Nainen sinnitteli ripsienpidennysten kanssa kolme vuotta – silmät vuotivat lopulta kudosnestettä
"Ripsiliimojen ja rakennekynsien aiheuttamat kosketusallergiat ovat lisääntyneet viime vuosina kauneusalalla."
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologiystäväni sanoi että nämä liimat ovat kamalia myrkkyjä. Sanoi että ei ota itselleen ikinä eikä tehnyt näitä ripsitöitä näiden myrkkyjen takia. Sanoi että ihmiset on hulluja kun laittavat silmiinsä myrkkyliimoja. Itselläni ei ole myöskään koskaan ollut, minulla on aivot jolla ajatella. Mascara riittää.
Ei häävit aivot kun kosmetologiystävän taikasana "myrkky" saa sinut vähäjärkisen tautologiakohtauksen valtaan.
Se liima on syanoakrylaattia. https://fi.wikipedia.org/wiki/Syanoakrylaatti
Mullapa ei ole pitkät eikä tuuheat ripset, enkä SILTI ole riippuvainen mistään MASKARASTA.
Ei ole pakko meikata, hyvät hönökkelit. Ellei ego kestä paljain kasvoin, niin aika heikkoa on.
Ja hyvin on seuraa riittänyt, eli ilmeisesti itsensä pakonomainen värjääminen ei ole välttämätöntä senkään vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologiystäväni sanoi että nämä liimat ovat kamalia myrkkyjä. Sanoi että ei ota itselleen ikinä eikä tehnyt näitä ripsitöitä näiden myrkkyjen takia. Sanoi että ihmiset on hulluja kun laittavat silmiinsä myrkkyliimoja. Itselläni ei ole myöskään koskaan ollut, minulla on aivot jolla ajatella. Mascara riittää.
Ei häävit aivot kun kosmetologiystävän taikasana "myrkky" saa sinut vähäjärkisen tautologiakohtauksen valtaan.
Se liima on syanoakrylaattia. https://fi.wikipedia.org/wiki/Syanoakrylaatti
Vois hyvin olla syanidiakrylaatti nimeltään :D
Minä olen keskisuuren talon omistaja, omistusosuudella 100 %, sijainti hyvä, palvelut 2 km säteellä. Pituutta minulla on lähes 160 cm ja hiukset ovat paksut (olen kuullut sitä läpi elämäni) ja luonnontaipuisat. Minua ei sinänsä kiinnosta vttuakaan muiden ripsipidennykset, mutta rumia ne yleensä ovat. Ainiin ja minulla on myös velaton auto, keskisuuri sekin ja oikein tyylikkään näköinen. Opiskelen keskisuuressa oppilaitoksessa ja rakastan suklaata.
Kuinka paljon rakastat suklaata? Syötkö sitä nytkin katkerana, kun rahat ei opiskelijalla riitä minkäänlaisiin pidennyksiin? Muista nyt, että on mukavampi olla köyhä ja hoikka kuin köyhä ja pulska!
Meditatiivista omaa aikaa ripsienhuollossa 😂😂😂[/quote]
Hmm, en edes yritä käsittää mikä tässä naurattaa. Ehkä hassu ja uusi sana, tai sitten tässä lauseessa on monta uutta asiaa. Sehän jo kävi ilmi, että ripsihuolto on tuntematon juttu, mutta silti pystytään kritisoimaan ja haukkumaan kaikkia joilla sellaiset on. Erikoista sinänsä, itse yleensä tutustun tarkemmin asioihin ja teen sitten vasta päätelmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sattui kun molemmilla lapsilla on luonnostaan huijaamatta miltei tuuman mittaiset silmäripset; merkittävää rahansäästöä heillä luvassa.
Niin mullakin. Pitkät tuuheat ja taipuisat ripset.
Pelkkä ripsari riittää.
Itselläni lyhyet, ohuet, suorat ja vaaleat, silti ripsari saa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Täh??? Olen pankissa töissä ja näen noita ihan hitosti. Kollegoilla myös.
Käykö teillä pankissa paljonkin ihmisiä nykyään? Mihin aikaan olette edes auki??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ripsienpidennykset ja akryylikynnet ovat juuri kassa työntekijöillä eivät johtajilla.
Joo eikä niitä koskaan näy hyvännäköisillä nuorilla lääkäreillä, juristeilla tai pankkivirkailijoillakaan vaan yleensä vaan Citymarketin kassoilla.
Elossa 24h-sarjan uudella kaudella on lääkäri, jolla on kauheat tekoripset. Yliopistollakin opiskelijoiden joukossa on joitakin tekoripsihirvityksiä, mutta vähemmistönä ovat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sattui kun molemmilla lapsilla on luonnostaan huijaamatta miltei tuuman mittaiset silmäripset; merkittävää rahansäästöä heillä luvassa.
Niin mullakin. Pitkät tuuheat ja taipuisat ripset.
Pelkkä ripsari riittää.
Itselläni lyhyet, ohuet, suorat ja vaaleat, silti ripsari saa riittää.
Entäs me kenelle ripsiväri ei käy? Meidän täytyy vaan olla sitten millaisia nyt ollaan koska sinulle ripsiväri riittää?
Mulla on raskaat silmäluomet ja vaaleat ka lyhyet ripset. Ilman ripsiväriä näytän väsyneeltä ja sairaalta (on kuultu kommenttia!), ja meillä töissä täytyy näyttää edustavalta koska edustan meidän firmaa. Jos nyt joillekin tulee yllätyksenä niin business-maailmassa ja kaikkialla työnsaannissa ulkonäkö merkkaa, niin suosittelen lukemaan tutkimuksia. Kauniisiin ihmisiin suhtaudutaan paremmin jne. Jokainen tehkööt kuten haluaa, itse pidän ripsienpidennykseni enkä tuomitse ripsiväriä käyttäviä.
99% kaduntallaajista ei edes tunnista onko minulla pidennykset vai ripsiväriä, vai onko nämä ihan tökerön ja hirveän näköiset:
https://images.app.goo.gl/JHEbEoeATYYNNN5DA
Korkkariripsimamma 70 kirjoitti:
Miten ihmeessä ripsihuollot voisivat vaikuttaa talouteen! Halpaa lystiähän se on ja huollossa yleensä otan sitä omaa meditatiivista aikaa itselle mitä mediassa kovasti hehkutetaan. Toisaalta otan itselle aikaa myös muutenkin ja pidän huolen siitä, että minä ja mieheni kummatkin pidämme huolen niin itsestämme-kuin parisuhteestamme, muuten ei jaksa olla sellainen vanhempi kuin haluan meidän olevan. Elämä on tyydyttävää, kaikin tavoin. Kyllä minä taidan tunnistaa sen katkeran narinan, saan kuulla sitä usein ja monesta syystä. :D
Miten se on "itsestään huolta pitämistä" jos rumentaa itseään epäterveellisillä keinolisäkkeillä? Onko käynyt mielessä, että sua pidetään tyhmänä, eikä kukaan kadehdi vaan halveksii?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo muuten enää pitkään aikaan näkyny juuri kenelläkään ripsienpidennyksiä.
Vielä pari vuotta sitten niitä oli tosi monella kaupan kassalla jne.
Kylla noita nakyy joka paikassa kun kay Suomessa. Taalla Lontoossa nakee harvoin (normaalin yhteiskuntaluokan edustajilla)