Miten kostaisit, kun yksi mies juo kahvimaitoni
töissä??
Nuori ja lihaksikas, kaikkivoipainen siis. Tuntuu, et pää hajoaa.
Kommentit (185)
Ketju osoittaa jälleen kerran sen, miten mielisairaita naiset oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Olen terveyskeskuksessa töissä ja elämäni aikana tottunut, että nuorehkot miehet viehätysvoimansa varjolla ratsastaa muiden tuomisilla. Kaikki vanhemmat hoitajat kikattaa niin kivasti Mikon jutuille, hihhih.
Ihan röyhkeästi kaateli silmieni edessä siitä Liisa-purkista. Kysyin, että mitä helvettiä olet tekemässä??!! Kun olen pidemmän aikaa huomannut, et tölkistäni katoaa.
Miehet yleensä tekee niin, eikä ne millään viehätysvoimallaan ratsasta. Mieslääkärit syö ja juo hoitajien ruokia sairaaloissa, mm. eväät kelpaa, miksei kahvimaito. Mieslääkärit on röyhkeitä kusipäit*, jotka kuvittelee, että voi tehdä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkälaisia varkaita ja lusmuja miehet.
Laita elintarvikeväriä maidon sekään. Jäät heti, kuka on juonut, kenen huulet on vihreät...
Minä en kyllä halua kostaa sun puolestasi. Lisäksi kahvin juonti mustana on paljon parempi vaihtoehto. Joten juokoon mies maitosi.
Lorauta sitruunamehua maidon sekaan, niin se juoksettuu kahvin seassa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mieslääkäreistä/hoitajista ei tuo mitään kahvipöytään vaan rohmutaan posket pulleina ne naisten tuomat. Osa ei tuo edes kahvipakettiaan, jonka jokainen kerran kk tuo.
Niin kyllä ne sairaita siipiveikkoja ovat nämä miehet!
Yhdellä terveyasemalla oli myös ensihoitajien taukotila ja heistä 100 % oli miehiä. Kävivät juomassa naishoitajien kahvit ja kai tämä hoitsuille sitten oli kai ok, kun saivat kikatella siellä ja nuuhkia partavesiä.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista risiiniöljyä sekaan
Joskus muinoin minulla oli työpaikan jääkaapissa pinen pieni purkki ketsuppuia ja aina kun tarvitsin, niin se oli lähes tyhjä. Niimpä sekoitin risiiniä ja aloin seuraamaan kuka ramppaa vessassa. Loppu se toisten eväiden syöminen. Aloin pitämään omaa purkkia pukukaapissa, kun se purkki säilyi ilman jääkaappia. Toimi.
Jo on pihi työpaikka, jos kahvit ja maidot eivät ole talon puolesta.
Jos tosiaan noin vaikeaa on niin lukollisia peltisiä kassalippaita saa kaiken kokoisia. Sen kun vain valkkaat eväittesi kokoisen askin niin ovat jatkossa turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Hörppää joskus tyypin nähden maitoa suoraan purkista. Luulen, että maitosi jätetään rauhaan :D
Ja tokaise samalla että onkohan taas herpesrakkula tulossa kun suupieltä kuumottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tosiaan noin vaikeaa on niin lukollisia peltisiä kassalippaita saa kaiken kokoisia. Sen kun vain valkkaat eväittesi kokoisen askin niin ovat jatkossa turvassa.
Nyt kun ajattelee, ovat ne aikamoinen kulu ainakin isossa firmassa jossa enemmän työntekijöitä joten en oikeastaan keksi miksi ne pitäisi tulla talon puolesta. Toki eleenä kiva.
Vierailija kirjoitti:
Lukutaidossa vikaa? Sotepuoli, eli ne kahvit ja maidot olisi ties missä veroprosentissa sinultakin sitten. Ymmärsitkö nyt??
Säästökuuri on sairaanhoitopiireillä ja kielletty ostamasta post it -lappuja ja värikyniä lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Kaada maito vaikka pulloon, josta itse otat ja maitopurkkiin vähän vettä tilalle. Sit liimaat sen korkin pikaliimalla kiinni. Sitten vaan seuraat kuin herra höpöliini ei saa edes maitopurkkia auki.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus muinoin minulla oli työpaikan jääkaapissa pinen pieni purkki ketsuppuia ja aina kun tarvitsin, niin se oli lähes tyhjä. Niimpä sekoitin risiiniä ja aloin seuraamaan kuka ramppaa vessassa. Loppu se toisten eväiden syöminen. Aloin pitämään omaa purkkia pukukaapissa, kun se purkki säilyi ilman jääkaappia. Toimi.
Sinusta tuli nyt fantasiahahmoni. Olet upea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli nyt fantasiahahmoni. Olet upea!
Älä nyt kompastu omaan häntääsi.
Meillä piti hankkia automaatti, kun päivystävät lääkärit veti aina huiviinsa ensiavun kahvit. Loppu loisiminen.
Maito pulloon ja joku OB- tamponitarra kylkeen. Juo aina näkyvästi siitä pullosta.
Ilkkujille ja alapeuluttajille tiedoksi.
Joskus se kuppi menee nurin maitovarkaiden ja ketsupinpöllijöiden kanssa.
Katsokaa Rankka Päivä -elokuva. Niin loppuu hekottelut teiltäkin joku kaunis päivä.
Joku kaivaa Muumievässalkustaan aseen ja ampuu sinut. Kun on ikuisesti kyllästynyt olemaan Harmaa-Tarja, joka tyhjentää tiskikonetta ja on hiljaa, vaikka joku söisi hänen kaapin perällä säilömänsä riisikakutkin.
Mullakin on jäänyt kassiin vahingossa yön yli ja ihan hyvää oli.
Helteessä hautunut voi olla eri juttu 😁