Nainen sinnitteli ripsienpidennysten kanssa kolme vuotta – silmät vuotivat lopulta kudosnestettä
"Ripsiliimojen ja rakennekynsien aiheuttamat kosketusallergiat ovat lisääntyneet viime vuosina kauneusalalla."
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sattui kun molemmilla lapsilla on luonnostaan huijaamatta miltei tuuman mittaiset silmäripset; merkittävää rahansäästöä heillä luvassa.
voi lapsiparkoja
onko isä kirahvi?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko jo tietävä kertoa, miten noiden räpsyjen kanssa pestään naama? Siis poistetaan muut meikit? Entä saunominen, uinti (meri- tai kloorivedessä)? onnistuuko mahallaan nukkuminen?
Miksi niitä muuten sanotaan ripsenpidennyksiksi? Tekoripsethän ne ovat.
Naama pestään kuten ilmankin ripsienpidennyksiä pl. Tietenkin se ettei voi käyttää rasvaisia tai öljyllisiä puhdistusaineita, joita en käytä muutenkaan. Jos et pese niitä ripsiä niin siitä ne tulehdukset tulee, tulisi varmaan jos ei ikinä pesisi silmiään muutenkaan. Saunominen ja uinti onnistuu ihan kuten normaaleillakin ripsillä, käyn 4-5 kertaa viikossa saunassa, harrastan kuntouintia 1-2 kertaa viikossa ja muutaman kerran vuodessa käyn sukelluslomilla. No problem. Mahallaan nukkuminen onnistuu ainakin itselläni ihan hyvin, ei kai kukaan nuku naama tyynyä vasten kuitenkaan kun eihän siinä henkeä saa.
Ne on tekoripset siinä missä hiustenpidennykset on tekoihiukset. Niitä sanotaan ripsienpidennyksiksi erottamaan tekoripsistä, joiden metodi on aivan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ripsienpidennykset ja akryylikynnet ovat juuri kassa työntekijöillä eivät johtajilla.
Johtajanaisilla on varaa laitattaa laadukkat ripset osaavalla tekijällä. Ripset eivät näytä kassatyttöjen volyymiturjakkeilta vaan luonnollisen kauniilta ripsiltä. Huolto kolmen viikon välein ja ikinä ei tarvitse laittaa ripsaria. Alaripset ja kulmat huolletaan samalla kertaa. Oman silmän muotoon sopivat ripset piristävät katsetta., mutta niitä ei välttämättä huomaa pidennetyiksi. Parhaimilla merkeillää on myös liima herkimille silmille.
Käyttäkää hyvät naiset ammattilaisten palveluja ja hoidattakaa itseänne. Samalla tuette myös yrittäjiä.
Itsensä hoidattaminen ei liity itsetuntoon vaan omaan haluun olla huoliteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtiniemi-Eerola ehti kuitenkin herkistyä akrylaateille niin, ettei hän pysty esimerkiksi ottamaan ripsipermanenttia, jossa ripset taivutetaan ylöspäin ripsipermanenttiaineella.
– Omat ripset kasvavat nyt ripsienpidennysten jälkeen tosi suorina eivätkä suostu taipumaan kunnolla. Sen takia halusin kokeilla ripsipermanenttia.
Ei hemmetti mä kuole nauruun 😂😂😂Ripsipermanentti? En ole ikinä edes kuullut.
Olen 35 vuotta eikä mulla ole ollut ikinä permistä edes hiuksissa. Kai mulla on sitten vaan köyhä tyyli.
Mitä vikaa on ripsentaivuttajassa?
Ja mitä vikaa on suorissa silmäripsissä alunperinkään? Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minuun on suhtauduttu erittäin aggressiivisesti kun en meikkaa paljoa, enkä käytä tekoripsiä tai -kynsiä. Korkeintaan kynsilakkaa ja vähän mascaraa. Olen kuulemma huonoitsetuntoinen tai lesta.
Ihan yhtä paljon naisissa ja miehissä on ollut näitä, joiden on vaikea sietää omilla aivoillaan ajattelevaa naista.
Näkeehän sen tässäkin, että ne ripsienpidennykset ja muut vastaavat herättävät muissa naisissa paljon suurempaa raivoa, kuin jonkun meikittömyys. Miettikääpä nyt edes hetki että kannattaisiko vaan keskittyä siihen omaan naamaan?
Vain typerä ihminen tekee jotain naurettavan yleistyksiä ihmisestä sen perusteella käyttääkö tämä esim. meikkiä vai ei. Älykkyysosaltaan vajavaiselle maailma on täynnä vain mustavalkoisia vaihtoehtoja.
Tulee konkka monelle kauneusyrittäjälle. Ihan oikein.
Minusta parasta feminismiä on se, että jokainen nainen saa tehdä tai olla tekemättä omalle ulkonäölleen ihan mitä tahansa. En ymmärrä toisten ulkonäön morkkaamista, koski se sitten laitettua tai laittamatonta lookkia. Mitä väliä kenellekään on, millaiset ripset jollakin toisella on? Tai onko ripsiä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ripsienpidennykset ja akryylikynnet ovat juuri kassa työntekijöillä eivät johtajilla.
Johtajanaisilla on varaa laitattaa laadukkat ripset osaavalla tekijällä. Ripset eivät näytä kassatyttöjen volyymiturjakkeilta vaan luonnollisen kauniilta ripsiltä. Huolto kolmen viikon välein ja ikinä ei tarvitse laittaa ripsaria. Alaripset ja kulmat huolletaan samalla kertaa. Oman silmän muotoon sopivat ripset piristävät katsetta., mutta niitä ei välttämättä huomaa pidennetyiksi. Parhaimilla merkeillää on myös liima herkimille silmille.
Käyttäkää hyvät naiset ammattilaisten palveluja ja hoidattakaa itseänne. Samalla tuette myös yrittäjiä.
Älä nyt herranjesta puhu itsensä hoitamisesta tässä yhteydessä. Kyseessä on epähoitaminen, koska lopputulemana voi olla hyvinkin vaarallinen tila, kuten aloituksen uutisessa. Ilman mtään varsinaista hyötyä.
Minusta on hassua, että ripsipidennyksiä paheksutaan näin raivokkaasti, mutta samaan aikaan leikkaamista pidetään naisille pakollisena toimena.
Itse tajusin tämän meikkaamisen pakollisuuden vasta kun aloin saamaan allergaoireita silmämeikeistä. Varsinkin ripsivärit ovat pahoja, mutta nykyään myös luomivärit aiheuttavat ihottumaa.
Nykyään, meikittömänä en ole enää huoliteltu, siisti nainen, vaan jotain aivan muuta. On ollut rajua huomata millainen vaikutus meikkaamisen lopettamisella on ollut työelämässä.
Silloin kun vielä meikkasin kevyesti, oli uskottavuuteni korkeammalla ja olin myös jollakin tavalla näkyvämpi. Nyt tuntuu kuin olisin jotain taustatapettia.
Naisilla on kiva jobi. Pakko on meikata, että kelpaisi, mutta jos meikkaa liikaa niin sitten kelpaa vain vääriin piireihin.
Korkkariripsimamma 70 kirjoitti:
Miten ihmeessä ripsihuollot voisivat vaikuttaa talouteen! Halpaa lystiähän se on ja huollossa yleensä otan sitä omaa meditatiivista aikaa itselle mitä mediassa kovasti hehkutetaan. Toisaalta otan itselle aikaa myös muutenkin ja pidän huolen siitä, että minä ja mieheni kummatkin pidämme huolen niin itsestämme-kuin parisuhteestamme, muuten ei jaksa olla sellainen vanhempi kuin haluan meidän olevan. Elämä on tyydyttävää, kaikin tavoin. Kyllä minä taidan tunnistaa sen katkeran narinan, saan kuulla sitä usein ja monesta syystä. :D
Meditatiivista omaa aikaa ripsienhuollossa 😂😂😂
Naiset ovat läpi aikojen vaarantaneet terveytensä kauneusihanteiden saavuttamiseksi. On ollut korsetteja ja myrkyllisiä meikkejä ja hiusväreja ikuisuuksia. Tämä asia ei tunnu muuttuvan miksikään, vaikka luulisi näiden juttujen jäävän jo historiaan. Eihän me tietenkään apinoita olla muuten kun käytännön toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hassua, että ripsipidennyksiä paheksutaan näin raivokkaasti, mutta samaan aikaan leikkaamista pidetään naisille pakollisena toimena.
Itse tajusin tämän meikkaamisen pakollisuuden vasta kun aloin saamaan allergaoireita silmämeikeistä. Varsinkin ripsivärit ovat pahoja, mutta nykyään myös luomivärit aiheuttavat ihottumaa.
Nykyään, meikittömänä en ole enää huoliteltu, siisti nainen, vaan jotain aivan muuta. On ollut rajua huomata millainen vaikutus meikkaamisen lopettamisella on ollut työelämässä.
Silloin kun vielä meikkasin kevyesti, oli uskottavuuteni korkeammalla ja olin myös jollakin tavalla näkyvämpi. Nyt tuntuu kuin olisin jotain taustatapettia.Naisilla on kiva jobi. Pakko on meikata, että kelpaisi, mutta jos meikkaa liikaa niin sitten kelpaa vain vääriin piireihin.
Ei kannattaisi lukea vain Seiskaa. Muista lehdistä olisit ehkä huomannut meikittömyyden olleen kuumin trendi jo muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsenpidennykset ovat tietyn tason ryhmän jutultu, eli wt, kouluttamaton, duunari
, fitnesspimu.Bisnesmaailmassa KELLÄÄN johtajalla ei ole näitä. Siis ei yhdelläkään. Se on myös keino erottautua rupurahvaasta. Ylemmissä koulutustason piireissä muut asiat merkkaa kuin pitkät ripset.
T. Terveisiä bisnesmaailmasta
Ripsienpidennykset ja pitkät akryylikynnet ovat wt meininkiä aidoimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Minuun on suhtauduttu erittäin aggressiivisesti kun en meikkaa paljoa, enkä käytä tekoripsiä tai -kynsiä. Korkeintaan kynsilakkaa ja vähän mascaraa. Olen kuulemma huonoitsetuntoinen tai lesta.
Ihan yhtä paljon naisissa ja miehissä on ollut näitä, joiden on vaikea sietää omilla aivoillaan ajattelevaa naista.
Se sana on RIPSIVÄRI. 😑😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä hoidattaminen tekoripsillä ei ole kovin viisasta niissä käytettävien liimojen takia. Eiköhän "johtajanaiset" "hoidata" itseään vähän erilaisilla tavoilla kuin "omalla ajalla" ripsistudiossa. Jooga, ratsastus, metsästys, matkustelu, hemmotteluhoidot, hieronnat, aktiivilomat, luontovaellukset, laskettelu, omat harrastukset, perhe ja ystävät. Kuka hyvässä asemassa oleva aktiivinen ja vahva nainen käyttäisi aikaansa johonkin tuollaiseen turhakkeeseen? Never heard.
Ripsiä olen pitänyt n.5 vuotta, ei oireita. Käyn samalla tutulla kosmetologilla säännöllisissä huolloissa. Työskentelen keskisuuressa yrityksessä johtotehtävissä, kahden kouluikäisen lapsen kiireinen äiti. Helpottaa kummasti aamurumbaa ja pitää ilmeen siistinä, kun ripsien pituus pysyy hillittyjä ja huoltoväli ei veny. Jos jollekin tuntemattomalle ihmiselle ripseni ja ulkonäköni ovat ongelma, se lähinnä huvittaa. Välillä tuntuu, että ripset kuuluvat siihen kategoriaan mikä herättää tietynlaisissa naisissa ja heidän miehissään katkeraa narinaa. Itse tykkään huolehtia itsestäni ja ulkonäöstäni tällä tavoin ja kumma kyllä ihmiset jotka suhtautuvat ulkonäköönsä eri tavalla, eivät herätä minussa yhtä vahvoja tunteita, kuin minä ilmeisesti heissä. ;)
Minä olen keskisuuren talon omistaja, omistusosuudella 100 %, sijainti hyvä, palvelut 2 km säteellä. Pituutta minulla on lähes 160 cm ja hiukset ovat paksut (olen kuullut sitä läpi elämäni) ja luonnontaipuisat. Minua ei sinänsä kiinnosta vttuakaan muiden ripsipidennykset, mutta rumia ne yleensä ovat. Ainiin ja minulla on myös velaton auto, keskisuuri sekin ja oikein tyylikkään näköinen. Opiskelen keskisuuressa oppilaitoksessa ja rakastan suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Ripsiä olen pitänyt n.5 vuotta, ei oireita. Käyn samalla tutulla kosmetologilla säännöllisissä huolloissa. Työskentelen keskisuuressa yrityksessä johtotehtävissä, kahden kouluikäisen lapsen kiireinen äiti. Helpottaa kummasti aamurumbaa ja pitää ilmeen siistinä, kun ripsien pituus pysyy hillittyjä ja huoltoväli ei veny. Jos jollekin tuntemattomalle ihmiselle ripseni ja ulkonäköni ovat ongelma, se lähinnä huvittaa. Välillä tuntuu, että ripset kuuluvat siihen kategoriaan mikä herättää tietynlaisissa naisissa ja heidän miehissään katkeraa narinaa. Itse tykkään huolehtia itsestäni ja ulkonäöstäni tällä tavoin ja kumma kyllä ihmiset jotka suhtautuvat ulkonäköönsä eri tavalla, eivät herätä minussa yhtä vahvoja tunteita, kuin minä ilmeisesti heissä. ;)
Minä olen keskisuuren talon omistaja, omistusosuudella 100 %, sijainti hyvä, palvelut 2 km säteellä. Pituutta minulla on lähes 160 cm ja hiukset ovat paksut (olen kuullut sitä läpi elämäni) ja luonnontaipuisat. Minua ei sinänsä kiinnosta vttuakaan muiden ripsipidennykset, mutta rumia ne yleensä ovat. Ainiin ja minulla on myös velaton auto, keskisuuri sekin ja oikein tyylikkään näköinen. Opiskelen keskisuuressa oppilaitoksessa ja rakastan suklaata.
Ainiin ja ei lemmikkejä. Autossa talvirenkaat alla jo hyvän aikaa.
Onneksi silmät eivät vuotaneet siemennestettä.
Mulla on velaton kolmio 30 min. Helsingin keskustasta eikä pätkääkään kiinnosta valkoroskan räystäät.
Yhdellä tutulla näin pidennykset joiden välistä pursusi jotain valkoista töhnää/roskaa...Jossain mikroskooppikuvissa jotka netissä pyörii on nähnyt että niissä ripsissä voi kasvaa oikein eläintarha. Kaikenlaisia matoja, kuoriaisia, hämähäkkejä...Yök.