Millaisia (perättömiä) juoruja teistä liikkuu?
Tietenkin siis sellaisia, jotka ovat kantautuneet omiin korviin asti?
Kommentit (11)
Olen kuollut, yleisin minusta levitetty juoru sen jälkeen, että olen vankilassa.
Että oon ollu yhen Pulttiboisista tutun miehen kanssa silleen ja että mulla on Hgissä SMpalveluita tarjoava liike. Yksi luokkakaveri kerran tuli punastellen ja vaikeasti sössöttäen ehdottamaan, voisinko antaa hänelle saappaat jalassa piiskaa.
Juuuh!
Jokus ihan utopistisia, muka tanssia pöydällä täysvalkoisissa!? Miten ihmeessä tää sinne pöydälle rollaattorin kanssa pääsisi :/
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Että käytän huumeita. Kiitos saman käytävän varrella olevan mummon, joka haistoi uunissa lämmittämäni Subwayn leivän ja veti siitä johtopäätöksen huumeista. Mummo on myös kiitettävästi jakanut tätä luuloaan muille asukkaille. Kiitos siitäkin. Toivottavasti viikatemies vierailee luonasi mahdollisimman pian.
Hopeakettu kirjoitti:
Ei riitä palstalla tila luettelemaan :D
Olen nainen, naisvihaaja, sovi_nisti, mieso_letettu jne...
Oh sama, lista tosin eri.
Vierailija kirjoitti:
Että käytän huumeita. Kiitos saman käytävän varrella olevan mummon, joka haistoi uunissa lämmittämäni Subwayn leivän ja veti siitä johtopäätöksen huumeista. Mummo on myös kiitettävästi jakanut tätä luuloaan muille asukkaille. Kiitos siitäkin. Toivottavasti viikatemies vierailee luonasi mahdollisimman pian.
;D
Varman kaikenlaista. Ei kyllä haittaakaan kun olen yksinäinen erakko muutenkin. Siinähän juoruavat jos edes juoruavat.
Ei mitään. Ketään ei kiinnosta minun elämäni niin paljon, että vaivautuisi kehittelemään mitään juoruja minusta. Edes paikkansapitäviä juoruja minusta ei ole, koska ketään ei kiinnostaisi kuunnella niitä.
t. näkymätön nainen
Hopeakettu kirjoitti:
Osittain samat ja lisäksi että minä olen sinä.
mies51v
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-