Kokeilin taas pari päivää nettidettiä ja eikun poistoon ja hajottaahan se
Olen nelikymppinen ja ihan hyvännäköinen nainen. Jos olen julkisesti kuvalla, niin saan todella paljon viestejä ja niihin hukkuu, joten nyt viivähdin siellä tuon pari päivää näyttäen kuvani vain itseäni kiinnostaville miehille. Ihan tavallisia miehiä ja kolmen kanssa tosiaan juttelin, viime yönä kolmisen tuntia erittäin mielenkiintoista juttua erään aussin kanssa, joka muuttanut tänne töiden perässä. Arvatkaapas vain kuinka kävikään, taas?! Olen hyvin rehellinen ihminen ja kerroin sitten taas olevani työtön ja yksinhuoltaja. Jep, juttuhan tyrehtyi kuin seinään. Tuleekohan se päivä vielä jolloin joku hyväksyy minut tällaisena tai todennäköisemmin flaksi käy sitten kun on se työpaikkskin löydetty. Mua oikeasti itkettää, koska ihminenhän minäkin vain olen ja joskus haluaisin kokea läheisyyttä ja välittämistä.
Kommentit (34)
Mikähän meikäläisen status sitten on kun on keski-ikäinen, lapseton ja töissä vain välillä mutta varallisuutta on kyllä ollut aina enemmän kuin seurustelukumppaneilla? Keneltäkään en ole ollut rahaa vailla. Eli pitääkö nyt yrittää väkisin kokopäivätyöhön vaikka mihin hanttihommiin? Ei elämänhallintaongelmia ym. Ei kuulu muille mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot saanut kuitenkin siis ihan asiallisia viestejä? Itse oon 50 v ja kanssa vielä kivannäköinen, eilen tuli dick pic ja tänään viestiä joltain varatulta mieheltä että olet "pa ntava näköinen tuun sinne" yms. yms.
Tätä samaa kuraa päivästä toiseen.
Missä asialliset?
Ja ap, ehkä sun ei kannata heti kertoa olevasi työtön. Sanot olevasi epämääräisesti vaikka freelancer tms.
Vai että freelancer 😂 Kiitti makeista nauruista, piristi. Mä en pysty, enkä halua kierrellä tai valehdella, joten näin se menee. Täytyy tsempata nyt muilla saroilla ja jättää deitit myöhemmäksi.
No pieni valkoinen valhe voi olla ok tutustumisvaiheessa kun et vielä itsekään tiedä tuleeko jutusta mitään. Tapailet pari kolme kertaa ja sitten vasta kerrot ettei oman alan töitä ole oikein löytynyt mutta etsinnässä. Jos mies on kiinnostunut niin ei se tuollaisesta välitä.
Suomalaiset ovat niin ihanan rehellisiä ja naiiveja. Ihan hyvin voi vähän kaunistella ikäänsä ja työtilannettaan.
Hah, jos puolestaan mies kaunistelee, niin päätyy av-mammojen "kauhutreffien" ketjuun, kun olikin muutama kilo enemmän tai kuva muutaman vuoden vanha.
ap, mietihän ihan perinpohjin tätä: jos tilanne olisi niin päin, että sinä olisit vakaassa työsuhteessa ja sinua lähestyisi mies, joka pienen tutustumisen jälkeen kertoo olevansa työtön yh-isä niin etenisitkö siitä huolimatta jutussanne?
Vierailija kirjoitti:
ap, mietihän ihan perinpohjin tätä: jos tilanne olisi niin päin, että sinä olisit vakaassa työsuhteessa ja sinua lähestyisi mies, joka pienen tutustumisen jälkeen kertoo olevansa työtön yh-isä niin etenisitkö siitä huolimatta jutussanne?
Mitä vikaa on työttömässä yh-isässä? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Työtön yh on unelma, ei joudu tekemään omia kersoja ja naisella aina aikaa sulle.
Samaa mieltä. Sitä vain ihmettelen joskus nettideittiprofiileja selanneena, että nainen hakee tositarkoituksella miestä, joka ei halua lapsia, mutta naisella itsellä on lapsia. Eihän se mies silloin niitä naisenkaan lapsia halua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mitään, mutta mä en ryhtyisi deittailemaan. Muut tekee kuten parhaaksi näkee.
30v, kaksi lasta yhteishuollolla ja kerron asian avoimesti profiilissa. Viestejä miehiltä ihan kourallinen. Tykkäyksiä kyllä riittää, mut itse valitsen aika tarkkaan kenestä tykkään, kun en halua tuhlata aikaa mihinkään mikä ei voisi täysillä kiinnostaa. Eli todellakin aivan varmasti lapset karsii paljon ottajia, mutta en todellakaan aio laskea omaa rimaa sen takia. Olen onnellinen yksinkin jos ei mitään löydy :) laita rehdisti vaan jo profiiliin mitä olet ja muista että loppupeleissä tarvitset vain yhden hyvän matchin :)
Vierailija kirjoitti:
Joojoo tinderissä 4/5 naisesta lopettaa vastaamisen kuin seinään ihan randomisti... Sitten niihky niihky kun kerran omalle kohdalle sattuu.. just. Eikä tuo edes mikään rändom ghostaus vaan ihan hyvästä syystä..
Montakohan naista sadasta olisi häippäisyt heti kun selkis että mies on työtön ja lapset löytyy? 100/100 vai 101/100??
Noin 95% yli kolmikymppisistä sinkkumiehistä on isiä, mikäli tinderiin on uskominen.
Mitä tulee vastailun lopettamiseen niin itse mm. lopetin täysin ”rändomisti” kun mies kysyi suihinottoa (4 eri miestä, eka viesti), kertoi että näytän panon tarpeessa olevalta, kyseli yksityiskohtia alapään ulkonäöstä, tai ei ollut kyennyt yhteenkään kokonaiseen lauseeseen moneen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Nekrunnussija!
Ei kiinnosta mikä olet. Jos olet tuollainen ja tykkäät niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko ap:lle työtön yh-isi?
Pitkäaikaistyötön joo, mutta jonkin aikaa työttömänä ollut ei haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mitään, mutta mä en ryhtyisi deittailemaan. Muut tekee kuten parhaaksi näkee.
Aiks huono vastaus. Kiinnostaa syy, jos kerran et alkaisi. Kumpi haittaa enemmän? Siis mulle on ihan sama mistä kukakin tykkää mutta tällaiset vastaukset informaatioarvoltaan nolla.
Samaa mieltä. Ja olen nainen. Parempi rehellisesti kertoa että on työtön mutta työpaikka on haussa koko ajan.