Äidiksi tulleet naiset miksei sinulla ole kerran kuussa aikaa parhaalle ystävällesi?
-Vauva pitää imettää parin tunnin välein, taapero vaatii huomiota, mies on töissä ja koti on sekaisin.
Rakas ystävä, olen vauvasi kummitäti, joten eikö minulla ole oikeutta nähdä sinua ja vauvaa? Sotkuisesta kodista en välitä. En ole pyytämässä sinua kaljalle tai baanalle (en käy baareissa ja olen absolutisti, etkö muista?) Tarjoudun olemaan vapaaehtoinen lapsenvahti, koska pidän lapsista ja sinä ja miehesi saisitte olla edes tunnin-kaksi kahden. Ei kelpaa, mutta raha kelpaa.. Minulla on ura mutta sinulla on mies, perhe ja olet naimisissa.. minä en. Minua ei ole onni potkinut samalla tavalla, vaikka haluaisin. Olemme parhaat ystävät mutta miksi käyttäydyt kuin olisin sinulle kuin musta vaate?
Kommentit (42)
Naisella, joka väitti minua parhaaksi ystäväksi ei ollut aikaa puhua puhelimessa edes kerran puolessa vuodessa, saati sitten lukea viestejäni. Puhui usein puhelimessä soittaessani hänelle, mutta ei ikinä soittanut takaisin.
Ikinä en saanut kiinni häntä kuukautta ennen kummilapsen synttäreitä, eikä soittanut takaisin kuin ehkä viikkoa ennen synttäreitä. Lahjat jäi useimmiten toimittamatta ko. päivälle, koska lapsen äitin kanssa ei sujunut. Nykyään lähetän lahjakortin. En ikinä saa tietää mitä lapsi sai. Ikinä ei lapsi soita ja kiitä, joten en edes tiedä saako lapsi mitään.
Nyt päätin etten enää yritä mitään.
Olin vuosia mukamas ystävä vain sen takia, että minulta sai asioita. Tuo äiti oli kova valittamaan rahapulaa jne. Kun lopetin auttamisen, kiinnostus minuun lopahti täysin.
Sellainen ostettava "paras ystävyys".
Mun täytyy sanoa, että pikkulapsiaikana en aina tiennyt, onko ystävien tapaaminen enemmän kivaa vai rasittavaa. Nyt kun lapset ovat koululaisia, ja voimavaroja on vapautunut, se on taas pelkästään kivaa. Onneksi mun ystävät kestivät!