Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kaveriani alkoi seurustelemaan ja nyt he ovat jakaneet keskenään asioita, joita olen kertonut heille vuosien mittaan luottamuksella

Vierailija
17.01.2020 |

He jopa tekevät pilkkaa näistä asioista minulle. Vituttaa tuollainen teinimeininki ja jos käytös jää tuolle tasolle niin varmaan parasta vain etäännyttää välejä. Sanoinkin sitten sitten aiheesta, että en halua olla tuollaisen turhanpäiväisen pilkankohde ja nyt ne sitten tulkitsee asian niin, että olen kateellinen heidän seurustelustaan. Toki saavat seurustella, mutta ei se sitä tarkoita, että luottamus pitää rikkoa vanhoissa asioissa ja vielä niin räikeästi, että tekee pilkkaa. Onko muilla mitään vastaavaa? :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä :(

Vierailija
2/4 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lähes samanlaisessa tilanteessa pilkantekoa myöten. Ihmiset neuvoivat minua silloin etääntymään noista ihmisistä. Harmittaa, etten tehnyt sitä heti, vaan annoin ko"hdella itseäni huonosti. Molemmat noista ihmisistä ovat yrittäneet aloittaa "ystävyyssuhteen" uudelleen, mutta en ikinä tule siihen ryhtymään. Toinen on pyytänyt anteeksi sanomalla, ettei tajunnut mitä teki. Toinen on selitellyt, että kaikista puhutaan pahaa selän takana, mutta ei ole pyytänyt anteeksi, vaan pitää pahanpuhumista "normina". Pilkka ja naureskelu sairaudestakin on kuulemma sellaista, mitä "kaikki tekee". Ystävälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä :(

Mitä :D

Vierailija
4/4 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lähes samanlaisessa tilanteessa pilkantekoa myöten. Ihmiset neuvoivat minua silloin etääntymään noista ihmisistä. Harmittaa, etten tehnyt sitä heti, vaan annoin ko"hdella itseäni huonosti. Molemmat noista ihmisistä ovat yrittäneet aloittaa "ystävyyssuhteen" uudelleen, mutta en ikinä tule siihen ryhtymään. Toinen on pyytänyt anteeksi sanomalla, ettei tajunnut mitä teki. Toinen on selitellyt, että kaikista puhutaan pahaa selän takana, mutta ei ole pyytänyt anteeksi, vaan pitää pahanpuhumista "normina". Pilkka ja naureskelu sairaudestakin on kuulemma sellaista, mitä "kaikki tekee". Ystävälle?

Joo ei todellakaan oo normaalia tommonen. Lähinnä lapsellista ja noloa aikuisilta ihmisiltä. Tässä tilanteessa vaan harmittaa se ettei mulla oo kavereita liiaksi niin kiva sitten etäännyttää nää. Toisaalta parempi kai sekin kuin kuunnella jatkuvaa pään aukomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi