitten tulee minun vuoroni, ja kalu heilahtaen astun pöydän ääreen. Sen takana istuu kolme univormupukuista yrmeää miestä haukankatseineen. Katseet skannaavat minut kiireestä kantapäähän, ylös alas, aina tiettyyn paikkaan pysähtyen. Mitä siinä pohditaan, arvioidaan? Joko on naitu, vai onko vielä naista kokematon vai vallan peto? Niin tai näin, tässä meidät otetaan valtiolle, joka poika vuoron perään, munatkin, jotka joudumme näyttämään yksi toisensa perään. Mutta mikä helpotus se onkaan. En ole niistä enää vastuussa vaan voin luovuttaa vallan näille univormupukuisille miehille. Fantasioissahan me voimme tehdä mitä haluamme.

Vierailija
264/266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on yksi minun fantasioistani. Meitä on siinä pitkä jono poikia ilkosillaan, odottamassa. Yksi kerrallaan astutaan pöydän eteen, tarkastettavaksi. Jännittää ja pelottaa. Pelottaa että jännityksen seurauksena elin alkaa jöpöttää, ja eikös se jo olekin siinä ilmavassa vapaudessaan uhkaavasti herkistynyt, hieman paisunut. Niin varmaan yhdellä jos toisella meistä, ellei ole kauhusta kutistunut. Yhdelläkin kaverilla silmät seisoo päässä kuin teuraaksi vietävällä. Mutta karkuun ei pääse. Sitten tulee minun vuoroni, ja kalu heilahtaen astun pöydän ääreen. Sen takana istuu kolme univormupukuista yrmeää miestä haukankatseineen. Katseet skannaavat minut kiireestä kantapäähän, ylös alas, aina tiettyyn paikkaan pysähtyen. Mitä siinä pohditaan, arvioidaan? Joko on naitu, vai onko vielä naista kokematon vai vallan peto? Niin tai näin, tässä meidät otetaan valtiolle, joka poika vuoron perään, munatkin, jotka joudumme näyttämään yksi t

Saako kysyä eikö fantasiaasi sisälly yhtään naisia?

Vierailija
265/266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tytötkin munasillaan?

Nykyaikana sopimaton kysymys, tytölläkin voi olla munat ja pojalla kohtu.

Vierailija
266/266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ja naiset eivät tuohon tarkastukseen kuulu! On miesten oma juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi