Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos olisit tarpeeksi rohkea?

Vierailija
18.01.2020 |

Itse haaveilen aina ajoittain tästä oravanpyörästä pois hyppäämisestä. Ostettaisii n pieni hirsimökki jostain Pohjois-Suomesta, järven rannalta. Kasvatettaisiin lapset luonnonrauhassa ja ruoka omassa pellossa..sitten todellisuus tulee aina vastaan. Lapsilla ei olisi kavereita, miten koulut ym.ym.

Kommentit (277)

Vierailija
21/277 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin opinnäytteen tekoa :D

Vierailija
22/277 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin basehypyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/277 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku, joten voin olla rohkea. Luultavasti lähden ulkomaille opiskelemaan lääkäriksi. Olen katkaissut myrkyllisiä ihmissuhteita, vaikka se aiheuttaa ongelmia, mutta ne eivät vaikuta muihin.

Vierailija
24/277 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustaisin ihastukseni esimiehelleni, joka on nainen kuten olen minäkin. Mutta en tee sitä, koska töissä olisi sen jälkeen aika kiusallista.

Vaihtaisin alaa ja lähtisin opiskelemaan, mutta en uskalla hypätä tuntemattomaan.

Vierailija
25/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tarpeeksi rohkea, lähtisin nykyisestä epätyydyttävästä suhteesta, pistäisin omaisuuden jakoon ja yrittäisin saada paikan tutkijakoulusta ulkomailta.

Vierailija
26/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskisin (yrittäisin) erään nuoren kassaneidin.

Miksi tämä saa alapeukkua?

Aiempi kommentti sai yläpeukkua jossa nainen toivoi seksiä nuoremmilta miehiltä.

Taas irvokasta kaksinaamaisuutta.

Vierailija
27/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin pyytää kahville jokaista vastaantulevaa mukavan oloista miestä. Muuttaisin pois pk-seudulta.

Vierailija
28/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin todelliset ajatukseni. Nyt en viitsi, koska niin paljon on tuomitsemista.

Vierailija
29/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin itseni irti, jatkaisin opintojani, muuttaisin takaisin kotikaupunkiini.

Vierailija
31/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nykyään joka päivä asioita, jotka ovat aiemmin pelottaneet minua, joten en osaa vastata tähän kysymykseen. Hyvä aloitus kyllä.

Vierailija
32/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nykyään niitä asioita joista aiemmin haaveilin.

Otin eron 10v sitten. Muutettiin lasten kanssa kotikaupunkiini.

Liikunnasta on tullut elämäntapa.

Pudotin 15kg

Irtisanouduin 3v sitten.

Aloitin opiskelut.

Olen katkonut myrkylliset suhteet.

Todellinen muutos alkoi irtisanoutumisesta. Rahallisesti köyhempää ja vähemmän ihmisiä ympärillä. Tänään voin paremmin kuin koskaan.

Olen rohkea.

Vierailija
33/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-muuttaisin omakotitaloon ja joko naapurikaupunkiin tai toiseen kaupunginosaan

-harrastaisin seksiä jonkun muun kuin mieheni kanssa

-ehkä eroaisin, tai ainakin silloin, jos suhde menisi huonoksi

Vierailija
34/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin itseni irti vakityöstä jossa minua ei arvosteta pätkääkään.

Sama. Sitten pari harrastusta, seinäkiipeily ja ratsastus, jotka vaativat epäsosiaalisen luonteeni vuoksi liikaa "järkkäilyä" muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
35/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me teemme just sitä mitä me halutaan tehdä. Et sinä oikeasti halua muuttaa pohjoiseen, haluat haaveilla ja ehkä valittaa elämästäsi mutta keksit selityksiä sille ettei mitään tarvitse tehdä koska oikeasti et jaksaisi edes yrittää. Ei se ole rohkeuden puutetta. Se on tahdon puutetta.

Että kannattaa vaan jättää ne haaveet ja elää elämäänsä.

Täysin erimieltä kanssasi! Perheessä on monta jäsentä ja monta eri asiaa, mitä kukanenkin tahtoo. Kukaan muu perheessämme ei haaveile tuosta pohjoiseen muuttamisesta kuin minä. Joten tuskin tullaan ikinä muuttamaan. Mutta aina voin siitä haaveilla!

Ap

Miksi olet nainut ihmisen, jolla on erilaiset haaveet?

En ole hän, mutta veikkaan että suurempi haave on olla jäämättä yksin elämässä.

Vierailija
36/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin lasten yksinhuoltajuutta ja valvottuja tapaamisia, lasten isä narsisti.

Vierailija
37/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykööt haaveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me teemme just sitä mitä me halutaan tehdä. Et sinä oikeasti halua muuttaa pohjoiseen, haluat haaveilla ja ehkä valittaa elämästäsi mutta keksit selityksiä sille ettei mitään tarvitse tehdä koska oikeasti et jaksaisi edes yrittää. Ei se ole rohkeuden puutetta. Se on tahdon puutetta.

Että kannattaa vaan jättää ne haaveet ja elää elämäänsä.

Oletteko muuten huomanneet, että moni haave on parempi ajatuksen tasolla kuin toteutettuna? Ryhmäseksi, korpeen tai ulkomaille muutto, oma firma, kallis auto jne...

Pitää olla varovainen mitä toivoo, toiveet joskus toteutuu :)

Vierailija
38/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei aina ole omasta rohkeudesta tosiaan kiinni vaan pitää huomioida muutkin. Jos olisi vain minusta kiinni, ottaisin sen 35 vuotiaan ihanan insinöörin miehekseni vaikka ikäeroa 10 vuotta. Näin se ei vaan valitettavasti mene.

Vierailija
39/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskisin (yrittäisin) erään nuoren kassaneidin.

Miksi tämä saa alapeukkua?

Aiempi kommentti sai yläpeukkua jossa nainen toivoi seksiä nuoremmilta miehiltä.

Taas irvokasta kaksinaamaisuutta.

Itse alapeukutin siksi että kommentistasi saa sen käsityksen, jälleen kerran (tästä on keskusteltu useita kertoja), että kun kassaneiti hymyilee miesasiakkaalle niin se tyttöhän on ihastunut ja flirttailee vaikka tyttöparka on vain kohtelias ja hymyilee työnsä vuoksi. Miehillä ei tunnu olevan kykyä erottaa flirttiä kohteliaasta hymystä (jota työnantaja vaatii asiakkaille esittämään). Kaikki me kassaneidit tiedetään tämä ja se on vastenmielistä. Eri asia sitten mitä vapaalla kukakin tekee mutta ihmisiä ei isketä työpaikoilla. Voi olla että et tätä tarkoittanut mutta näin minä sen tulkitsin.

Vierailija
40/277 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaisin panosuhteita nuorempien miesten kanssa.

Tähän ei kyllä rohkeutta tarvi...

Nimim. Just viime yönä 16 vuotta nuoremman kanssa ollu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme