Heteromies, mitä jos paras mieskaverisi olisi homo ja haluaisi pan** sinua?
Mies, onko sinulla bromance-tasoinen kaverisuhde parhaan "buddysi" kanssa, joka on osoittautunut homoksi? Mitä jos hän rakastaisi sinua kaverina niin paljon, että haluaisi "kokeilla" sinua. Suostuisitko?
Kommentit (47)
Äh, oikoluku unohtui. Homma, ei homman.
Lapsuuden kaverini on homo, ja pari kertaa on yllyttänyt mua kokeilemaan. Sanonut mm. että hän ottaisi multa suihin paremmin kuin kukaan, ja ei tarttisi mitään vastapalvelukseksi. Ei siinä ole sinänsä mitään ällöttävää, ja kerran olinkin aika lähellä (antaa luvan ottaa suihin).
Olisi sen jälkeen entinen kaveri. En pystyisi enää olemaan oma itseni ja tuntemaan oloani turvalliseksi, jos joku himoitsisi viemärisuoltani.
Sanoisin että hyvin rasvatulla sormella saa tulla sisääni noin puoli sormen mittaa. Myös kieltä saa tunkea sinne. Muuta sinne ei saa työntää, en halua kipua enkä venymisiä.
Kenties olen jo kokenut jonkun muun kaverin tai tuntemattoman kanssa nuo kaksi ensi mainittua. Kenties pitänytkin siitä. En kuitenkaan tunnustaisi.
M28
"Paras kaverimies" -ystävyys muodostuu ajan kanssa, siinä varmasti ehdin terveen seksuaalisuuden omaavana havaita että tuohan on seksuaalisesti kehitysvammainen, jolloin tietenkin poistan tämän kuvioista. Näin ei ole koskaan käynyt, sillä seksuaalisesti kehitysvammainen on helppo tunnistaa jo etäältä.
No olen hetero joten voisi mennä muualle homostelemaan. Muija voi koskea takapuoleen niin halutessaan mutta mies ei kyllä herätä minkäänlaisia haluja😆
Ei mitään haittaa jos kaveri olisi homo kunhan ei ehdottele tai mulkoile sillä silmällä.
Olen onnellisesti naimissa, joten se nyt olisi se kaikista merkittävin tekijä tuossa tilanteessa. Toisena se, että olen heteroksi, eikä minua mitenkään polttele kokeilut.
Yksi ystävistäni on homman ja vaikean eronsa jälkeen yritti yhden itkuavautumisen jälkeen suudella minua. Torjuin tämän yrityksen kohteliaasti muistuttamalla, etten ole mitenkään hänen tyyppiään. Tietenkin tajusin, että kyseessä oli hänelle vain vaikean tilanteen aiheuttama reaktio. Olen ollut samassa tilanteessa myös naispuoleisten ystävieni kanssa, joten ilmeisesti minussa nähdään yleisesti jotain laastariarvoa.