Heteromies, mitä jos paras mieskaverisi olisi homo ja haluaisi pan** sinua?
Mies, onko sinulla bromance-tasoinen kaverisuhde parhaan "buddysi" kanssa, joka on osoittautunut homoksi? Mitä jos hän rakastaisi sinua kaverina niin paljon, että haluaisi "kokeilla" sinua. Suostuisitko?
Kommentit (32)
Heteromiehillä ei ole minkäänlaisa sodomiasuhteita.
Laskisin tietenkin housut nilkkoihin ja pyllistäisin. Sitte sanoisin että kumin ja reilun liukkarin kanssa kiitos.
Fakta on, että kaikki homottelukommentoijat haluaisivat itsekin pyllistää, ujosti.
Olisi todennäköisesti entinen ystävä. Ihan myös hänenkin parasta ajatellen, koska en halua elätellä turhia toiveita.
Kyllä mä varmaan suostuisin. :P Joskus nuorena kaverin kanssa saunas olles tuli alettua miettiin tuollaista nii alkoi seisoon,kiihotuin enemmän kun mietin että hän näkisi sen.Taidan olla tälläinen "bicurious" jätkä,vaikka aina itseäni heterona pitänyt. 🤔
Jos hän olisi bi ja saisin nuolla samanaikaisesti hänen vaimonsa kiimalimaista pillua ja pyllyä niin ehdottomasti KYLLÄ!
Riippuu vähän tilanteesta. Jos olisin naimisissa, en kyllä suostuisi, se olisi pettämistä. Mutta jos asuisin jossakin syrjäseudulla poikamiehenä, ja naapurini tai paras kaverini ehdottaisi sellaista, voisin suostuakin. Yhdessä runkkaaminenkin on tosi kiihottavaa, miksei voisi mennä pitemmällekin.
olimme pitkäaikaisen työkaverin kanssa rankalla keikalla viikon pois kotoa, loppuviikolla pikku hiprakassa alkoi tekemään mieli ja mikäs siinä housut pois ja touhuumaan . yhteen kertaan jäi vaikka kävimmekin keikoilla monta kertaa senkin jälkeen
Olisi ihanaa oppia saamaan orgasmi pepusta
Kyllä mä voisin antaa yhdelle kaverille peppua ja suuhoitoa. Hänellä on todella iso penis. Noin 25cm pitkä ja mukavan paksu. Oma vaimoni panee minua vastaavan kokoisella sträpillä. Haluaisinkin saada kokeilla miltä aito tuntuu.
T.biutelias