Aamuisin herätessä on vähän tuurtunut olo suun yläosassa ja kielessä. Mitähän se voisi olla?
Lääkäri sano että johtuu stressistä ja siitä että puren hampaan yhteen nukkuessa. Ei siinä kuitenkaan ole mitään järkeä koska sellaista se on aina ollut eikä ennen ole ollut kyseistä ongelmaa.
Kommentit (15)
Pieni hetki, katson kristallipallosta, jonostusaika keskimäärin 4 vrk / 2,99min.
Kanataisi käydä edes 1 kerta vuodessa Hammaslääkärissä.Minä käyn 2 X vuodessa yksityinen,säästän rahat siihen.Omilla valinoilla. Mutta en tupakoi juo,en risteile ymm.Hän aina tarkistaa myös suun limakalvot,kuin kielen ja purennan.Toistakseksi olut kaikki ok!
Tyypillistä kupan primäärivaiheessa.
Nyt äkkiä lääkäriin.
Äläkä muita homoystäviäsi tartuta.
Vierailija kirjoitti:
Olet lihonut?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Kanataisi käydä edes 1 kerta vuodessa Hammaslääkärissä.Minä käyn 2 X vuodessa yksityinen,säästän rahat siihen.Omilla valinoilla. Mutta en tupakoi juo,en risteile ymm.Hän aina tarkistaa myös suun limakalvot,kuin kielen ja purennan.Toistakseksi olut kaikki ok!
Kävin juuri myös hammaslääkärissä muissa asoissa. Ei hän maininnut että suussa olisi ollut mitään erikoista.
Pitäisikö käydä uudestaan?
Ap
Eiköhän tuo lääkäri jo sinulle sen syyn kertonut. Stressissä tulee purtua hampaita tiukkaan yhteen ja se aiheuttaa monenlaisia kiputuntemuksia.
Hanki sellainen mahdollisimman ohut silikoninen suoja, jonka laitat yöksi. Sitten huomaat auttaako se.
Onko semmoinen olo kuin joku olisi syönyt kissanpaskaa sun suullas?
Alhainen ferritiini tai persesyövän etäpesäke.
Kalja auttaa kirjoitti:
Onko semmoinen olo kuin joku olisi syönyt kissanpaskaa sun suullas?
En osaa sanoo kun en oo maistanut kissanpaskaa. Varmaan se jotain ton tapaista olisi jos mun tilanne pahenisi.
Ajan kanssahan tuo hampaiden öisin yhteen pureminen saattaa muodostua ongelmaksi, vaikkei se sitä ole aiemmin ollutkaan
Sori en tiedä :)