Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeijassa vastaanottotarkastuksessahan täytyi riisuutua jumppasalissa munasilteen

Vierailija
18.01.2020 |

Silloin kun itse siellä olin. Onko se nykyisin kun naisetkin ovat intissä niin sama juttu? Eli kaikki alasti siellä jumppasalissa kun terkkarit tutkivat?

Kommentit (314)

Vierailija
301/314 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lääkäri ei välittänyt karvoista. Käski laskea kalsarit kinttuun ja pyllistää ja työnsi rasvatun sormen sisään.

Vierailija
302/314 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/314 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako siellä armeijan tarkastuksessa tai yleensä armeijassa jos joutuu riisuuntumaan ja tykkää käyttää naisten pikkuhousuja? Näin miehenä kysyn.

Vierailija
304/314 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla taas uusilla morteilla pakarat ja peräaukko kipeenä.

Vierailija
305/314 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täysin tietämätön sivari tai armeijasta vapautettu nyt vain provosoi. Sitten jotkut uunot vielä lähtee vastailemaan. Itse olin intissä -80 alkupuolella eikä siellä oltu nudisti bileissä, ei ronkittu kullia saatikka sitten perärööriä. Saunassa oltiin alasti, uimassa käytiin ns: armeijan pikku mustissa uikkareissa. Et se siitä pölkkypäät. Terveisin reservin luutnantti.

Helppo se on luutnantin kieltää kaikki, mitä miehistö joutuu kokemaan. Lusikkatesti tehdään edelleen.

Vierailija
306/314 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eise lusikka testi niin kamalaa ole mutta se peräsuolen tarkastus. Se on niin noloakin.

Vierailija
307/314 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eise lusikka testi niin kamalaa ole mutta se peräsuolen tarkastus. Se on niin noloakin.

Tämä jantteri se jaksaa jauhaa. Ei vissiin ole ihan vielä kasvanut irti lapsuuden lääkärileikeistä?

Vierailija
308/314 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah mitä shaibaa kirjoitellaan, tuo reservin luti on ainut joka täälä on oikeassa. Vai munat lusikkaan ja perseentutkimus salikkaa minun nauraa kipurassa.

Vierailija
309/314 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä homoa tuossa on? Normaali perusteellisempi lääkärin tarkastus. Armeijassa on vaan sen verran kiire aikataulu ettei siellä jokainen ehdi yksityisesti lääkärin luona riisuun ja selittelee ummet ja lammet

Pakanat ei ymmärrä mitään näistäkään..Pelkkänä lihana pitäneet poikia, nuoria poikia, eivätkä pakanapojat omien syntiensä vuoksi edes ymmärtäneet tässä kitäön väärää olevan, vaikka tietenkin oli ja on. Rikotte Elävää Jumalaa Jeesusta Kristusta vastaan ja joudutte alastomuuteen, alennustilaan kuin elukat, mutta vielö pahempaa, koska alunperin olette Jumalan luoman Adamin jälkeläisiä.

Sodomia on vakavan synti, kammottava, alkeellinen. 

Vierailija
310/314 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykinen sukupolvi: sodomiasta haaveilevat ja jauhavat,  olette täysin rappiolla sodomianne kanssa, joka on rappeuttanut aivot aineenkäyttäjän asteelle ja tuhonnut maailmasta aidon miesten välisen ystävyyden, agape rakkauden, kuten oli apostoleilla ja vieläkin on oikeilla Jeesuksen seuraajilla. Tämä sukupolvi on myös viimeinen ja teitä valmistellaan pian koittavaan Armageddoniin, jossa kaikki jumalattomat tuhoutuu.

Vierailija
311/314 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tarkastusjut nyt on tuota legendaa, mutta mites kun koko komppani oli siinä jonossa alushousuissa vaikka rokotukseen menossa, niin kuinka monella oli siinä tahaton stondis? 

Se on kyllä aika noloa.

Vierailija
312/314 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan siinä jonossa stondannu. Tunsin oloni lähinnä epämiellyttäväksi siinä kalsarisillaan kaikkien nähden.

Vierailija
313/314 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löydettiin peräpukama tuossa tarkastuksessa.

Vierailija
314/314 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tämä on seksi osastolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän