Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppikseni hermostui kun kun käytin hänen ostamiaan kananmunia leipomiseen

Vierailija
17.01.2020 |

Joskus se närkästyi kun laitoin tilkan maitoa kahviini sen ostamasta kauramaidosta. En ole maidon juoja, eivätkä kananmunat kuulu ruokavaliooni. Eihän nuo edes maksa juuri mitään kaupassa. Muilla samanlaisia niuhoja kämppiksinä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno provo!

Tietty perjantaina ihmisiä on helpompi provosoida!

Vierailija
22/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten voinut kysellä etukäteen SAANKO OTTAA? Vai onko narsistille liian alentavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voinut kysellä etukäteen SAANKO OTTAA? Vai onko narsistille liian alentavaa.

Ei ollut tuolloin kotona. Luonnollisesti olisin tarjonnut hänelle leipomaani kakkua kahvin kanssa mutta nyt syön kyllä kaiken itse.

ap

Vierailija
24/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti rosvon kakku/pulla maistuu paskalle.

Lähetin kummituksia sun uniin.

Vierailija
25/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänenä söisin sun ruokia, eihän se sua haittais.

Kyse ei ollut ruoasta vaan peruselintarvikkeista. Täysin eri asia.

Vierailija
26/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tuolloin kotona. Luonnollisesti olisin tarjonnut hänelle leipomaani kakkua kahvin kanssa mutta nyt syön kyllä kaiken itse.

ap

Eikö teillä ole kännyköitä siellä porvoossa?

Vierailija
27/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli niin niuho kämppis nuorena että se suuttui kun join lasinpesunesteet sen autosta.

Vierailija
28/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaa vielä naurettavaan kauramaitoon.

Vierailija
29/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oikeasti tuommosia kämppiksiä. Oli tosi ärsyttävää kun ne availi mun avaamattomia sokeripaketteja esim.

Silloin olin vähän ujo sanomaan mutta vaadin kuitenkin yhden kauhan takaisin, minkä yks kämppis meinasi muutossa viedä mukanaan.

Vierailija
30/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuhot kämppikset on kauheita, kaikki on kielletty. Ei saa syödä sen ruokia, ei ajaa sen autolla, ei naida sen poikkista, ei käyttää sen vaatteita, ei ottaa pikavippiä sen nimissä, kaikesta tulee sanomista. Kohta muutan omaan kämppään, niuhotkoon yksinään.

Vierailija
31/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli oikeasti tuommosia kämppiksiä. Oli tosi ärsyttävää kun ne availi mun avaamattomia sokeripaketteja esim.

Silloin olin vähän ujo sanomaan mutta vaadin kuitenkin yhden kauhan takaisin, minkä yks kämppis meinasi muutossa viedä mukanaan.

Kyllä kämppisten tulee olla joustavia eikä niuhottaa turhasta. Jos on liian tarkka omistaan, sopii asua yksin.

Vierailija
32/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä opiskeluaikoja ikävä. Lokki kämppis yritti myös mun eväille, sanoin sille siitä ja otin samalla mitalla (paljon enemmän) sen eväitä takaisin. Kyllä se siitä oppi. Toivottavasti sun kämppis lukee tämän ja tajuaa tehdä saman.

Vierailija
33/33 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaa vielä naurettavaan kauramaitoon.

Totta. Kauramaitoa voi valmistaa itse sekoittamalla kaurahiutaleita ja vettä keskenään tehosekoittimessa. Litrahinnaksi tule kuin muutama sentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän