Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan miettimästä, mitä muut miettii ja käyn laittamassa botoxia naamaan

Vierailija
17.01.2020 |

Oon aina miettinyt ja pelännyt, miten lähimmäiset suhtautuu. Nyt se loppui. Laitan botoxia.

T. Voimakännit

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan naamat.

Vierailija
2/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on naamasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin Ellen venlagaalassa?

Vierailija
4/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Teho kestää max 6kk, sitten on laitettava uudelleen. Ei siihen tarvitse toisilta lupaa kysyä.👍

Vierailija
5/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan, mäkin olen pari krt käyny. Kesto vaan harmillisen lyhyt ja sitten pitää kyllä alkaa käydä säännöllisesti kun naama on kuin ajokoiralla muuten. Mulla just väliä ja lärvi ihan järkyttävä, tarvii vaan varata aika.

Vierailija
6/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko sitä silmäryppyihin?

Olen parikymppinen, kuitenkin lähempänä kolmeakymppiä. Minulla on vauvavuoden, aurinkorasvattomuuden sekä geenien takia hirveät rypyt, jotka korostuu hymyillessäni kaiken aikaa asiakaspalvelutyössä. Rypyt syövät itsetuntoani ja olen harkinnut täyteaineita. Miten on, onko minulla toivoa rypyttömyyden suhteen?

Vierailija
7/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lopetan miettimästä"..? Oikeasti? Opettelisit ensin kirjoittamaan kunnolla, tyttöparka...

Vierailija
8/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näyttää joltakin Frankensteinin hirviöltä kun ovat ottaneet naamaansa myrkkyjä.

Vierailija
9/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parikymppinen, kuitenkin lähempänä kolmeakymppiä. Minulla on vauvavuoden, aurinkorasvattomuuden sekä geenien takia hirveät rypyt, jotka korostuu hymyillessäni kaiken aikaa asiakaspalvelutyössä. Rypyt syövät itsetuntoani ja olen harkinnut täyteaineita. Miten on, onko minulla toivoa rypyttömyyden suhteen?

Mikäs idea tuossa rypyttömyydessä on ?

Vierailija
10/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän just mietit mitä toiset ajattelee. Tuskin kokisit botoxille tarvetta, jos elelisit ypöyksin metsässä näkemättä ketään.

Vierailija
11/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vaan, mäkin olen pari krt käyny. Kesto vaan harmillisen lyhyt ja sitten pitää kyllä alkaa käydä säännöllisesti kun naama on kuin ajokoiralla muuten. Mulla just väliä ja lärvi ihan järkyttävä, tarvii vaan varata aika.

Sitä järkyttävämmäksi muuttuu mitä enemmän käyttää, pirullinen kierre.

Vierailija
12/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ikäisen vielä tarvitse, noi on normi ilmeryppyjä. Syvät juonteen kuten sibeliukset ja nasot sitten viiskymppisenä on kiva tasottaa.

Vierailija
13/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs idea tuossa rypyttömyydessä on ?

Etten näytä silmienympäryksiltäni 60v?

Vierailija
14/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 51v eli järkyttävää tämä on jo jokatapauksessa, mutta liian nuorena jos aloittaa niin ei hyvä.

Vierailija
15/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ikäisen vielä tarvitse, noi on normi ilmeryppyjä. Syvät juonteen kuten sibeliukset ja nasot sitten viiskymppisenä on kiva tasottaa.

Totta on, ettei nämä näy naama peruslukemilla ollessani, mutta aavistuksenkin hymyillessäni rypyt loistaa kauneudellaan. Meikkiä en ole voinut käyttää enää pariin vuoteen, sillä se tuo rypyt korostuneesti esille. Kai sitten vain kärsin näistä, kunnes ne ovat juonteita.

Vierailija
16/22 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se botox 50 vuotiaana enää mitään auta, viimeistään pitäisi 36 v kun alkaa juonteita tulla käydä laittamaan. Tuon ikäisenä täyteaineet ja laser.

Vierailija
17/22 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt helvetin hullu mene! Etkö ole tarpeeksi nähnyt niitä Hollywood-hirviöitä jotka ovat kasvonsa pilanneet sillä?

Vierailija
18/22 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö, pöätee ehkä täyteaineisiin jos laitat liikaa muttei botoxiin.

Vierailija
19/22 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt helvetin hullu mene! Etkö ole tarpeeksi nähnyt niitä Hollywood-hirviöitä jotka ovat kasvonsa pilanneet sillä?

ai niin kuin jennifer lopez tai shakira? Tai muut hollywoodin upeat 50 vuotiaat?

Vierailija
20/22 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, jos kerran haluat! Omilla rahoilla saa omalle naamalleen tehdä ihan mitä tahtoo.

Itselläni vähän toisinpäin eli sitä mukaa kun on mennyt kiinnostus siihen mitä muut miettii, on mennyt halu mihinkään plastiikkakirurgisiin toimenpiteisiin joista nuorena ja epävarmana haaveilin. Ihan sama miltä näytän, nyt nelikymppiesenä ajattelen.